Hoppetaujenta Skrevet 11 timer siden #143701 Del Skrevet 11 timer siden SVK skrev (2 minutter siden): Antons kredittkort kan bekrefte. Det er jo veldig merkelig...for han har ikke sånn nymotens ting. Kun penger i lommeboka si, sier han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10 timer siden #143702 Del Skrevet 10 timer siden Åhh..."Alfred" hos "Emil" har fylt nitti og jeg gratulerer i massevis. Godt gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 10 timer siden #143703 Del Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Åhh..."Alfred" hos "Emil" har fylt nitti og jeg gratulerer i massevis. Godt gjort! Gratulerer til Alfred! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10 timer siden #143704 Del Skrevet 10 timer siden Blir så glad for nyheter om at de skuespillerne som man kjenner fremdeles har et levende liv og er aktive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 10 timer siden #143705 Del Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Blir så glad for nyheter om at de skuespillerne som man kjenner fremdeles har et levende liv og er aktive. Enig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6 timer siden #143706 Del Skrevet 6 timer siden SVK skrev (4 timer siden): Antons kredittkort kan bekrefte. 😉😉 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Takk. Takk. Det er for mange som forlater oss nå og verre kommer det til å bli fremover. 💧 Det kan jeg love deg, for hun er sulten som en ulvinne! Nei, jeg skjenner aldri. Bare korrigerer og er skuffet og sånn. De to vemmelige eksemplarene der kan du få beholde selv; onklene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6 timer siden #143707 Del Skrevet 6 timer siden Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #143708 Del Skrevet 6 timer siden God dag videre til dere to. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #143709 Del Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Takk. Takk. Det er for mange som forlater oss nå og verre kommer det til å bli fremover. 💧 Det kan jeg love deg, for hun er sulten som en ulvinne! Nei, jeg skjenner aldri. Bare korrigerer og er skuffet og sånn. De to vemmelige eksemplarene der kan du få beholde selv; onklene dine! Så du kler ikke av deg foran dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #143710 Del Skrevet 5 timer siden Cid skrev (27 minutter siden): Så du kler ikke av deg foran dem? Nei, det er det kun du som gjør og løper dem i møte for du liker det så godt. Nå vet vi alle det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #143711 Del Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (35 minutter siden): Nei, det er det kun du som gjør og løper dem i møte for du liker det så godt. Nå vet vi alle det. Hvorfor liker ikke du dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 3 timer siden #143712 Del Skrevet 3 timer siden (endret) Cid skrev (1 time siden): Hvorfor liker ikke du dem? Han ene er barnemishandler... Endret 2 timer siden av SVK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1 time siden #143713 Del Skrevet 1 time siden SVK skrev (2 timer siden): Han ene er barnemishandler... Vet vi enda om det er sant da? Virker som det er mye frem og tilbake der, synes ikke at de brødrene virker noe gode heller. Sprø familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 50 minutter siden #143714 Del Skrevet 50 minutter siden (endret) Cid skrev (3 timer siden): Hvorfor liker ikke du dem? Måten de er på i intervjuer og på tv ellers. De har begge et lynne som ikke ligger for meg. Rolige folk er best. Endret 50 minutter siden av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 48 minutter siden #143715 Del Skrevet 48 minutter siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Måten de er på i intervjuer og på tv ellers. De har begge et lynne som ikke ligger for meg. Rolige folk er best. Skal finne en til i morgen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 48 minutter siden #143716 Del Skrevet 48 minutter siden Frierhuset er stadig fullt 🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 44 minutter siden #143717 Del Skrevet 44 minutter siden Cid skrev (3 minutter siden): Skal finne en til i morgen da Bare slapp av du. Jeg liker mitt eget selskap aller best. Cid skrev (2 minutter siden): Frierhuset er stadig fullt av folk som ble ledet dit, uten at de visste hva de ble lurt opp i...men det er typisk meg det. DER sa du sannheten, Cid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 42 minutter siden #143718 Del Skrevet 42 minutter siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Bare slapp av du. Jeg liker mitt eget selskap aller best. DER sa du sannheten, Cid! Går greit, bare hyggelig å lage kalender til deg ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 39 minutter siden #143719 Del Skrevet 39 minutter siden Cid skrev (Akkurat nå): Går greit, bare hyggelig å lage kalender med selvtatte mobilbilder av hele meg til deg ☺️ HVA??? Nei, nå får du sette bremsen på, Cid. Jeg vil ikke ha bilder av "rumpetten din" eller "Ormen lange" heller! FYSS Å FYSS!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 32 minutter siden #143720 Del Skrevet 32 minutter siden Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): HVA??? Nei, nå får du sette bremsen på, Cid. Jeg vil ikke ha bilder av "rumpetten din" eller "Ormen lange" heller! FYSS Å FYSS!!!!!!!! En av lukene inneholder brunøyet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå