SVK Skrevet 10. desember 2024 #144081 Del Skrevet 10. desember 2024 Anton og Hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. desember 2024 #144082 Del Skrevet 10. desember 2024 SVK skrev (4 minutter siden): Anton og Hoppe: Vi gjetter at vi kommer til å få besøk av Fru Kjevle og Herr Steikepanne her inne nå snart.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 10. desember 2024 #144083 Del Skrevet 10. desember 2024 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Vi gjetter at vi kommer til å få besøk av Fru Kjevle og Herr Steikepanne her inne nå snart.😉😉 Det stemmer. Men Hoppe er nok langt mer romantiker enn hun later som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. desember 2024 #144084 Del Skrevet 10. desember 2024 SVK skrev (3 minutter siden): Det stemmer. Men Hoppe er nok langt mer romantiker enn hun later som. Ha Ha, vi er spente på hva hennes kommentar til dette blir.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 10. desember 2024 #144085 Del Skrevet 10. desember 2024 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Ha Ha, vi er spente på hva hennes kommentar til dette blir.😉😉 Jeg tror Hoppe er for opptatt med Anton til å sjekke hva slags sprell vi gjør i denne tråden: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. desember 2024 #144086 Del Skrevet 10. desember 2024 SVK skrev (1 minutt siden): Jeg tror Hoppe er for opptatt med Anton til å sjekke hva slags sprell vi gjør i denne tråden: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. desember 2024 #144087 Del Skrevet 10. desember 2024 Anton får besøk av gamle onkelen sin senere i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. desember 2024 #144088 Del Skrevet 10. desember 2024 Cid skrev (8 timer siden): Har Hattifnattene nattevakt utenfor bua mi nå? Bare stikk ut hodet og mys du...så får du raskt se. Cid skrev (7 timer siden): Dette er IKKE Anton. Jeg blir så glad når du en gang i mellom snakker sant. Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden): Vi ser at det foregår tull. tøys og fjas her inne nå.😉😉 Det går i bølger det der og så kommer tsunamien Cid og overflommer alle. Cid skrev (7 timer siden): Her er luke 10 forresten. Den var helt feil, så jeg tok den bort. Cid skrev (7 timer siden): 🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻 GO AWAY YOU BLUE DANCING MEN! Cid skrev (5 timer siden): Nå er Hoppe irritert, hun får ikke sovnet pga all bråket fra penispumpen til Anton. Cid da. Anton bor jo hos seg selv og jeg bor ikke der...dessuten er han på overnattingstur med to kamerater, så hvem sitt vindu du står og sjekker ut nattlige aktiviteter i, det aner ikke jeg. Heldigvis, din kikker! Cid skrev (5 timer siden): Nå har ingen fridd til Hoppe og hun er kjempeglad for å slippe det styret der! 😃💕 DET stemmer. SVK skrev (3 timer siden): Mystisk trivelig alv og Hoppe: Makan til søtt "smil" skal en lete lenge etter å finne og siden det er min favoritt-alv...så skal jeg ikke protestere. Vi spiser en liten smule med lembas sammen og er stappmette og lykkelige. I vårt vennskap. <<< SVK skrev (3 timer siden): Det stemmer. Men Hoppe er nok langt mer romantiker enn hun later som. Well...det hviskes jo i krokene, men slikt legger vi ikke ut bevis på noe sted. Hoppen er helt motsatt, for hun tar aldri bilder av seg selv på noe vis og legger aldri ut noe le&rør-snusk på nett for å få hoppmerksomhet om seg selv. Hun tilhører det andre slaget mennesker. SVK skrev (3 timer siden): Jeg tror Hoppe er for opptatt med sin barnlige venn til å sjekke hva slags sprell vi gjør i denne tråden: Hun følger med og har et kvart øye åpent i den retningen. Cid skrev (1 time siden): Anton får besøk av gamle onkelen sin senere i dag. Krabbeklo-onkelen som liker å skremme? Jeg sender ham i Cids retning... >>> 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. desember 2024 #144089 Del Skrevet 10. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Bare stikk ut hodet og mys du...så får du raskt se. Jeg blir så glad når du en gang i mellom snakker sant. Det går i bølger det der og så kommer tsunamien Cid og overflommer alle. Den var helt feil, så jeg tok den bort. GO AWAY YOU BLUE DANCING MEN! Cid da. Anton bor jo hos seg selv og jeg bor ikke der...dessuten er han på overnattingstur med to kamerater, så hvem sitt vindu du står og sjekker ut nattlige aktiviteter i, det aner ikke jeg. Heldigvis, din kikker! DET stemmer. Makan til søtt "smil" skal en lete lenge etter å finne og siden det er min favoritt-alv...så skal jeg ikke protestere. Vi spiser en liten smule med lembas sammen og er stappmette og lykkelige. I vårt vennskap. <<< Well...det hviskes jo i krokene, men slikt legger vi ikke ut bevis på noe sted. Hoppen er helt motsatt, for hun tar aldri bilder av seg selv på noe vis og legger aldri ut noe le&rør-snusk på nett for å få hoppmerksomhet om seg selv. Hun tilhører det andre slaget mennesker. Hun følger med og har et kvart øye åpent i den retningen. Krabbeklo-onkelen som liker å skremme? Jeg sender ham i Cids retning... >>> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. desember 2024 #144090 Del Skrevet 10. desember 2024 Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. desember 2024 #144091 Del Skrevet 10. desember 2024 På gjensyn. Drøm søtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 10. desember 2024 #144092 Del Skrevet 10. desember 2024 Ser at tvillingene logger av for at Hoppe skal få smaske Anton i fred. Så da tar jeg også pause fra tråden til Hoppe har fått gjort seg ferdig med smaskingen. Men det kan nok ta sin tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. desember 2024 #144093 Del Skrevet 10. desember 2024 Jeg smasker INGEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 10. desember 2024 #144094 Del Skrevet 10. desember 2024 Hoppes favoritt julesang er Støvledansen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 10. desember 2024 #144095 Del Skrevet 10. desember 2024 Freyja Valkyrie skrev (7 minutter siden): Hoppes favoritt julesang er Støvledansen. I tillegg elsker hun å si: Anton, æ står under misteltein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 10. desember 2024 #144096 Del Skrevet 10. desember 2024 SVK skrev (1 minutt siden): I tillegg elsker hun å si: Anton, æ står under misteltein. Det stemmer 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. desember 2024 #144097 Del Skrevet 10. desember 2024 Freyja Valkyrie skrev (45 minutter siden): Hoppes favoritt julesang er Støvledansen. Den er fin ja. Ai kænn hopp Ai kæn dæns...... SVK skrev (35 minutter siden): I tillegg elsker hun å si: Anton, æ står under misteltein. Sier det når han ikke er på besøk. Venner driver nemlig ikke på sånn. Freyja Valkyrie skrev (33 minutter siden): Det stemmer 😅 Fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 10. desember 2024 #144098 Del Skrevet 10. desember 2024 (endret) Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Hva jeg og ektemannen min Anton gjør er privat og deles kun med våre følgere på Instagram , Snapchat og TikTok. Lønnebladet følger dere på Instagram, Snapchat og TikTok. Endret 10. desember 2024 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 10. desember 2024 #144099 Del Skrevet 10. desember 2024 Anton tar en liten sang: 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10. desember 2024 #144100 Del Skrevet 10. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jeg smasker ASSAD! Kos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå