Cid Skrevet 17 timer siden #145061 Del Skrevet 17 timer siden SVK skrev (20 minutter siden): God jul! Allerede?:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 17 timer siden #145062 Del Skrevet 17 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Allerede?:p Det er lille julaften og jeg tenkte at kanskje ikke alle er på Kvinneguiden på julaften. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17 timer siden #145063 Del Skrevet 17 timer siden SVK skrev (4 minutter siden): Det er lille julaften og jeg tenkte at kanskje ikke alle er på Kvinneguiden på julaften. Hoppe feirer julaften hver desemberdag, Anton og Ordet blir tvungen til å kjøpe 31 julegaver hver til Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17 timer siden #145064 Del Skrevet 17 timer siden I går så fikk hun en womanizer av Anton og en boks med pultost av Ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 17 timer siden #145065 Del Skrevet 17 timer siden Cid skrev (5 minutter siden): Hoppe feirer julaften hver desemberdag, Anton og Ordet blir tvungen til å kjøpe 31 julegaver hver til Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17 timer siden #145066 Del Skrevet 17 timer siden SVK skrev (1 minutt siden): Anton får en falsk Rolex av Hoppe mens ordet får en dorullnisse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17 timer siden #145067 Del Skrevet 17 timer siden SVK skrev (1 time siden): God jul! Tusen Takk, og vi ønsker deg og dine en God Jul @SVK🎅🤶🎄🎄♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10 timer siden #145068 Del Skrevet 10 timer siden Cid skrev (10 timer siden): Drar Anton på Kiwi i morgen for å fylle opp med grønnsåpe? Ja, der ryker nok hele lageret, for det må en ha i hus ut året. Ciaran og Ciara skrev (10 timer siden): Vi gjetter at Hoppe skal spise en godlillejulaftenfrokost i morgen. I dag ja. Phoenix Heart skrev (9 timer siden): Hoppe drikker brus Tror ikke at jeg har smakt den faktisk. Husker ikke, så jeg skal kjøpe en liten flaske til fredag. Må handle for siste gang i år da uansett, så brus it is. Ciaran og Ciara skrev (9 timer siden): Vi gjetter at Hoppe sover nå. Gjorde nok det ja. Godmorgen. SVK skrev (7 timer siden): God jul! God Jul til alle i tråden vår. SVK skrev (7 timer siden): Det er lille julaften og jeg tenkte at kanskje ikke alle er på Kvinneguiden på julaften. Det stemmer nok at folk forsvinner i alle retninger, men jeg er her innimellom det jeg skal se på teve. Donalds jul må jeg ha med meg...tar opp Askepott sånn i tilfelle jeg glemmer den "på direkten" i teve. Cid skrev (7 timer siden): Hoppe feirer julaften hver desemberdag, Anton og Ordet blir tvungen til å kjøpe 31 julegaver hver til Hoppe. Neida, så vidt jeg vet dukker det ikke opp noen gaver hos meg i år. Syns vel egentlig at en skal kunne feire med vilje hver eneste dag en er i live og har det någenlunde bra. En liten gave kan være nybrygget kaffe og trenger ikke være dyre greier. Cid skrev (6 timer siden): I går så fikk hun en womanizer av Anton og en boks med pultost av Ordet. Dette vet du tydeligvis mer om jeg jeg gjør. Skal de brukes sammen altså? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #145069 Del Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Ja, der ryker nok hele lageret, for det må en ha i hus ut året. I dag ja. Tror ikke at jeg har smakt den faktisk. Husker ikke, så jeg skal kjøpe en liten flaske til fredag. Må handle for siste gang i år da uansett, så brus it is. Gjorde nok det ja. Godmorgen. God Jul til alle i tråden vår. Det stemmer nok at folk forsvinner i alle retninger, men jeg er her innimellom det jeg skal se på teve. Donalds jul må jeg ha med meg...tar opp Askepott sånn i tilfelle jeg glemmer den "på direkten" i teve. Neida, så vidt jeg vet dukker det ikke opp noen gaver hos meg i år. Syns vel egentlig at en skal kunne feire med vilje hver eneste dag en er i live og har det någenlunde bra. En liten gave kan være nybrygget kaffe og trenger ikke være dyre greier. Dette vet du tydeligvis mer om jeg jeg gjør. Skal de brukes sammen altså? Er han på Kiwi nå for å kjøpe grønnsåpe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7 timer siden #145070 Del Skrevet 7 timer siden (endret) Grunnen til at Anton er så glad i dag er fordi at Hoppe kledde av seg foran han i går kveld Endret 7 timer siden av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7 timer siden #145071 Del Skrevet 7 timer siden Cid skrev (3 timer siden): Er han på Kiwi nå for å kjøpe grønnsåpe? Ja. Tre steder til for å være sikker. Cid skrev (22 minutter siden): Grunnen til at Anton er så glad i dag er..... *sensur* Kun i din fantasi. Vi vil ha oss frabedt at du tenker slik på oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7 timer siden #145072 Del Skrevet 7 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja. Tre steder til for å være sikker. Kun i min fantasi. Vi vil at du tenker slik på oss. Oi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7 timer siden #145073 Del Skrevet 7 timer siden Cid skrev (14 minutter siden): Oi Ja, nemlig og HUSK DET! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #145074 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Ja, nemlig og HUSK DET! Endret på innlegget ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 6 timer siden #145075 Del Skrevet 6 timer siden Hoppe sier hun ikke feirer jul. Men vi i Lønnebladet har tatt dette bildet av henne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #145076 Del Skrevet 6 timer siden SVK skrev (Akkurat nå): Hoppe sier hun ikke feirer jul. Men vi i Lønnebladet har tatt dette bildet av henne: Mens hun stripper for frierne sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #145077 Del Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Ja, der ryker nok hele lageret, for det må en ha i hus ut året. I dag ja. Tror ikke at jeg har smakt den faktisk. Husker ikke, så jeg skal kjøpe en liten flaske til fredag. Må handle for siste gang i år da uansett, så brus it is. Gjorde nok det ja. Godmorgen. God Jul til alle i tråden vår. Det stemmer nok at folk forsvinner i alle retninger, men jeg er her innimellom det jeg skal se på teve. Donalds jul må jeg ha med meg...tar opp Askepott sånn i tilfelle jeg glemmer den "på direkten" i teve. Neida, så vidt jeg vet dukker det ikke opp noen gaver hos meg i år. Syns vel egentlig at en skal kunne feire med vilje hver eneste dag en er i live og har det någenlunde bra. En liten gave kan være nybrygget kaffe og trenger ikke være dyre greier. Dette vet du tydeligvis mer om jeg jeg gjør. Skal de brukes sammen altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #145078 Del Skrevet 5 timer siden Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #145079 Del Skrevet 5 timer siden Cid skrev (59 minutter siden): Endret på innlegget ditt Ser det nå, din svinepels! SVK skrev (55 minutter siden): Hoppe sier hun ikke feirer jul. Men vi i Lønnebladet har tatt dette bildet av henne: Veldig søt, men jeg har tydeligvis ingen kropp, så jeg vet ikke helt om det holder mål som bevis i retten. Cid skrev (54 minutter siden): Mens hun stripper for frierne sine. Se over. Hoppe har kun et blidt ansikt og ingen sånn som du snakker om. Snakkes senere C&C... 💤 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #145080 Del Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ser det nå, din svinepels! Veldig søt, men jeg har tydeligvis ingen kropp, så jeg vet ikke helt om det holder mål som bevis i retten. Se over. Hoppe har kun et blidt ansikt og ingen sånn som du snakker om. Snakkes senere C&C... 💤 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå