Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg og Ordet klarer endelig å felle Anton, vi finner han skadet på bakken og vi avfyrer flere skudd mot han samtidig.

👨🏼🔫🔫🧔🏻👱🏼‍♂️

Anton er endelig død og Lønneberget kan endelig bli som før igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Anton er en svært ond mann, han har gjort livet til innbyggerne i Lønneberget et helvete i mange år.

Jeg og Ordet klarer endelig å felle Anton, vi finner han skadet på bakken og vi avfyrer flere skudd mot han samtidig.

👨🏼🔫🔫🧔🏻👱🏼‍♂️

Anton er endelig død og Lønneberget kan endelig bli som før igjen!

Dyrene kaster seg over restene og forsyner seg av Anton.

👨🏼🐷🐁🐍🐼🐊🦏🐺🐲🦔🦥

Emil-fra-Lonneberget-Ravn-studio-as-1170

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir stordeppa av sånne setninger om snille Anton og nekter å svare når slemmen skriver sånn. 
Tror at jeg heller går igjennom bestillingen min fra MENY og plusser på litt trøstesnop. :sukk: Til Ordet og meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Jeg blir stordeppa av sånne setninger om snille Anton og nekter å svare når slemmen skriver sånn. 
Tror at jeg heller går igjennom bestillingen min fra MENY og plusser på litt trøstesnop. :sukk: Til Ordet og meg.

Ble Anton fornærmet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden):

Du svarte ikke på spørsmålet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (8 minutter siden):

Ble Anton fornærmet?

Selvsagt. Han henger nesten ikke sammen etter all mishandlingen fra deg og dine dårlige venner. :( 

Cid skrev (2 minutter siden):

Nå spiser hun digestive og drikker tran.

Hun spiser kjeks og drikker god melk ja. :) 

Cid skrev (1 minutt siden):

Du svarte ikke på spørsmålet mitt.

Jeg bestemmer hva jeg svarer på! :jolie: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (35 minutter siden):

Selvsagt. Han henger nesten ikke sammen etter all mishandlingen fra deg og dine dårlige venner. :( 

Hun spiser kjeks og drikker god melk ja. :) 

Jeg bestemmer hva jeg svarer på! :jolie: 

Er dårlig å ikke svare på spørsmål, da kan jeg la være å svare på spørsmål fra deg i framtiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Er dårlig å ikke svare på spørsmål, da kan jeg la være å svare på spørsmål fra deg i framtiden :)

Jeg svarer kun på snille ting ut resten av året. :jolie: Nå skal jeg ha knekkebrød med smør, brunost og kaffe. :spise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppe har sitt eget TV-program: Smaskorama. :kline:

I kveldens episode klaget barnehagetantene over at barnehageonklene alltid er helt utsmasket hver gang Hoppe henter Ordet. m0616.gifm0616.gifm0616.gifm0616.gifm0616.gif

Episoden ble avsluttet med at Hoppe ga en leksjon i riktig semikolonbruk. Hoppe: Jeg er full; du er søt! t0332.gif

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Jeg svarer kun på snille ting ut resten av året. :jolie: Nå skal jeg ha knekkebrød med smør, brunost og kaffe. :spise: 

Å spørre om du har hørt om inspektør gadget er ikke slemt…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (13 minutter siden):

Hoppe har sitt eget TV-program: Smaskorama. :kline:

I kveldens episode klaget barnehagetantene over at barnehageonklene alltid er helt utsmasket hver gang Hoppe hentet Ordet. m0616.gifm0616.gifm0616.gifm0616.gifm0616.gif

Episoden ble avsluttet med at Hoppe ga en leksjon i riktig semikolonbruk. Hoppe: Jeg er full; du er søt! t0332.gif

:fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden):

Mhm. :jolie: ...men har dere hatt det bra og sovet ut? :) 

Vi har sovet godt i formiddag og i ettermiddag, vi håper at du har en fin og god lørdagskveld.😊😊☺️☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...