Hoppetaujenta Skrevet 22 timer siden #143781 Del Skrevet 22 timer siden Mhm...zzz....enig... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22 timer siden #143782 Del Skrevet 22 timer siden Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Mhm...zzz....enig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22 timer siden #143783 Del Skrevet 22 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Tror ikke jeg skal se den faktisk, så der tar du litt feil. Hun sov en halvtimes tid, men måtte opp igjen. Pga det med bålet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22 timer siden #143784 Del Skrevet 22 timer siden Vi gjetter at Hoppe sover nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 22 timer siden #143785 Del Skrevet 22 timer siden Ciaran og Ciara skrev (12 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe sover nå. Anton kan rapportere om at Hoppe snorker som en Snorkfrøken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21 timer siden #143786 Del Skrevet 21 timer siden SVK skrev (5 minutter siden): Anton kan rapportere om at Hoppe snorker som en Snorkfrøken. Og vi har hørt at hun rapporterte tilbake at Anton snorker som en Snorken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 21 timer siden #143787 Del Skrevet 21 timer siden Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Og vi har hørt at hun rapporterte tilbake at Anton snorker som en Snorken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21 timer siden #143788 Del Skrevet 21 timer siden SVK skrev (4 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20 timer siden #143789 Del Skrevet 20 timer siden Nå selger hun ene Gucci vesken sin for å finansiere fjordland avhengigheten sin. https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/352011303 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19 timer siden #143790 Del Skrevet 19 timer siden Hver desember så oppretter Anton en onlyfans konto for å betale for julegavene han kjøper, han kaller seg for Juletissen 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19 timer siden #143791 Del Skrevet 19 timer siden Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15 timer siden #143792 Del Skrevet 15 timer siden Cid skrev (7 timer siden): Pga det med bålet? Temaet er et av dem jeg ikke liker å se filmer om. Det er for vondt. Det er lenge siden nå, men krig lurer rundt hjørnene i nåtid og er virkelighet for mange borti høgget i verden. Jeg holder meg unna og leter etter hyggelige filmer som gir håp. Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden): Vi gjetter at Hoppe sover nå. Gjorde det da...tror jeg. Noen turer opp i natt også, men har sovet innimellom. SVK skrev (6 timer siden): Anton kan rapportere om at Hoppe snorker som en Snorkfrøken. Veldig søt når hun sover. Liker henne. Anton var aldri her og rapporterer ingenting tenk. Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Og vi har hørt at hun rapporterte tilbake at Anton snorker som en Snorken. Godt at det ikke var "Storken" da. Cid skrev (5 timer siden): Nå selger hun ene Gucci vesken sin for å finansiere fjordland avhengigheten sin. https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/352011303 Alle slike vesker er tullevesker og ikke noe fine. Cid skrev (4 timer siden): Hver desember så oppretter Anton en onlyfans konto for å betale for julegavene han kjøper, han kaller seg for Juletissen 😛 Cid da....NÅ røpet du ditt eget navn der jo... Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden): Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. Akkurat nå drikker hun et stort glass romtemperert vann og har noen vitamin og tranpiller til førfrokost, men brødskiver kommer snart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14 timer siden #143793 Del Skrevet 14 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Temaet er et av dem jeg ikke liker å se filmer om. Det er for vondt. Det er lenge siden nå, men krig lurer rundt hjørnene i nåtid og er virkelighet for mange borti høgget i verden. Jeg holder meg unna og leter etter hyggelige filmer som gir håp. Gjorde det da...tror jeg. Noen turer opp i natt også, men har sovet innimellom. Veldig søt når hun sover. Liker henne. Anton var aldri her og rapporterer ingenting tenk. Godt at det ikke var "Storken" da. Alle slike vesker er tullevesker og ikke noe fine. Cid da....NÅ røpet du ditt eget navn der jo... Akkurat nå drikker hun et stort glass romtemperert vann og har noen vitamin og tranpiller til førfrokost, men brødskiver kommer snart. Så Anton brennes ikke på bålet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14 timer siden #143794 Del Skrevet 14 timer siden For et fælt tema som du koser deg med å tenke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14 timer siden #143795 Del Skrevet 14 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): For et fælt tema som du koser deg med å tenke på. Var jo du som bestemte at det skulle bli sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14 timer siden #143796 Del Skrevet 14 timer siden Luke 4 er på vei forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14 timer siden #143797 Del Skrevet 14 timer siden ...nei...Nei...NEI...jeg befinner meg visst i et mareritt og klarer ikke å våkne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13 timer siden #143798 Del Skrevet 13 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): ...nei...Nei...NEI...jeg befinner meg visst i et mareritt og klarer ikke å våkne. Spoiler 🍣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12 timer siden #143799 Del Skrevet 12 timer siden Ordet får hjelp av fremmed til å skrive dette. "Cid er slem mot min favoritteste tante Hoppe og jeg liker det ikke!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12 timer siden #143800 Del Skrevet 12 timer siden I luke 4. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå