Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 11:07 #144521 Del Skrevet søndag kl 11:07 SVK skrev (1 minutt siden): Dette er visst hva du kaller nøkternt. Nei, ikke i mine frykteligste fantasier har jeg det slik... SVK skrev (1 minutt siden): Men veldig flott. Skulle likt å besøkt de slottene bildene er fra. ...ja, du sier noe. Alene i alle rom og i alle etasjer...med lov til å gå hvor jeg ville uten å bli stoppet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet søndag kl 11:25 #144522 Del Skrevet søndag kl 11:25 Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): ...ja, du sier noe. Alene i alle rom og i alle etasjer...med lov til å gå hvor jeg ville uten å bli stoppet. Jeg hater å være i store folkemengder så jeg hadde ønsket en privat omvisning. Å stå som sild i tønne er ikke gøy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 11:37 #144523 Del Skrevet søndag kl 11:37 (endret) Nettopp. Hadde likt å besøke nidarosdomen helt alene også. Har vært der som turist på sommeren og det var resten av verden også. Jeg vil ha stillheten og stemningen i bygget...og kanskje de som går igjen der i tillegg. Hadde likt å være alene på utstillinger av det større slaget...gjerne med en god stol å sitte i og synke inn i verkene på utstilling. Enslighet er av det gode ganske ofte. Endret søndag kl 11:37 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 12:21 #144524 Del Skrevet søndag kl 12:21 SVK skrev (1 time siden): Når Hoppe pynter til jul så blir Antons kredittkort varmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 12:22 #144525 Del Skrevet søndag kl 12:22 Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 15:01 #144526 Del Skrevet søndag kl 15:01 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Absolutt ikke, for det smørerigreiene der kan ingen stole på! Jeg skal ha karbonade på frokostskiva mi og den skal jeg spise om et kvarter og det regner hos meg. Takk for at det ikke er snø. Måtte "det hvite" holde seg borte til slutten av februar i år. Det ledes jo av @SVK sitt lønneblad, Lønnebergets mest troverdige nyhetsbilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet søndag kl 15:02 #144527 Del Skrevet søndag kl 15:02 Cid skrev (Akkurat nå): Det ledes jo av @SVK sitt lønneblad, Lønnebergets mest troverdige nyhetsbilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 15:46 #144528 Del Skrevet søndag kl 15:46 Jeg har malt et bilde av Hoppe og Anton til dem i julegave. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet søndag kl 16:56 #144529 Del Skrevet søndag kl 16:56 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Nettopp. Hadde likt å besøke nidarosdomen helt alene også. Har vært der som turist på sommeren og det var resten av verden også. Jeg vil ha stillheten og stemningen i bygget...og kanskje de som går igjen der i tillegg. Hadde likt å være alene på utstillinger av det større slaget...gjerne med en god stol å sitte i og synke inn i verkene på utstilling. Enslighet er av det gode ganske ofte. Enig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 17:07 #144530 Del Skrevet søndag kl 17:07 Cid skrev (2 timer siden): Det ledes jo av @SVK sitt lønneblad, Lønnebergets mest tullete nyhetsbilde! Nettopp. SVK skrev (2 timer siden): Cid skrev (1 time siden): Jeg har malt et bilde av Hoppe og Anton til dem i julegave. Huff, vi ser da ikke sånn ut! Jeg mener så flink du er. SVK skrev (10 minutter siden): Enig. Good. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet søndag kl 17:32 #144531 Del Skrevet søndag kl 17:32 Ordet har sagt at Hoppe snikleser Lønnebladet og at hun i virkeligheten elsker sladderet som står i bladet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 17:36 #144532 Del Skrevet søndag kl 17:36 SVK skrev (Akkurat nå): Ordet har sagt at Hoppe snikleser Lønnebladet og at hun i virkeligheten elsker sladderet som står i bladet. Lille Ordet mitt vet ikke helt hva det snakker om...jeg mistenker at SVK spør liksom helt tilfeldig og legger svaret i munnen på det og det nikker, nesten uansett hva SVK sier...men det som har skjedd et par ganger er at Ordet tror sikkert at jeg leser når bladet er tett på mine øyne og ser nærsynt ut, men fakta er at jeg SNYTER MIN NESE FRA DYPET...SOM ET TROMPETSTØT! Så kaster jeg det i søpla. *fnys* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 17:36 #144533 Del Skrevet søndag kl 17:36 Hoppetaujenta skrev (27 minutter siden): Nettopp. Huff, vi ser da ikke sånn ut! Jeg mener så flink du er. Good. Liker du dette bildet bedre da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 17:36 #144534 Del Skrevet søndag kl 17:36 SVK skrev (3 minutter siden): Ordet har sagt at Hoppe snikleser Lønnebladet og at hun i virkeligheten elsker sladderet som står i bladet. Som at hun dater Fridtjof. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet søndag kl 17:37 #144535 Del Skrevet søndag kl 17:37 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Lille Ordet mitt vet ikke helt hva det snakker om...jeg mistenker at SVK spør liksom helt tilfeldig og legger svaret i munnen på det og det nikker, nesten uansett hva SVK sier...men det som har skjedd et par ganger er at Ordet tror sikkert at jeg leser når bladet er tett på mine øyne og ser nærsynt ut, men fakta er at jeg SNYTER MIN NESE FRA DYPET...SOM ET TROMPETSTØT! Så kaster jeg det i søpla. *fnys* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 17:37 #144536 Del Skrevet søndag kl 17:37 Vik fra meg, Erte-Cid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 17:40 #144537 Del Skrevet søndag kl 17:40 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Vik fra meg, Erte-Cid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 17:42 #144538 Del Skrevet søndag kl 17:42 Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 17:44 #144539 Del Skrevet søndag kl 17:44 Åneida, for jeg hadde kulekake med smør og brunost på og slikt blir man mett av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 17:49 #144540 Del Skrevet søndag kl 17:49 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Åneida, for jeg hadde kulekake med smør og brunost på og slikt blir man mett av. Vi har kost oss med kyllinglår, pommes frites og brus nå i sted.🍗🍗🍗🍗🍟🍟🥤🥤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå