Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #144761 Del Skrevet 5 timer siden Cid skrev (1 time siden): Hvorfor? Det finnes alltid grunner for deg til å skrubbe godt der. Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Hun har nå sett på den norske nye katastrofefilmen "La Palma"....syns den begynte litt tregt, men så tok den seg opp og Hoppe satt stotsett fremst på stolen og ropte til skjermen. Så da ble det en heidundrende avslutning som sitter i kropp og hode ennå. Anbefales for dem som liker slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #144762 Del Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Det finnes alltid grunner for deg til å skrubbe godt der. Hun har nå sett på den norske nye katastrofefilmen "La Palma"....syns den begynte litt tregt, men så tok den seg opp og Hoppe satt stotsett fremst på stolen og ropte til skjermen. Så da ble det en heidundrende avslutning som sitter i kropp og hode ennå. Anbefales for dem som liker slikt. Vi synes at det er bra at du koser deg.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5 timer siden #144763 Del Skrevet 5 timer siden Nå har Anton sagt til Ordet at det er mannen i huset mens Anton er på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #144764 Del Skrevet 5 timer siden Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden): Vi synes at det er bra at du koser deg.🥰🥰 Takk...selv om "å kose seg" ikke dekker sånn fæl film. SVK skrev (3 minutter siden): Nå har Anton sagt til Ordet at det er mannen i huset mens Anton er på jobb. ALDRI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #144765 Del Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Takk...selv om "å kose seg" ikke dekker sånn fæl film. ALDRI! Vi forstår, men vi håper at du har en fin kveld allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5 timer siden #144766 Del Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): ALDRI! Som alenefar så er det sånn det må bli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #144767 Del Skrevet 5 timer siden SVK skrev (8 minutter siden): Som alenefar så er det sånn det må bli. Han ER ikke far. Han er sånn..."ufarlig". / Nå må jeg i seng, for jeg har roet meg etter filmen litt nå. Natta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5 timer siden #144768 Del Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Han ER ikke far. Han er sånn..."ufarlig". / Nå må jeg i seng, for jeg har roet meg etter filmen litt nå. Natta. Natta Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #144769 Del Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Han ER ikke far. Han er sånn..."ufarlig". / Nå må jeg i seng, for jeg har roet meg etter filmen litt nå. Natta. Vi ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #144770 Del Skrevet 4 timer siden Cid skrev (1 time siden): Dette skjedde. Hun fikk livstid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #144771 Del Skrevet 4 timer siden Vi gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #144772 Del Skrevet 3 timer siden Nå har Anton blitt kvalt mens han ligger i fengselscella si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #144773 Del Skrevet 3 timer siden Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 39 minutter siden #144774 Del Skrevet 39 minutter siden Luke 19. Spoiler Blir det endelig kjærlighet på Hoppe denne gangen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 34 minutter siden #144775 Del Skrevet 34 minutter siden Han her er forresten tilbake på Lønneberget, han står nede på kjøkkenet og venter på Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30 minutter siden #144776 Del Skrevet 30 minutter siden Anton og Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13 minutter siden #144777 Del Skrevet 13 minutter siden Vi ser Fake News over her.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå