Ciaran og Ciara Skrevet i går, 04:33 #143741 Del Skrevet i går, 04:33 Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 04:47 #143742 Del Skrevet i går, 04:47 MarianneE skrev (19 minutter siden): Men er dette gjengjeld fra Hoppe? Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 04:49 #143743 Del Skrevet i går, 04:49 Vi gjetter at Hoppe fortsatt sover. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet i går, 05:51 #143744 Del Skrevet i går, 05:51 Cid skrev (1 time siden): Nå har Hoppe funnet ut at Anton er forelsket i henne. MarianneE skrev (1 time siden): Men er dette gjengjeld fra Hoppe? Cid skrev (1 time siden): Hva mener du? Er Anton sin forelskelse i Hoppe gjengjeldt fra Hoppe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 05:52 #143745 Del Skrevet i går, 05:52 MarianneE skrev (Akkurat nå): Er Anton sin forelskelse i Hoppe gjengjeldt fra Hoppe? I hans fantasi kanskje Anton har vært forelsket i Hoppe i 33 år mens Hoppe har friendzona han i alle år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 09:26 #143746 Del Skrevet i går, 09:26 Luke 3 er åpnet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 09:43 #143747 Del Skrevet i går, 09:43 Cid skrev (5 timer siden): Nå har Hoppe funnet ut at Cid ønsker seg damefrierinner i fleng til seg selv. Ja, dette stemmer jo 100%. MarianneE skrev (5 timer siden): Men er dette gjengjeld fra Hoppe? Nei, ikke i det hele tatt. Enkelte forsøker å prakke på meg menn. Mengder av menn... Cid skrev (3 timer siden): I hans fantasi kanskje Anton har vært forelsket i Hoppe i 33 år mens Hoppe har friendzona han i alle år Cid tuller og tøyser, for vi har alltid vært kun venner, Anton og jeg. Det går fint an å ha det sånn. Cid skrev (14 minutter siden): Luke 3 er åpnet. Jeg leste et sted i virkeligheten at han var singel nå, så jeg ønsker ham lykke til på den ferden. Det blir ikke meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 09:51 #143748 Del Skrevet i går, 09:51 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Dere vet at jeg ikke kan holde meg til én mann. Jeg trenger mengder av menn... Du kalles ikke Lønnebergets største flørter for ingenting! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 11:20 #143749 Del Skrevet i går, 11:20 SVK skrev (1 time siden): Du kalles ikke Lønnebergets største flørter. Jeg vet at jeg ikke kalles det, for det er det DU som kaller meg. Ingen andre. Fordi jeg ikke er sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 12:11 #143750 Del Skrevet i går, 12:11 Hoppetaujenta skrev (51 minutter siden): Jeg vet at jeg ikke kalles det, for det er det DU som kaller meg. Ingen andre. Fordi jeg ikke er sånn. Ingen røyk, uten ild. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 12:39 #143751 Del Skrevet i går, 12:39 Nå har hun gjenåpnet onlyfans kontoen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 12:48 #143752 Del Skrevet i går, 12:48 Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 22 timer siden #143753 Del Skrevet 22 timer siden Ordet: Jeg sjekket postkassen og der lå det et dusin advarsler til Hoppe for å ha flørtet med moderator. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20 timer siden #143754 Del Skrevet 20 timer siden SVK skrev (4 timer siden): Ingen røyk, uten sild. Liker ikke sånn fisk, så da er det løgn uansett. Cid skrev (4 timer siden): Nå har jeg ingen løgner å spre om henne ut hele dette året. Jeg lover. Engle-Cid har talt! Tusen takk. Vinterferie for meg altså? Fint. SVK skrev (2 timer siden): Ordet: Jeg sjekket postkassen og der lå det et dusin advarsler til Hoppe for å ha flørtet med moderator. Håh-neida, det har hun ikke det så, for hun flørter aldri. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20 timer siden #143755 Del Skrevet 20 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Liker ikke sånn fisk, så da er det løgn uansett. Tusen takk. Vinterferie for meg altså? Fint. Håh-neida, det har hun ikke det så, for hun flørter aldri. 🍣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20 timer siden #143756 Del Skrevet 20 timer siden De sterkepølsene der kan du få ha til kveldsmat. Jeg er snill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19 timer siden #143757 Del Skrevet 19 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): De sterkepølsene der kan du få ha til kveldsmat. Jeg er snill. Er ikke pølse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19 timer siden #143758 Del Skrevet 19 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Er ikke pølse. Bare chili? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19 timer siden #143759 Del Skrevet 19 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Bare chili? 🍣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19 timer siden #143760 Del Skrevet 19 timer siden Brød? Dette er rare ting syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå