Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (1 time siden):

Dette er Anton.

MV5BMTQ1MTY2MTY2Nl5BMl5BanBnXkFtZTcwMDg1

Åneida, dette er ikke Anton...men en gøyal filmskaper som går sine egne veier og han liker jeg på en kunstnerisk måte. :nikke: 

Cid skrev (1 time siden):

Han her er på vei for å besøke Hoppe.

pd_us_timothy_dalton_800x1000.jpg

Sabotasje her - heldigvis. :) ...men noen fikset linken så han her dukket opp? :klo: Ok skuespiller han også.

Jeg oppe for lengst og har vasket tøy mens det er rimeligere med strøm. :) 
Snart skal jeg ha frokost. Det er fem pluss her og det er bedre enn minusser.

P.s. Cid tar feil i alt han foreslår. :jolie: 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I romjula har Hoppe en tradisjon hvor hun går fra dør til dør og smasker alle mennene i Lønneberget. Nabokjerrigene hater Hoppes tradisjon og prøver så godt de kan å låse mennene deres nede i kjelleren. Men Hoppe har sine triks og går i forkledning når hun er på smaskejakt. Hun får smasket alle mennene hvert år. :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (56 minutter siden):

I romjula har Hoppe en tradisjon hvor hun går fra dør til dør og smasker alle mennene i Lønneberget. Nabokjerrigene hater Hoppes tradisjon og prøver så godt de kan å låse mennene deres nede i kjelleren. Men Hoppe har sine triks og går i forkledning når hun er på smaskejakt. Hun får smasket alle mennene hvert år. :kline:

Nå blir jeg helt fortvilet. Grunnet dette ryktet som SVK har satt ut og fått god hjelp til å spre det...så har min person fått et kallenavn og jeg gremmes. "Hoover-damen"! Skal liksom bety at jeg smaskesuger med et vakuum det går gjetord om. Dette er forferdelig for mitt snorrette rykte. HJELP! :grine: P.s. nei det er ikke snørrete det skulle stå der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Nå blir jeg helt fortvilet. Grunnet dette ryktet som SVK har satt ut og fått god hjelp til å spre det...så har min person fått et kallenavn og jeg gremmes. "Hoover-damen"! Skal liksom bety at jeg smaskesuger med et vakuum det går gjetord om. Dette er forferdelig for mitt snorrette rykte. HJELP! :grine: P.s. nei det er ikke snørrete det skulle stå der!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Jeg hørte den RÅ latteren tvers gjennom forumet! :jolie: Enkelt å identifisere den latterlige...

Bra, da hørte du ikke at jeg lo så melken sprutet ut av nesa da jeg leste innlegget ditt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (3 timer siden):

Bra, da hørte du ikke at jeg lo så melken sprutet ut av nesa da jeg leste innlegget ditt. 

NÅ vet jeg det og det gleder meg at man kan få hjulpet til med å rense de før nevnte løp hos en SVK i sin beste alder. :hoppe: 

Ciaran og Ciara skrev (1 time siden):

Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

God tur og gjør noe jeg ikke ville ha gjort! :nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (30 minutter siden):

Da Hoppe gikk på Galtvort:

Slik lettsindighet har jeg aldri drevet på med, men låta er en som kommer til å leve lengre enn noen av oss. Liker`n! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (9 timer siden):

Åneida, dette er ikke Anton...men en gøyal filmskaper som går sine egne veier og han liker jeg på en kunstnerisk måte. :nikke: 

Sabotasje her - heldigvis. :) ...men noen fikset linken så han her dukket opp? :klo: Ok skuespiller han også.

Jeg oppe for lengst og har vasket tøy mens det er rimeligere med strøm. :) 
Snart skal jeg ha frokost. Det er fem pluss her og det er bedre enn minusser.

P.s. Cid tar feil i alt han foreslår. :jolie: 

Gråt ordet seg i søvn i går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (15 minutter siden):

Gråt ordet seg i søvn i går?

Ja. :(  Det var utrøstelig og ventet på at onkel Cid skulle komme og berolige det og si at det bare var skikkelig dumt tøys,
ikke vær redd, lille ord...men han kom ikke. 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Ja. :(  Det var utrøstelig og ventet på at onkel Cid skulle komme og berolige det og si at det bare var skikkelig dumt tøys,
ikke vær redd, lille ord...men han kom ikke. 😢

Lo dere av det jeg sa med at Anton ble skutt og vi reiste for å identifisere han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...