Ciaran og Ciara Skrevet 22. desember 2024 #145001 Del Skrevet 22. desember 2024 Cid skrev (Akkurat nå): Her er de sammen med Anton. Cid skrev (3 minutter siden): Disse er på vei til Lønneberget. 🐿️🐿️🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. desember 2024 #145002 Del Skrevet 22. desember 2024 Luke 22. Spoiler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. desember 2024 #145003 Del Skrevet 22. desember 2024 Vi ser at det foregår nissestreker her igjen.🎅🤶😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. desember 2024 #145004 Del Skrevet 22. desember 2024 Trøbbel for Hoppe på flyplassen når hun besøkte forloveden sin ordet. https://www.tv2.no/underholdning/tatt-i-tollen-i-tyrkia-ordnet-meg-advokat/17304872/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. desember 2024 #145005 Del Skrevet 22. desember 2024 Cid skrev (10 timer siden): Til nyttår så er Hoppe med på Hver Gang Vi Hoppes 2025 Åneida, her finnes det opp historier som er helt feil. Ciaran og Ciara skrev (9 timer siden): Vi gjetter at Hoppe sover nå. ...men ikke nå. SVK skrev (7 timer siden): Trappa til Hoppe: Er den ikke fenomenal? Jeg nyter å gå den opp og ned, spesielt om glovarm sommer og med bare føtter, for steinen er avkjølende. Det tar litt tid å vaske den, men jeg er ei god Hoppehusmor. Cid skrev (7 timer siden): Opp til frokostrommet hvor hun nå snart har god frokost og hun skal ha speltbrød med karbonade på. ❤️ Ja. Åssen visste du det? SVK skrev (7 timer siden): SVK skrev (7 timer siden): Kirken hvor Hoppe skal i julegudstjeneste: Helt ufattelige mye arbeid som er vel gjort av m a n g e arbeidere i fortid. Bravooo! Cid skrev (7 timer siden): Der giftet hun seg ikke og var glad for det, har hun sagt. ...og det holder jeg fast ved. Cid skrev (6 timer siden): Jeg antar at Hoppe ikke vet hvem Inspektør Gadget er så jeg skal komme med en kort oppsummering for henne, som den snille vennen jeg alltid er Inspektør Gadget kom i 1982 og varte til 1985 og gikk på tv i reprise helt opp til tidlig 2000 tallet. I 1999 så kom en live action film med Matthew Broderick i hovedrollen, i 2003 så kom enda en med French Steward i hovedrollen. Takker. Ikke en kjent figur i min verden, så nå var du snill helt av deg selv. Nissen fikk det med seg. Kanskje du får verdens største trøbil i gave? Håper du/dere har stort tre i år. Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost i morgen tidlig. Åjadda. Alltid. Cid skrev (6 timer siden): Disse er på vei til Lønneberget. Ukjente, men ser rabagastete ut syns jeg. Cid skrev (6 timer siden): Her er de sammen med Anton. Anton rister på hodet og gjør slik: Cid skrev (6 timer siden): De danser alle til denne sangen. Ikke jeg. Andres barndom. Cid skrev (2 timer siden): Luke 22. Vis skjult innhold Nei, Cid! Cid skrev (1 time siden): Trøbbel for Hoppe på flyplassen når hun besøkte forloveden sin ordet. https://www.tv2.no/underholdning/tatt-i-tollen-i-tyrkia-ordnet-meg-advokat/17304872/ Haha...jeg leste det der og kan avkrefte ryktene om at det var meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. desember 2024 #145006 Del Skrevet 22. desember 2024 Når "noen" sier at de er 21 år begge to...er de egentlig 42 år da? I alle fall i klokskap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. desember 2024 #145007 Del Skrevet 22. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Åneida, her finnes det opp historier som er helt feil. ...men ikke nå. Er den ikke fenomenal? Jeg nyter å gå den opp og ned, spesielt om glovarm sommer og med bare føtter, for steinen er avkjølende. Det tar litt tid å vaske den, men jeg er ei god Hoppehusmor. Ja. Åssen visste du det? Helt ufattelige mye arbeid som er vel gjort av m a n g e arbeidere i fortid. Bravooo! ...og det holder jeg fast ved. Takker. Ikke en kjent figur i min verden, så nå var du snill helt av deg selv. Nissen fikk det med seg. Kanskje du får verdens største trøbil i gave? Håper du/dere har stort tre i år. Åjadda. Alltid. Ukjente, men ser rabagastete ut syns jeg. Anton rister på hodet og gjør slik: Ikke jeg. Andres barndom. Nei, Cid! Haha...jeg leste det der og kan avkrefte ryktene om at det var meg. Man må være ganske gammel hvis man ikke har hørt om Alvin og Gjengen 😅 de har eksistert i diverse tegneserier og filmer siden 60 tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. desember 2024 #145008 Del Skrevet 22. desember 2024 Cid skrev (8 minutter siden): Man må være ganske gammel hvis man ikke har hørt om Alvin og Gjengen 😅 de har eksistert i diverse tegneserier og filmer siden 60 tallet. ...eller så holder folk på med mange andre ting i sine liv og ikke alle sitter foran tv og glor år ut og år inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 22. desember 2024 #145009 Del Skrevet 22. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): ...eller så holder folk på med mange andre ting i sine liv og ikke alle sitter foran tv og glor år ut og år inn. Anton og postmannen kan bekrefte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. desember 2024 #145010 Del Skrevet 22. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): ...eller så holder folk på med mange andre ting i sine liv og ikke alle sitter foran tv og glor år ut og år inn. Man trenger ikke å glo på tv for å få med seg kjente tegnefigurer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 22. desember 2024 #145011 Del Skrevet 22. desember 2024 Cid skrev (2 minutter siden): Man trenger ikke å glo på tv for å få med seg kjente tegnefigurer Hoppe var for opptatt med gutter i barndommen til at hun fikk med seg kjente tegnefigurer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. desember 2024 #145012 Del Skrevet 22. desember 2024 SVK skrev (1 minutt siden): Hoppe var for opptatt med gutter i barndommen til at hun fikk med seg kjente tegnefigurer. Anton var hennes første kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. desember 2024 #145013 Del Skrevet 22. desember 2024 SVK skrev (11 minutter siden): Anton og postmannen kan bekrefte. Hoppe tok betalt for å kysse gutter når hun var liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 22. desember 2024 #145014 Del Skrevet 22. desember 2024 Cid skrev (Akkurat nå): Anton var hennes første kjæreste. Stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. desember 2024 #145015 Del Skrevet 22. desember 2024 SVK skrev (Akkurat nå): Stemmer! Og så giftet de seg i 1992. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 22. desember 2024 #145016 Del Skrevet 22. desember 2024 Cid skrev (Akkurat nå): Og så giftet de seg i 1992. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. desember 2024 #145017 Del Skrevet 22. desember 2024 SVK skrev (1 minutt siden): 10 år senere så fødte hun ordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. desember 2024 #145018 Del Skrevet 22. desember 2024 Hver julaften som liten så ønsket Hoppe seg et frierhus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 22. desember 2024 #145019 Del Skrevet 22. desember 2024 Cid skrev (Akkurat nå): 10 år senere så fødte hun ordet Hoppe nekter å anerkjenne at hun er moren til Ordet, hun vil ikke engang betale barnebidrag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 22. desember 2024 #145020 Del Skrevet 22. desember 2024 Cid skrev (Akkurat nå): Hver julaften som liten så ønsket Hoppe seg et frierhus. Hoppe hadde et leke-frierhus som barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå