Cid Skrevet 10 timer siden #144801 Del Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (39 minutter siden): Veldig glad for at du ikke har forsvunnet. Da hadde vi lett etter deg alle sammen. Jeg har spist marsipanstenger og chips...og appelsinis. Jeg er godterimett, men vurderer ei skive før leggetid. Klart at du skal få bo hos meg så lenge du vil...faktisk så lenge jeg vil også, for jeg er veldig snill med mitt vakre Ord. Du også bo hos me, vakre SVK? Hadde Lønneberget blitt bekymret om jeg plutselig forsvant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10 timer siden #144802 Del Skrevet 10 timer siden Cid skrev (23 minutter siden): Hadde Lønneberget blitt bekymret om jeg plutselig forsvant? Ja, bevare meg vel...det hadde blitt landsorg og selv knurrerne hadde blitt triste for alle de andre var det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #144803 Del Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Ja, bevare meg vel...det hadde blitt landsorg og selv knurrerne hadde blitt triste for alle de andre var det. Knurrerne? Dyra? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10 timer siden #144804 Del Skrevet 10 timer siden Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10 timer siden #144805 Del Skrevet 10 timer siden Cid skrev (3 minutter siden): Knurrerne? Dyra? Yepp. Vanligvis vil de jo spise deg, men ved sorg går de fra forstanden. Tåler ikke sånt. Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Jeg ser bare på dere nå og spiller litt musikk rett i ørene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #144806 Del Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Yepp. Vanligvis vil de jo spise deg, men ved sorg går de fra forstanden. Tåler ikke sånt. Jeg ser bare på dere nå og spiller litt musikk rett i ørene. Blir de urolige av dette pratet nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10 timer siden #144807 Del Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Yepp. Vanligvis vil de jo spise deg, men ved sorg går de fra forstanden. Tåler ikke sånt. Jeg ser bare på dere nå og spiller litt musikk rett i ørene. Vi synes at det er hyggelig og koselig at du vil være her inne med oss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9 timer siden #144808 Del Skrevet 9 timer siden Cid skrev (8 minutter siden): Blir de urolige av dette pratet nå? Ja....de måtte løpe noen runder rundt plassen før de kan ta seg en blund i kveld. Roe seg ned litt. Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden): Vi synes at det er hyggelig og koselig at du vil være her inne med oss. Trivelige folk er alltid ok å være hos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9 timer siden #144809 Del Skrevet 9 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ja....de måtte løpe noen runder rundt plassen før de kan ta seg en blund i kveld. Roe seg ned litt. Trivelige folk er alltid ok å være hos. 🚪🔑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9 timer siden #144810 Del Skrevet 9 timer siden De takker så mye for nøkkelen til buffèten litt senere når du sover. De skal jogge seg opp til en stor sult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9 timer siden #144811 Del Skrevet 9 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Ja....de måtte løpe noen runder rundt plassen før de kan ta seg en blund i kveld. Roe seg ned litt. Trivelige folk er alltid ok å være hos. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9 timer siden #144812 Del Skrevet 9 timer siden Skal i seng straks, så god kveld til dere alle videre. Snakkes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9 timer siden #144813 Del Skrevet 9 timer siden Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): De takker så mye for nøkkelen til buffèten litt senere når du sover. De skal jogge seg opp til en stor sult! HJEEEELP MEEEG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9 timer siden #144814 Del Skrevet 9 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): HJEEEELP MEEEG! GoooodNaaaaaattt! 👿 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9 timer siden #144815 Del Skrevet 9 timer siden Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Skal i seng straks, så god kveld til dere alle videre. Snakkes. Vi ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 9 timer siden #144816 Del Skrevet 9 timer siden I år ønsker Hoppe seg en julegave som varer hele 2025. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9 timer siden #144817 Del Skrevet 9 timer siden Phoenix Heart skrev (Akkurat nå): I år ønsker Hoppe seg en julegave som varer hele 2025. Jaaaa...og jeg har fått den akkurat nå på forhånd: DERE! Tusen takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9 timer siden #144818 Del Skrevet 9 timer siden Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): GoooodNaaaaaattt! 👿 🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9 timer siden #144819 Del Skrevet 9 timer siden Phoenix Heart skrev (1 minutt siden): I år ønsker Hoppe seg en julegave som varer hele 2025. Nok friere for et helt år. 🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9 timer siden #144820 Del Skrevet 9 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Jaaaa...og jeg har fått den akkurat nå på forhånd: DERE! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå