Hoppetaujenta Skrevet 8 timer siden #144681 Del Skrevet 8 timer siden Nei. Ti still! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden #144682 Del Skrevet 8 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nei. Ti still! 🥺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden #144683 Del Skrevet 8 timer siden 2 nye friere har sjekket inn i frierhuset, blir det endelig kjærlighet på Hoppe? 💖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #144684 Del Skrevet 6 timer siden I alle dager Cid...nå har jeg akkurat nevnt dem som den mest plagsomme reklamen jeg vet om. Jeg er SÅ veldig lei dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #144685 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): I alle dager Cid...nå har jeg akkurat nevnt dem som den mest plagsomme reklamen jeg vet om. Jeg er SÅ veldig lei dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #144686 Del Skrevet 6 timer siden Du kan lese mine tanker du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #144687 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Du kan lese mine tanker du! Kan lese tråder 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #144688 Del Skrevet 6 timer siden Nå er de inne hos Hoppe for en kopp billig kaffi, de diskuterer tilbud osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #144689 Del Skrevet 6 timer siden Hun inviterer dem så oppå rommet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #144690 Del Skrevet 6 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Kan lese tråder 😁 Har jeg nevnt det før, eller var du bare lynhurtig? Cid skrev (Akkurat nå): Nå er de egentlig ikke å se noe sted, men... Cid skrev (Akkurat nå): Hun inviterer dem så oppå rommet sitt. ...og der var det en luke i gulvet som sendte dem en kilometer på tivolitur i en helsikes fart og de så aldri mer i min retning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #144691 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Har jeg nevnt det før, eller var du bare lynhurtig? ...og der var det en luke i gulvet som sendte dem en kilometer på tivolitur i en helsikes fart og de så aldri mer i min retning! Ja Står dyrene og demonen klare utenfor for dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #144692 Del Skrevet 6 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Ja Står dyrene og demonen klare utenfor for dem? Ja, de kommer ut som en slags buffè og alle som vil ha kan forsyne seg av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #144693 Del Skrevet 6 timer siden En gammel kjenning er tilbake, så kjekt for Hoppe hun tar fram strippestanga. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #144694 Del Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja, de kommer ut som en slags buffè og alle som vil ha kan forsyne seg av dem. Blir spist levende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #144695 Del Skrevet 6 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): En gammel kjenning er tilbake, så kjekt for Hoppe hun tar fram strippestanga. Go Away! Cid skrev (2 minutter siden): Blir spist levende? Å huff, der vardet visst en av de kunstige intelligensene som sendte en melding i mitt navn, og de blir selvsagt kokt først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #144696 Del Skrevet 6 timer siden Nå skal Hoppe lage seg kaffe og ha et rekesmørbrød og det gleder hun seg til. Første ordentlige måltidet i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #144697 Del Skrevet 5 timer siden Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #144698 Del Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Go Away! Å huff, der vardet visst en av de kunstige intelligensene som sendte en melding i mitt navn, og de blir selvsagt kokt først. Misliker du Coop folka såpass? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #144699 Del Skrevet 4 timer siden Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #144700 Del Skrevet 4 timer siden Cid skrev (21 minutter siden): Misliker du Coop folka såpass? Nei, misliker ikke, men er veldig lei dem. Det blir så altfor mye. Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Ja, tv. Spist kveldsmat; rekebaguette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå