Cid Skrevet 11 timer siden #144841 Del Skrevet 11 timer siden Anton er notorisk utro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10 timer siden #144842 Del Skrevet 10 timer siden Cid skrev (6 timer siden): Burde jeg grue meg til i morgen? Alltid. Hver morgen, middag, kveld og natt. Cid skrev (6 timer siden): Rumpemanen Cid ...det er meg det! Der sa du sannheten. Cid skrev (6 timer siden): Nå har hun invitert noen friere inn til seg. 🏡🙋🏼♀️🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🏠 Det der er blåsoppfigurer som skal plasseres forskjellige steder på forumet. Ikke hos meg! Cid skrev (6 timer siden): *sensur* Det der er bare en trist ting å se for seg. Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. JA! Dere har helt rett. Om litt blir det frokost og jeg ønsker meg en husfar som kunne ha laget god frokost til meg. Cid skrev (57 minutter siden): Anton er notorisk utro Går ikke an å være utro når man ikke er sammen med noen og dessuten er han ikke sånn. En hederskar er han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9 timer siden #144843 Del Skrevet 9 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Alltid. Hver morgen, middag, kveld og natt. Der sa du sannheten. Det der er blåsoppfigurer som skal plasseres forskjellige steder på forumet. Ikke hos meg! Det der er bare en trist ting å se for seg. JA! Dere har helt rett. Om litt blir det frokost og jeg ønsker meg en husfar som kunne ha laget god frokost til meg. Går ikke an å være utro når man ikke er sammen med noen og dessuten er han ikke sånn. En hederskar er han. Men hadde det ikke vært kult med høyteknologiske fingre?:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 9 timer siden #144844 Del Skrevet 9 timer siden Cid skrev (3 minutter siden): Men hadde det ikke vært kult med høyteknologiske fingre?:D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9 timer siden #144845 Del Skrevet 9 timer siden SVK skrev (2 minutter siden): Det er broren til Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9 timer siden #144846 Del Skrevet 9 timer siden Disse er på vei til Hoppe nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8 timer siden #144847 Del Skrevet 8 timer siden Cid skrev (1 time siden): Men hadde det ikke vært kult med høyteknologiske fingre? Nei, det hadde det ikke. Jeg er fornøyd med dem jeg har. Cid skrev (47 minutter siden): Disse er på vei til Hoppe nå. ...for et fryktelig MARERITT! 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden #144848 Del Skrevet 8 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nei, det hadde det ikke. Jeg er fornøyd med dem jeg har. ...for et fryktelig MARERITT! 😱 Er det uro i Lønneberget på morgenkvisten? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden #144849 Del Skrevet 8 timer siden Amputasjon på Lønneberget 🦾 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden #144850 Del Skrevet 8 timer siden Luke 20. Spoiler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8 timer siden #144851 Del Skrevet 8 timer siden Nei til alt sammen. Bortsett fra det første. JA! Opprør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden #144852 Del Skrevet 8 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei til alt sammen. Bortsett fra det første. JA! Opprør. Liker ikke du Magnus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 8 timer siden #144853 Del Skrevet 8 timer siden Hoppe driver med isfiske 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8 timer siden #144854 Del Skrevet 8 timer siden Cid skrev (6 minutter siden): Liker ikke du Magnus? Jo, kjenner ham jo ikke, men ikke som frier eller den slags. Phoenix Heart skrev (6 minutter siden): Hoppe driver med isfiske Ja, det er en fin avslapping og jeg drar ikke opp mer enn jeg eller vi trenger. Haler ikke opp for å slippe ut igjen, slik mange "sportsfiskere" gjør. Stekt, spist med skinn om det går an, poteter, smør, salt og pepper = Jummi og slappe av ved ilden...på et godt underlag, vintersovepose, pute og ullpledd. Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7 timer siden #144855 Del Skrevet 7 timer siden Nå er det 20 kuldegrader på Lønneberget, Hoppe og Anton har begge frostskader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6 timer siden #144856 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Alltid. Hver morgen, middag, kveld og natt. Der sa du sannheten. Det der er blåsoppfigurer som skal plasseres forskjellige steder på forumet. Ikke hos meg! Det der er bare en trist ting å se for seg. JA! Dere har helt rett. Om litt blir det frokost og jeg ønsker meg en husfar som kunne ha laget god frokost til meg. Går ikke an å være utro når man ikke er sammen med noen og dessuten er han ikke sånn. En hederskar er han. Phoenix Heart skrev (1 time siden): Hoppe driver med isfiske 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6 timer siden #144857 Del Skrevet 6 timer siden Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #144858 Del Skrevet 6 timer siden Cid skrev (1 time siden): Nå er det 20 kuldegrader på Lønneberget, Hoppe og Anton har begge frostskader. Neida, for vi har tynne lag på lag med ull og da fryser en ingen steder. Ciaran og Ciara skrev (13 minutter siden): Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Velkommen tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 2 timer siden #144859 Del Skrevet 2 timer siden Nok om henne , neida jeg har som ny vane , ut å gå ut og inn av dører..til slutt så møter jeg meg selv i døra...liker jeg personen jeg møter ? Skal dere like den personen jeg møter ? Hvor er kompromisset ? En kan jo ikke gjøre alle til lags, som med fotografier.. hvem skal like ? Skal vi like oss selv eller bli slaver av hva andre ønsker å like..? Du selv har svarene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #144860 Del Skrevet 2 timer siden Nå føder hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå