Cid Skrevet 21. desember 2024 #144941 Del Skrevet 21. desember 2024 Anton er en svært ond mann, han har gjort livet til innbyggerne i Lønneberget et helvete i mange år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. desember 2024 #144942 Del Skrevet 21. desember 2024 Jeg og Ordet klarer endelig å felle Anton, vi finner han skadet på bakken og vi avfyrer flere skudd mot han samtidig. 👨🏼🔫🔫🧔🏻👱🏼♂️ Anton er endelig død og Lønneberget kan endelig bli som før igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. desember 2024 #144943 Del Skrevet 21. desember 2024 Dyrene kaster seg over restene og forsyner seg av Anton. 👨🏼🐷🐁🐍🐼🐊🦏🐺🐲🦔🦥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 21. desember 2024 #144944 Del Skrevet 21. desember 2024 Cid skrev (1 time siden): Anton er en svært ond mann, han har gjort livet til innbyggerne i Lønneberget et helvete i mange år. Cid skrev (1 time siden): Jeg og Ordet klarer endelig å felle Anton, vi finner han skadet på bakken og vi avfyrer flere skudd mot han samtidig. 👨🏼🔫🔫🧔🏻👱🏼♂️ Anton er endelig død og Lønneberget kan endelig bli som før igjen! Cid skrev (1 time siden): Dyrene kaster seg over restene og forsyner seg av Anton. 👨🏼🐷🐁🐍🐼🐊🦏🐺🐲🦔🦥 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. desember 2024 #144945 Del Skrevet 21. desember 2024 SVK skrev (2 timer siden): 🛖🚪🔑🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. desember 2024 #144946 Del Skrevet 21. desember 2024 Jeg blir stordeppa av sånne setninger om snille Anton og nekter å svare når slemmen skriver sånn. Tror at jeg heller går igjennom bestillingen min fra MENY og plusser på litt trøstesnop. Til Ordet og meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. desember 2024 #144947 Del Skrevet 21. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg blir stordeppa av sånne setninger om snille Anton og nekter å svare når slemmen skriver sånn. Tror at jeg heller går igjennom bestillingen min fra MENY og plusser på litt trøstesnop. Til Ordet og meg. Ble Anton fornærmet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. desember 2024 #144948 Del Skrevet 21. desember 2024 Nå spiser hun digestive og drikker tran. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. desember 2024 #144949 Del Skrevet 21. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Jeg blir stordeppa av sånne setninger om snille Anton og nekter å svare når slemmen skriver sånn. Tror at jeg heller går igjennom bestillingen min fra MENY og plusser på litt trøstesnop. Til Ordet og meg. Du svarte ikke på spørsmålet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. desember 2024 #144950 Del Skrevet 21. desember 2024 Cid skrev (8 minutter siden): Ble Anton fornærmet? Selvsagt. Han henger nesten ikke sammen etter all mishandlingen fra deg og dine dårlige venner. Cid skrev (2 minutter siden): Nå spiser hun digestive og drikker tran. Hun spiser kjeks og drikker god melk ja. Cid skrev (1 minutt siden): Du svarte ikke på spørsmålet mitt. Jeg bestemmer hva jeg svarer på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. desember 2024 #144951 Del Skrevet 21. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Ha det hyggelig. Jeg skal ha mat her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. desember 2024 #144952 Del Skrevet 21. desember 2024 SVK skrev (2 timer siden): Vi ser at det foregår førjulsgymnastikk i Lønneberget nå.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. desember 2024 #144953 Del Skrevet 21. desember 2024 Mhm. ...men har dere hatt det bra og sovet ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. desember 2024 #144954 Del Skrevet 21. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (35 minutter siden): Selvsagt. Han henger nesten ikke sammen etter all mishandlingen fra deg og dine dårlige venner. Hun spiser kjeks og drikker god melk ja. Jeg bestemmer hva jeg svarer på! Er dårlig å ikke svare på spørsmål, da kan jeg la være å svare på spørsmål fra deg i framtiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. desember 2024 #144955 Del Skrevet 21. desember 2024 Cid skrev (4 minutter siden): Er dårlig å ikke svare på spørsmål, da kan jeg la være å svare på spørsmål fra deg i framtiden Jeg svarer kun på snille ting ut resten av året. Nå skal jeg ha knekkebrød med smør, brunost og kaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 21. desember 2024 #144956 Del Skrevet 21. desember 2024 (endret) Hoppe har sitt eget TV-program: Smaskorama. I kveldens episode klaget barnehagetantene over at barnehageonklene alltid er helt utsmasket hver gang Hoppe henter Ordet. Episoden ble avsluttet med at Hoppe ga en leksjon i riktig semikolonbruk. Hoppe: Jeg er full; du er søt! Endret 21. desember 2024 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. desember 2024 #144957 Del Skrevet 21. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg svarer kun på snille ting ut resten av året. Nå skal jeg ha knekkebrød med smør, brunost og kaffe. Å spørre om du har hørt om inspektør gadget er ikke slemt… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. desember 2024 #144958 Del Skrevet 21. desember 2024 SVK skrev (13 minutter siden): Hoppe har sitt eget TV-program: Smaskorama. I kveldens episode klaget barnehagetantene over at barnehageonklene alltid er helt utsmasket hver gang Hoppe hentet Ordet. Episoden ble avsluttet med at Hoppe ga en leksjon i riktig semikolonbruk. Hoppe: Jeg er full; du er søt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. desember 2024 #144959 Del Skrevet 21. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden): Mhm. ...men har dere hatt det bra og sovet ut? Vi har sovet godt i formiddag og i ettermiddag, vi håper at du har en fin og god lørdagskveld.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 21. desember 2024 #144960 Del Skrevet 21. desember 2024 Jeg koser meg med: 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå