Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

SVK skrev (1 minutt siden):

Dette er visst hva du kaller nøkternt. :skratte:

Nei, ikke i mine frykteligste fantasier har jeg det slik... :sjokkert:

SVK skrev (1 minutt siden):

Men veldig flott. Skulle likt å besøkt de slottene bildene er fra. 

...ja, du sier noe. :ninja:  Alene i alle rom og i alle etasjer...med lov til å gå hvor jeg ville uten å bli stoppet. :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden):

...ja, du sier noe. :ninja:  Alene i alle rom og i alle etasjer...med lov til å gå hvor jeg ville uten å bli stoppet. :nigo: 

Jeg hater å være i store folkemengder så jeg hadde ønsket en privat omvisning. Å stå som sild i tønne er ikke gøy.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. :)  Hadde likt å besøke nidarosdomen helt alene også. Har vært der som turist på sommeren og det var resten av verden også. Jeg vil ha stillheten og stemningen i bygget...og kanskje de som går igjen der i tillegg. Hadde likt å være alene på utstillinger av det større slaget...gjerne med en god stol å sitte i og synke inn i verkene på utstilling. Enslighet er av det gode ganske ofte. 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Absolutt ikke, for det smørerigreiene der kan ingen stole på! :opplyser: 

Jeg skal ha karbonade på frokostskiva mi og den skal jeg spise om et kvarter og det regner hos meg.
Takk for at det ikke er snø. Måtte "det hvite" holde seg borte til slutten av februar i år. 

Det ledes jo av @SVK sitt lønneblad, Lønnebergets mest troverdige nyhetsbilde! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Nettopp. :)  Hadde likt å besøke nidarosdomen helt alene også. Har vært der som turist på sommeren og det var resten av verden også. Jeg vil ha stillheten og stemningen i bygget...og kanskje de som går igjen der i tillegg. Hadde likt å være alene på utstillinger av det større slaget...gjerne med en god stol å sitte i og synke inn i verkene på utstilling. Enslighet er av det gode ganske ofte. 

Enig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 timer siden):

Det ledes jo av @SVK sitt lønneblad, Lønnebergets mest tullete nyhetsbilde! 

Nettopp. :ninja: 

SVK skrev (2 timer siden):

:jepp:

:nei:

Cid skrev (1 time siden):

Jeg har malt et bilde av Hoppe og Anton til dem i julegave.

Huff, vi ser da ikke sånn ut! :fy: Jeg mener så flink du er. 

SVK skrev (10 minutter siden):

Enig.

Good. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Ordet har sagt at Hoppe snikleser Lønnebladet og at hun i virkeligheten elsker sladderet som står i bladet. 

Lille Ordet mitt vet ikke helt hva det snakker om...jeg mistenker at SVK spør liksom helt tilfeldig og legger svaret i munnen på det og det nikker, nesten uansett hva SVK sier...men det som har skjedd et par ganger er at Ordet tror sikkert at jeg leser når bladet er tett på mine øyne og ser nærsynt ut, men fakta er at jeg SNYTER MIN NESE FRA DYPET...SOM ET TROMPETSTØT! :jolie: Så kaster jeg det i søpla. *fnys*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (27 minutter siden):

Nettopp. :ninja: 

:nei:

Huff, vi ser da ikke sånn ut! :fy: Jeg mener så flink du er. 

Good. :) 

Liker du dette bildet bedre da?

st,small,507x507-pad,600x600,f8f8f8.jpg

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (3 minutter siden):

Ordet har sagt at Hoppe snikleser Lønnebladet og at hun i virkeligheten elsker sladderet som står i bladet. 

Som at hun dater Fridtjof.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Lille Ordet mitt vet ikke helt hva det snakker om...jeg mistenker at SVK spør liksom helt tilfeldig og legger svaret i munnen på det og det nikker, nesten uansett hva SVK sier...men det som har skjedd et par ganger er at Ordet tror sikkert at jeg leser når bladet er tett på mine øyne og ser nærsynt ut, men fakta er at jeg SNYTER MIN NESE FRA DYPET...SOM ET TROMPETSTØT! :jolie: Så kaster jeg det i søpla. *fnys*

:fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Åneida, for jeg hadde kulekake med smør og brunost på og slikt blir man mett av. :fnise: 

Vi har kost oss med kyllinglår, pommes frites og brus nå i sted.🍗🍗🍗🍗🍟🍟🥤🥤:spise::spise:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...