Hoppetaujenta Skrevet 8 timer siden #144901 Del Skrevet 8 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Du sa du føder 😂 JEG SKAL GI DEG FØDER JEG! Cid skrev (1 minutt siden): Hoppe har IKKE BARN I DET HELE TATT og det skal hun ikke ha heller i dette livet! Takk. Endelig sannhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8 timer siden #144902 Del Skrevet 8 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): JEG SKAL GI DEG FØDER JEG! Takk. Endelig sannhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8 timer siden #144903 Del Skrevet 8 timer siden Jeg tror at noen må gi den rampegutten en skikkelig "ris-på-rumpa-opplevelse" liggende på fanget hennes ...ja jeg skrev hennes, fordi det kanskje blir Mia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden #144904 Del Skrevet 8 timer siden Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): JEG SKAL GI DEG FØDER JEG! Takk. Endelig sannhet. Kommer naboene fra kjelleren nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8 timer siden #144905 Del Skrevet 8 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Jeg tror at noen må gi den rampegutten en skikkelig "ris-på-rumpa-opplevelse" liggende på fanget hennes ...ja jeg skrev hennes, fordi det kanskje blir Mia. Vi tror nok at du er inne på noe der.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8 timer siden #144906 Del Skrevet 8 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): Kommer naboene fra kjelleren nå? Hmm...kanskje den verste straffen for deg blir at de....ikke kommer... De snakker sammen om det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8 timer siden #144907 Del Skrevet 8 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Hmm...kanskje den verste straffen for deg blir at de....ikke kommer... De snakker sammen om det nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7 timer siden #144908 Del Skrevet 7 timer siden Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Hmm...kanskje den verste straffen for deg blir at de....ikke kommer... De snakker sammen om det nå. Hvordan er den en straff? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7 timer siden #144909 Del Skrevet 7 timer siden Nå ligger hun og Anton nakne i senga sammen og tøyser og leker med hverandre 👱🏻♀️👨🏼🛌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7 timer siden #144910 Del Skrevet 7 timer siden I morgen så skal hun gifte seg med Kody. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7 timer siden #144911 Del Skrevet 7 timer siden I fremtiden: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7 timer siden #144912 Del Skrevet 7 timer siden Vi ser at det foregår nisserampestreker her inne nå.🎅🤶😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7 timer siden #144913 Del Skrevet 7 timer siden Cid skrev (5 minutter siden): Hvordan er den en straff? Du liker å få straff...så når det ikke kommer noen så blir Cid lei seg? Cid skrev (4 minutter siden): Nå ligger hun godt an til å sove alene om en kort stund. Ja, det er akkurat som jeg skulle ha sagt det selv. Cid skrev (2 minutter siden): I morgen så skal hun sjekke at alt er handlet inn til jula. Haha, det er slik de tar i mot de siste kundene i nærbutikken min og de tre siste får alt gratis? Yiiii! Cid skrev (2 minutter siden): I fremtiden: ...da går jeg i barndommen og gammel-Hoppe ser til at jeg får flaskemelk og stell Nei, da er nok jeg Gammel-Gammel-Gammel-Hoppe i hornet på veggen og har nok med min egen flaskemelk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7 timer siden #144914 Del Skrevet 7 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Du liker å få straff...så når det ikke kommer noen så blir Cid lei seg? Ja, det er akkurat som jeg skulle ha sagt det selv. Haha, det er slik de tar i mot de siste kundene i nærbutikken min og de tre siste får alt gratis? Yiiii! Nei, da er nok jeg Gammel-Gammel-Gammel-Hoppe i hornet på veggen og har nok med min egen flaskemelk. Har de bestemt seg for straff nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7 timer siden #144915 Del Skrevet 7 timer siden Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Du liker å få straff...så når det ikke kommer noen så blir Cid lei seg? Ja, det er akkurat som jeg skulle ha sagt det selv. Haha, det er slik de tar i mot de siste kundene i nærbutikken min og de tre siste får alt gratis? Yiiii! Nei, da er nok jeg Gammel-Gammel-Gammel-Hoppe i hornet på veggen og har nok med min egen flaskemelk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7 timer siden #144916 Del Skrevet 7 timer siden Cid skrev (27 minutter siden): Har de bestemt seg for straff nå? Jupp! No straff akkurat nå, men litt småtygging før du akkurat har klart å sovne blir det, så du våkner opp i ditt verste mareritt og VRÆLER AV FULLE LUNGER! Ingen hjelp er tilgjengelig, så vet du det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7 timer siden #144917 Del Skrevet 7 timer siden Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Jupp! No straff akkurat nå, men litt småtygging før du akkurat har klart å sovne blir det, så du våkner opp i ditt verste mareritt og VRÆLER AV FULLE LUNGER! Ingen hjelp er tilgjengelig, så vet du det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #144918 Del Skrevet 6 timer siden (endret) 21:21 Filler`n! + 1 Var ikke rask nok der. Endret 6 timer siden av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #144919 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (27 minutter siden): Jupp! No straff akkurat nå, men litt småtygging før du akkurat har klart å sovne blir det, så du våkner opp i ditt verste mareritt og VRÆLER AV FULLE LUNGER! Ingen hjelp er tilgjengelig, så vet du det. 🛖🚪🔑🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6 timer siden #144920 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): 21:21 Filler`n! + 1 Var ikke rask nok der. Cid skrev (3 minutter siden): 🛖🚪🔑🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå