SVK Skrevet 6. desember 2024 #143921 Del Skrevet 6. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Tusen takk...har du handlet derfra selv og kan gå god for dem? Jeg er så godissugen og dette ser ut til å være fra norge begge steder? Jeg har handlet hos Coopers Candy, men det er mange år siden. Varelageret er i Sverige, men jeg betalte ikke noe toll eller noe mer enn prisen som stod i nettbutikken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. desember 2024 #143922 Del Skrevet 6. desember 2024 Vi gjetter at Hoppe har spist god kveldsmat nå i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 6. desember 2024 #143923 Del Skrevet 6. desember 2024 Nå klager nabokjerringene over at Hoppe dundrer denne på høytalerne fra russebussen mens hun henter alle i Lønneberget som er russ i 2025. Nabogubbene spille på luftgitar. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. desember 2024 #143924 Del Skrevet 6. desember 2024 SVK skrev (7 minutter siden): Nå klager nabokjerringene over at Hoppe dundrer denne på høytalerne fra russebussen mens hun henter alle i Lønneberget som er russ i 2025. Nabogubbene spille på luftgitar. Vi Digger den sangen der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. desember 2024 #143925 Del Skrevet 6. desember 2024 (endret) Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Det der tilgir han deg aldri for. Ikke Ordet og jeg heller. Dramaqueens dere Endret 7. desember 2024 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. desember 2024 #143926 Del Skrevet 6. desember 2024 Vi gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. desember 2024 #143927 Del Skrevet 6. desember 2024 (endret) Nå er Anton oppgitt over Hoppe. (Pga alt han kjøper til henne og likevel så er hun mer interessert i frierne i frierhuset) Endret 7. desember 2024 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. desember 2024 #143928 Del Skrevet 6. desember 2024 Vi tenker at dette er Fake News.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. desember 2024 #143929 Del Skrevet 7. desember 2024 Nå sover hun sammen med sin mann Anton 👱🏻♀️👨🏼🛌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. desember 2024 #143930 Del Skrevet 7. desember 2024 Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. desember 2024 #143931 Del Skrevet 7. desember 2024 SVK skrev (12 timer siden): Jeg har handlet hos Coopers Candy, men det er mange år siden. Varelageret er i Sverige, men jeg betalte ikke noe toll eller noe mer enn prisen som stod i nettbutikken. Jeg er på jakt etter sånn sjokolade med alkofyll i. Finner ikke. Ciaran og Ciara skrev (12 timer siden): Vi gjetter at Hoppe har spist god kveldsmat nå i kveld. Neida, bare en liten håndfull med pepperkaker som var bedre enn de jeg kjøpte først. Blir nok ikke noe kvelds, men så blir det frokost i morgen. Noe å glede seg til. SVK skrev (10 timer siden): Nå klager nabokjerringene over at Hoppe dundrer denne på høytalerne fra russebussen mens hun henter alle i Lønneberget som er russ i 2025. Nabogubbene spille på luftgitar. Flott låt. Ordet og jeg vil råkke dere alle sammen! Cid skrev (10 timer siden): Dramaqueens dere Bare pass deg du! Ciaran og Ciara skrev (10 timer siden): Vi gjetter at Hoppe sover nå. Det var slik. Må nok ha ny pute snart, for jeg hviler ikke med den jeg har nå. Cid skrev (10 timer siden): Nå er Anton oppgitt over Hoppe. (Pga alt han kjøper til henne og likevel så er hun mer interessert i frierne i frierhuset) Tullball på deg! Cid skrev (7 timer siden): Nå sover hun. Det gjorde hun. Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost i dag. Kyllingbaguette fra MENY. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 7. desember 2024 #143932 Del Skrevet 7. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Flott låt. Ordet og jeg vil råkke dere alle sammen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. desember 2024 #143933 Del Skrevet 7. desember 2024 (endret) SVK skrev (5 minutter siden): Veldig rytmisk stilig med innelevelsen og DET flotte håret ditt! Endret 7. desember 2024 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 7. desember 2024 #143934 Del Skrevet 7. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Veldig rytmisk stilig med innelevelsen og DET flotte håret ditt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. desember 2024 #143935 Del Skrevet 7. desember 2024 SVK skrev (33 minutter siden): Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg er på jakt etter sånn sjokolade med alkofyll i. Finner ikke. Neida, bare en liten håndfull med pepperkaker som var bedre enn de jeg kjøpte først. Blir nok ikke noe kvelds, men så blir det frokost i morgen. Noe å glede seg til. Flott låt. Ordet og jeg vil råkke dere alle sammen! Bare pass deg du! Det var slik. Må nok ha ny pute snart, for jeg hviler ikke med den jeg har nå. Tullball på deg! Det gjorde hun. Kyllingbaguette fra MENY. Vi sier nam nam kyllingbagetter.🍗🍗🥖🥖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. desember 2024 #143936 Del Skrevet 7. desember 2024 Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. desember 2024 #143937 Del Skrevet 7. desember 2024 God tuuuur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. desember 2024 #143938 Del Skrevet 7. desember 2024 Nå har Cid forlatt Lønneberget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 7. desember 2024 #143939 Del Skrevet 7. desember 2024 Cid skrev (1 time siden): Nå har Cid forlatt Lønneberget. Er du på hyttetur med vennene dine? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. desember 2024 #143940 Del Skrevet 7. desember 2024 SVK skrev (13 minutter siden): Er du på hyttetur med vennene dine? Nei forlatt Lønneberget for godt siden Anton og Hoppe aldri ville tilgi meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå