Cid Skrevet torsdag kl 08:34 #144781 Del Skrevet torsdag kl 08:34 SVK skrev (29 minutter siden): Nå har Hoppe kjøpt brødskive med gulost på Gardermoen. 200 kroner kostet brødskiva. Selvsagt betalt med Antons kredittkort. Grunnen til den stive prisen er at hun fikk gullost på istedenfor gulost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 08:35 #144782 Del Skrevet torsdag kl 08:35 Denne ble brukt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet torsdag kl 11:40 #144783 Del Skrevet torsdag kl 11:40 Cid skrev (3 timer siden): Denne ble brukt. Parmesan er digg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 16:42 #144784 Del Skrevet torsdag kl 16:42 Jeg trodde i et øyeblikk at jeg hadde blitt utestengt 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 16:54 #144785 Del Skrevet torsdag kl 16:54 Anton er Lønnebergets majordomo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 17:44 #144786 Del Skrevet torsdag kl 17:44 Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet torsdag kl 18:10 #144787 Del Skrevet torsdag kl 18:10 Cid skrev (1 time siden): Jeg trodde i et øyeblikk at jeg hadde blitt utestengt 🙊 Hvorfor trodde du at du hadde blitt utestengt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 18:27 #144788 Del Skrevet torsdag kl 18:27 SVK skrev (17 minutter siden): Hvorfor trodde du at du hadde blitt utestengt? Gikk ikke an å gå inn på noe her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 18:33 #144789 Del Skrevet torsdag kl 18:33 Cid skrev (4 minutter siden): Gikk ikke an å gå inn på noe her. SVK skrev (21 minutter siden): Hvorfor trodde du at du hadde blitt utestengt? Vi hadde også problemer med å komme inn på tråder her på KG i dag tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet torsdag kl 18:44 #144790 Del Skrevet torsdag kl 18:44 Alt Ordet ønsker seg til jul er å få en mor og at Anton ikke lenger er alenefar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 18:46 #144791 Del Skrevet torsdag kl 18:46 SVK skrev (1 minutt siden): Alt Ordet ønsker seg til jul er å få en mor og at Anton ikke lenger er alenefar. Vi er spente på hva Hoppes kommentar til dette blir.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet torsdag kl 18:48 #144792 Del Skrevet torsdag kl 18:48 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Vi er spente på hva Hoppes kommentar til dette blir.😉😉 Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 18:52 #144793 Del Skrevet torsdag kl 18:52 Cid skrev (2 timer siden): Jeg trodde i et øyeblikk at jeg hadde blitt utestengt 🙊 Veldig glad for at du ikke har forsvunnet. Da hadde vi lett etter deg alle sammen. Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Jeg har spist marsipanstenger og chips...og appelsinis. Jeg er godterimett, men vurderer ei skive før leggetid. SVK skrev (5 minutter siden): Alt Ordet ønsker seg til jul er å få bo i fred og ro hos sitt moderskip Hoppetussa. Klart at du skal få bo hos meg så lenge du vil...faktisk så lenge jeg vil også, for jeg er veldig snill med mitt vakre Ord. SVK skrev (Akkurat nå): Jeg også! Du også bo hos me, vakre SVK? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet torsdag kl 18:54 #144794 Del Skrevet torsdag kl 18:54 (endret) Hoppe liker å hente Ordet i barnehagen slik at hun kan få flørtet med barnehage-onklene. Endret torsdag kl 18:56 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 18:56 #144795 Del Skrevet torsdag kl 18:56 SVK skrev (7 minutter siden): Jeg også! 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 18:58 #144796 Del Skrevet torsdag kl 18:58 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Veldig glad for at du ikke har forsvunnet. Da hadde vi lett etter deg alle sammen. Jeg har spist marsipanstenger og chips...og appelsinis. Jeg er godterimett, men vurderer ei skive før leggetid. Klart at du skal få bo hos meg så lenge du vil...faktisk så lenge jeg vil også, for jeg er veldig snill med mitt vakre Ord. Du også bo hos me, vakre SVK? Vi har spist Fish and Chips, og drukket Brus til som middag i ettermiddag.🐟🐟🍟🍟🥤🥤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet torsdag kl 18:58 #144797 Del Skrevet torsdag kl 18:58 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Du også bo hos me, vakre SVK? Bra du husker hvordan jeg ser ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 18:59 #144798 Del Skrevet torsdag kl 18:59 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Veldig glad for at du ikke har forsvunnet. Da hadde vi lett etter deg alle sammen. Jeg har spist marsipanstenger og chips...og appelsinis. Jeg er godterimett, men vurderer ei skive før leggetid. Klart at du skal få bo hos meg så lenge du vil...faktisk så lenge jeg vil også, for jeg er veldig snill med mitt vakre Ord. Du også bo hos me, vakre SVK? SVK skrev (4 minutter siden): Hoppe liker å hente Ordet i barnehagen slik at hun kan få flørtet med barnehage-onklene. SVK skrev (Akkurat nå): Bra du husker hvordan jeg ser ut! 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 19:06 #144799 Del Skrevet torsdag kl 19:06 SVK skrev (11 minutter siden): Hoppe liker å hente Ordet i barnehagen. Ja, slik er det med den saken. SVK skrev (7 minutter siden): Bra du husker hvordan jeg ser ut! Kan da ikke glemme slik en skrytepaveprins. Var ikke du med i HP? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 19:11 #144800 Del Skrevet torsdag kl 19:11 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Ja, slik er det med den saken. Kan da ikke glemme slik en skrytepaveprins. Var ikke du med i HP? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå