SVK Skrevet 9. desember 2024 #144021 Del Skrevet 9. desember 2024 Cid skrev (13 timer siden): Luke 9 forresten. Vis skjult innhold Jeg kan se at Hoppe var fornøyd med han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. desember 2024 #144022 Del Skrevet 9. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Åssen har du det? Jeg ser at det har gått så bra det kan. Fine sykehusbilder OG hjemplass. Hun hadde det ja. En kjepp måte å si god natt på mellom venner. Hun skal handle i morgen. Nope. Å kjære vene da. Jatakk. Omsider ble det en klok mann (venn) til meg. Absolutt ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. desember 2024 #144023 Del Skrevet 9. desember 2024 SVK skrev (1 time siden): Jeg kan se at Hoppe var fornøyd med han. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2024 #144024 Del Skrevet 9. desember 2024 SVK skrev (1 time siden): Jeg kan se at Hoppe var fornøyd med han. Ja, for han er en ekte gentlemann tvers igjennom. Derfor! Nå har jeg spist en slags tidligkvelds med pølse og mos etc. Mett er hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. desember 2024 #144025 Del Skrevet 9. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Åssen har du det? Jeg ser at det har gått så bra det kan. Fine sykehusbilder OG hjemplass. Hun hadde det ja. En kjepp måte å si god natt på mellom venner. Hun skal handle i morgen. Nope. Å kjære vene da. Jatakk. Omsider ble det en klok mann (venn) til meg. Absolutt ikke. Liker ikke du Kenneth Branagh? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. desember 2024 #144026 Del Skrevet 9. desember 2024 SVK skrev (1 time siden): Jeg kan se at Hoppe var fornøyd med han. Hun var også fornøyd med Assad, hun kledde av seg foran han i går kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2024 #144027 Del Skrevet 9. desember 2024 Cid skrev (1 minutt siden): Liker ikke du Kenneth Branagh? Joda, men han har ofte litt spesielle roller og den der var mildt sagt ikke noe jeg likte. Cid skrev (Akkurat nå): Hun var også fornøyd med Assad, hun kledde av seg foran han i går kveld Nå må du gi deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. desember 2024 #144028 Del Skrevet 9. desember 2024 Han her skal ha konsert på Lønneberget til helgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. desember 2024 #144029 Del Skrevet 9. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Joda, men han har ofte litt spesielle roller og den der var mildt sagt ikke noe jeg likte. Nå må du gi deg. Liker du ikke sånne statsledere?:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. desember 2024 #144030 Del Skrevet 9. desember 2024 Han her kommer med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. desember 2024 #144031 Del Skrevet 9. desember 2024 Cid skrev (2 minutter siden): Han her skal ha konsert på Lønneberget til helgen. Cid skrev (1 minutt siden): Han her kommer med. Vi Digger Pink Floyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2024 #144032 Del Skrevet 9. desember 2024 Cid skrev (1 minutt siden): Han her skal ha konsert på Lønneberget til helgen. Bare ikke spill så høyt at hufsa og hattifnattene mine blir forstyrret, så er det greit. Cid skrev (1 minutt siden): Liker du ikke sånne statsledere?:p Nei, han skulle vært sendt til en jordhule i sibir. Fryktelige mannen. Cid skrev (Akkurat nå): Han her kommer med. Oijsann, det kan bli krangling, for de to har ikke alltid vært gode venner. ...men jeg liker det de to har gjort musikalsk. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 9. desember 2024 #144033 Del Skrevet 9. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Ja, for han er en ekte gentlemann tvers igjennom. Derfor! Ja, det er derfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2024 #144034 Del Skrevet 9. desember 2024 SVK skrev (2 minutter siden): Ja, det er derfor. Ja, det er det tenk. Det andre som dere tydeligvis snakker om hadde han ikke tålt. Han er en romantisk og forsiktig sjel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2024 #144035 Del Skrevet 9. desember 2024 SVK skrev (2 minutter siden): Ja, det er derfor. Ja, det er det tenk. Det andre som dere tydeligvis snakker om hadde han ikke tålt. Han er en romantisk og forsiktig sjel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. desember 2024 #144036 Del Skrevet 9. desember 2024 Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. desember 2024 #144037 Del Skrevet 9. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Bare ikke spill så høyt at hufsa og hattifnattene mine blir forstyrret, så er det greit. Nei, han skulle vært sendt til en jordhule i sibir. Fryktelige mannen. Oijsann, det kan bli krangling, for de to har ikke alltid vært gode venner. ...men jeg liker det de to har gjort musikalsk. ❤️ Hva med Kim Jong-un? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. desember 2024 #144038 Del Skrevet 9. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Bare ikke spill så høyt at hufsa og hattifnattene mine blir forstyrret, så er det greit. Nei, han skulle vært sendt til en jordhule i sibir. Fryktelige mannen. Oijsann, det kan bli krangling, for de to har ikke alltid vært gode venner. ...men jeg liker det de to har gjort musikalsk. ❤️ Blir det irriterte når jeg lager bråk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 9. desember 2024 #144039 Del Skrevet 9. desember 2024 Ciaran og Ciara skrev (10 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Hoppe har dratt til Istanbul for å spise kveldsmat: De reiste med Antons magiske teppe: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. desember 2024 #144040 Del Skrevet 9. desember 2024 Tror Hoppe heller foretrekker Kim Young-hoon, mannen med verdens høyeste IQ https://m.koreaherald.com/view.php?ud=20240718050683 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå