Cid Skrevet 10 timer siden #145021 Del Skrevet 10 timer siden SVK skrev (Akkurat nå): Hoppe hadde et leke-frierhus som barn. Hun lekte med sine barndomsvenner Kody og Borat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #145022 Del Skrevet 10 timer siden SVK skrev (2 minutter siden): Hoppe nekter å anerkjenne at hun er moren til Ordet, hun vil ikke engang betale barnebidrag. Samme med sønnen hun har med Durek 👱🏻♀️👦🏾👨🏿🦲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10 timer siden #145023 Del Skrevet 10 timer siden DERE firfirsler! ...ehh...nei, ugler...ROTTER DERE SAMMEN MOT MEG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #145024 Del Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): DERE firfirsler! ...ehh...nei, ugler...ROTTER DERE SAMMEN MOT MEG! 👨🏿🦲👨🏿🦲👨🏿🦲👱🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #145025 Del Skrevet 10 timer siden Durek på Lønneberget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #145026 Del Skrevet 10 timer siden Cid skrev (9 minutter siden): Hun lekte med sine barndomsvenner Kody og Borat. Dette var faktisk sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10 timer siden #145027 Del Skrevet 10 timer siden Cid skrev (13 minutter siden): 10 år senere så fødte hun ordet 😉😉 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Åneida, her finnes det opp historier som er helt feil. ...men ikke nå. Er den ikke fenomenal? Jeg nyter å gå den opp og ned, spesielt om glovarm sommer og med bare føtter, for steinen er avkjølende. Det tar litt tid å vaske den, men jeg er ei god Hoppehusmor. Ja. Åssen visste du det? Helt ufattelige mye arbeid som er vel gjort av m a n g e arbeidere i fortid. Bravooo! ...og det holder jeg fast ved. Takker. Ikke en kjent figur i min verden, så nå var du snill helt av deg selv. Nissen fikk det med seg. Kanskje du får verdens største trøbil i gave? Håper du/dere har stort tre i år. Åjadda. Alltid. Ukjente, men ser rabagastete ut syns jeg. Anton rister på hodet og gjør slik: Ikke jeg. Andres barndom. Nei, Cid! Haha...jeg leste det der og kan avkrefte ryktene om at det var meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10 timer siden #145028 Del Skrevet 10 timer siden Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9 timer siden #145029 Del Skrevet 9 timer siden Løgn alt sammen, bortsett fra C&C! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 8 timer siden #145030 Del Skrevet 8 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): DERE firfirsler! ...ehh...nei, ugler...ROTTER DERE SAMMEN MOT MEG! Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Løgn alt sammen, bortsett fra C&C! Nå ser det ut som du ga like til dette bildet. SVK skrev (2 timer siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7 timer siden #145031 Del Skrevet 7 timer siden SVK skrev (1 time siden): Nå ser det ut som du ga like til dette bildet. Ja, det bildet er helt sant slik som vi ser det og trivelig også, men hovedpersonene er ikke jeg involvert i nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #145032 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Fakta alt sammen, bortsett fra C&C! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #145033 Del Skrevet 6 timer siden Cid skrev (13 minutter siden): ...men JEG JUGER JO FOR FULL MUSIKK!!!! 😁 Ja, det er nettopp det du gjør. 👿 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #145034 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Ja, det er nettopp det du gjør. 👿 Har Kjell ringt brødrene sine? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #145035 Del Skrevet 6 timer siden Dette er Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #145036 Del Skrevet 6 timer siden Cid skrev (3 minutter siden): Har Kjell ringt brødrene sine? Ja, de hadde tenkt å ta juleferie i jaktlaget nå, men litt straff før jul skal de få til og har lagt ut feller rundt leiligheten din. Cid skrev (Akkurat nå): Dette er Anton. Å FYTTIKATTA! Neeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiii.......................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5 timer siden #145037 Del Skrevet 5 timer siden Cid skrev (4 timer siden): Anton var hennes første kjæreste. Tingeling var sjalu på Hoppe: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #145038 Del Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Ja, de hadde tenkt å ta juleferie i jaktlaget nå, men litt straff før jul skal de få til og har lagt ut feller rundt leiligheten din. Å FYTTIKATTA! Neeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiii.......................... Brøler Anton i sinne nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5 timer siden #145039 Del Skrevet 5 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Brøler Anton i sinne nå? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #145040 Del Skrevet 5 timer siden SVK skrev (8 minutter siden): Tingeling var sjalu på Hoppe: Jooo, men det var en morsom tid det der...for veldig lenge siden. Cid skrev (6 minutter siden): Brøler Anton i sinne nå? Ja, jeg tror jeg trekker meg litt unna nå, for der kom øksa frem også. (Hoppen gjemmer seg stille) SVK skrev (4 minutter siden): Nettopp sånn ja. Nå før jul skal vi jo finne ro og fordragelighet og være snille med alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå