Cid Skrevet 16 timer siden #144961 Del Skrevet 16 timer siden SVK skrev (Akkurat nå): Jeg koser meg med: Med @Peanut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 16 timer siden #144962 Del Skrevet 16 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Med @Peanut? Jeg tror faktisk hun er allergisk mot nøtter. Hun har ferie fra Kvinneguiden frem til mars så hun får ikke svart oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16 timer siden #144963 Del Skrevet 16 timer siden SVK skrev (1 minutt siden): Jeg tror faktisk hun er allergisk mot nøtter. Hun har ferie fra Kvinneguiden frem til mars så hun får ikke svart oss. Åå? Så henne på diskusjon.no😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16 timer siden #144964 Del Skrevet 16 timer siden SVK skrev (4 minutter siden): Jeg tror faktisk hun er allergisk mot nøtter. Hun har ferie fra Kvinneguiden frem til mars så hun får ikke svart oss. Hvordan vet du det? (Ikke det med nøtter men det andre) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15 timer siden #144965 Del Skrevet 15 timer siden Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Åå? Så henne på diskusjon.no😌 Er entern der fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15 timer siden #144966 Del Skrevet 15 timer siden SVK skrev (9 minutter siden): Jeg koser meg med: Vi sier nam nam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15 timer siden #144967 Del Skrevet 15 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Er entern der fortsatt? Såg ikkje han, men var kjapt innom bare, har ikke konto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15 timer siden #144968 Del Skrevet 15 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Er entern der fortsatt? Vi kan fortelle at Entern dessverre også er utestengt fra Diskusjon.😢😢 men vi snakker med han på forumet Diskutopia.😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15 timer siden #144969 Del Skrevet 15 timer siden Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Såg ikkje han, men var kjapt innom bare, har ikke konto. Jeg hadde konto for lenge siden men ble utestengt og i tillegg behandlet dårlig av flere, har for det meste dårlige minner derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 15 timer siden #144970 Del Skrevet 15 timer siden Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Åå? Så henne på diskusjon.no😌 Cid skrev (Akkurat nå): Hvordan vet du det? (Ikke det med nøtter men det andre) Peanut skrev på diskusjon.no at hun er midlertidig utestengt. Jeg var litt unøyaktig. Det er februar hun kan komme tilbake til Kvinneguiden. Her er tråden hennes på diskusjon.no: https://www.diskusjon.no/topic/1949519-heii/ Det var tvillingene som sa ifra til meg om Peanuts-utestengelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15 timer siden #144971 Del Skrevet 15 timer siden SVK skrev (Akkurat nå): Peanut skrev på diskusjon.no at hun er midlertidig utestengt. Jeg var litt unøyaktig. Det er februar hun kan komme tilbake til Kvinneguiden. Her er tråden hennes på diskusjon.no: https://www.diskusjon.no/topic/1949519-heii/ Det var tvillingene som sa ifra til meg om Peanuts-utestengelse. Å, takk for info😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15 timer siden #144972 Del Skrevet 15 timer siden SVK skrev (1 minutt siden): Peanut skrev på diskusjon.no at hun er midlertidig utestengt. Jeg var litt unøyaktig. Det er februar hun kan komme tilbake til Kvinneguiden. Her er tråden hennes på diskusjon.no: https://www.diskusjon.no/topic/1949519-heii/ Det var tvillingene som sa ifra til meg om Peanuts-utestengelse. Så gale, hun er jo bare hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 15 timer siden #144973 Del Skrevet 15 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Så gale, hun er jo bare hyggelig! Enig! Men hun var visst i krangel med AnonymBruker. Virker som det er noe som går igjen. AnonymBruker slenger med leppa og om man svarer tilbake så risikerer man å bli utestengt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15 timer siden #144974 Del Skrevet 15 timer siden Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15 timer siden #144975 Del Skrevet 15 timer siden SVK skrev (Akkurat nå): Enig! Men hun var visst i krangel med AnonymBruker. Virker som det er noe som går igjen. AnonymBruker slenger med leppa og om man svarer tilbake så risikerer man å bli utestengt. Ja vi synes at sånt er sykt urettferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15 timer siden #144976 Del Skrevet 15 timer siden SVK skrev (3 minutter siden): Enig! Men hun var visst i krangel med AnonymBruker. Virker som det er noe som går igjen. AnonymBruker slenger med leppa og om man svarer tilbake så risikerer man å bli utestengt. Når man krangler med brukere så bruker begge parter å få straff, derfor jeg ble så ofte utestengt når jeg var yngre. Nå har jeg ikke vært utestengt siden 2016 så da må jeg ha gjort noe riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 15 timer siden #144977 Del Skrevet 15 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Når man krangler med brukere så bruker begge parter å få straff, derfor jeg ble så ofte utestengt når jeg var yngre. Nå har jeg ikke vært utestengt siden 2016 så da må jeg ha gjort noe riktig Sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15 timer siden #144978 Del Skrevet 15 timer siden SVK skrev (1 minutt siden): Sant! Har du blitt før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15 timer siden #144979 Del Skrevet 15 timer siden Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 15 timer siden #144980 Del Skrevet 15 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Har du blitt før? Om jeg har blitt utestengt? Nei, men jeg har fått advarsel. Det er også hvorfor jeg prøver å holde med unna delene av forumet hvor man kan skrive som AnonymBruker. Jeg blir fort provosert av AnonymBruker. Så jeg prøver å holde meg på forumdelene hvor folk oppfører seg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå