Ciaran og Ciara Skrevet 7. desember 2024 #143961 Del Skrevet 7. desember 2024 SVK skrev (7 minutter siden): Han må det for å betale kredittkortbruken til Hoppe. Det er Donald-tegnere Carl Barks på bildet. Vi ser den.😉😉 og vi synes at Carl Barks er en dyktig Donaltegner.😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 7. desember 2024 #143962 Del Skrevet 7. desember 2024 Hoppe elsker å gå med dyre hatter: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. desember 2024 #143963 Del Skrevet 7. desember 2024 SVK skrev (2 minutter siden): Hoppe elsker å gå med dyre hatter: Vi gjetter at det er Anton som er hattedesigneren.😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 7. desember 2024 #143964 Del Skrevet 7. desember 2024 Ciaran og Ciara skrev (41 minutter siden): Vi gjetter at det er Anton som er hattedesigneren.😊😊 Anton gjør som Hoppe befaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. desember 2024 #143965 Del Skrevet 7. desember 2024 SVK skrev (6 minutter siden): Anton gjør som Hoppe befaler. Ja det vet vi, for hvis ikke så kommer Fru Kjevle og Herr Steikepanne.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 7. desember 2024 #143966 Del Skrevet 7. desember 2024 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Ja det vet vi, for hvis ikke så kommer Fru Kjevle og Herr Steikepanne.😉😉 Stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. desember 2024 #143967 Del Skrevet 7. desember 2024 SVK skrev (24 minutter siden): Stemmer! 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. desember 2024 #143968 Del Skrevet 7. desember 2024 SVK skrev (1 time siden): Hoppe elsker å gå med dyre hatter: Så lenge Anton betaler 👱🏻♀️👒👨🏼💳💸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. desember 2024 #143969 Del Skrevet 7. desember 2024 Vi gjetter at Hoppe sover nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. desember 2024 #143970 Del Skrevet 8. desember 2024 Nå er hun med på Dynastiet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. desember 2024 #143971 Del Skrevet 8. desember 2024 Vi ser at det fantaseres i vei her inne nå i natt.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2024 #143972 Del Skrevet 8. desember 2024 Ciaran og Ciara skrev (9 timer siden): Vi håper at du har en finlørdagskveld. Joda, den var grei den...men ble trøtt vet dere. Cid skrev (9 timer siden): Ble dyrene urolige nå? Alltid. Du kan ikke hvile. SVK skrev (9 timer siden): Jeg syns at det der i bunn og grunn ser ut som Trump i ansiktsform og vennlig blikk. SVK skrev (8 timer siden): Dette er Anton: Kjekk og kunstnerisk kar det der. SVK skrev (7 timer siden): Hoppe elsker å gå med dyre hatter: DET DER er ikke hatt, men et uhell på systua. "De kongelige" har ikke sans for klær og hatter. Cid skrev (4 timer siden): Nå er hun med på Dynastiet. Hahaha...jeg er så lite dynastiet som det går an. God søndagsmorgen til alle som ikke er oppe ennå, eller nattevaktene som er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. desember 2024 #143973 Del Skrevet 8. desember 2024 Nå kliner hun med Anton Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2024 #143974 Del Skrevet 8. desember 2024 Cid skrev (50 minutter siden): Nå kliner hun med Anton Vet ikke helt hva du tror at du ser, men Anton har vært på skauen noen timer allerede. Jeg tenker på at om kort tid - noen uker - så blir dagene litt lengre igjen. Nyt mørket mens dere kan, slik som jeg gjør. Morn til rampe-Cid også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. desember 2024 #143975 Del Skrevet 8. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Vet ikke helt hva du tror at du ser, men Anton har vært på skauen noen timer allerede. Jeg tenker på at om kort tid - noen uker - så blir dagene litt lengre igjen. Nyt mørket mens dere kan, slik som jeg gjør. Morn til rampe-Cid også. Brølte Anton på meg i stad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2024 #143976 Del Skrevet 8. desember 2024 Ja...hørte du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. desember 2024 #143977 Del Skrevet 8. desember 2024 🚪🔑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2024 #143978 Del Skrevet 8. desember 2024 Mens Cid gjemmer seg, så spiser Ordet og jeg frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. desember 2024 #143979 Del Skrevet 8. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Joda, den var grei den...men ble trøtt vet dere. Alltid. Du kan ikke hvile. Jeg syns at det der i bunn og grunn ser ut som Trump i ansiktsform og vennlig blikk. Kjekk og kunstnerisk kar det der. DET DER er ikke hatt, men et uhell på systua. "De kongelige" har ikke sans for klær og hatter. Hahaha...jeg er så lite dynastiet som det går an. God søndagsmorgen til alle som ikke er oppe ennå, eller nattevaktene som er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. desember 2024 #143980 Del Skrevet 8. desember 2024 Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå