Cid Skrevet lørdag kl 04:45 #143601 Del Skrevet lørdag kl 04:45 Nå har hun hatt et øyeblikk med Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 04:48 #143602 Del Skrevet lørdag kl 04:48 Vi gjetter at Hoppe skal spise en Godfrokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 04:54 #143603 Del Skrevet lørdag kl 04:54 Cid snakker i søvne tror jeg og da svarer vi ikke på det han sier. Jeg har akkurat nå varmet opp noen kokte poteter og hatt litt smør, ketchup og krydder på. En start. Resten av frokosten kommer når brødet har tinet fra fryseboksen. Glemte å ta ut i går. . . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 04:56 #143604 Del Skrevet lørdag kl 04:56 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Cid snakker i søvne tror jeg og da svarer vi ikke på det han sier. Jeg har akkurat nå varmet opp noen kokte poteter og hatt litt smør, ketchup og krydder på. En start. Resten av frokosten kommer når brødet har tinet fra fryseboksen. Glemte å ta ut i går. . . Nam Nam vi Elsker poteter.🥔🥔🍠🍠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 05:00 #143605 Del Skrevet lørdag kl 05:00 Jeg også. Min fantasikokk kan gjerne lage middager til meg....med forskjellige potetvarianter. Veldig godt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 05:36 #143606 Del Skrevet lørdag kl 05:36 Hoppetaujenta skrev (42 minutter siden): Cid snakker i søvne tror jeg og da svarer vi ikke på det han sier. Jeg har akkurat nå varmet opp noen kokte poteter og hatt litt smør, ketchup og krydder på. En start. Resten av frokosten kommer når brødet har tinet fra fryseboksen. Glemte å ta ut i går. . . Våken jeg 🧔🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 05:37 #143607 Del Skrevet lørdag kl 05:37 Cid skrev (1 minutt siden): Våken jeg 🧔🏻 Godmorgen. Har du grodd ut skjegg i løpet av natten også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 05:41 #143608 Del Skrevet lørdag kl 05:41 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Godmorgen. Har du grodd ut skjegg i løpet av natten også? Er løs skjegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 05:41 #143609 Del Skrevet lørdag kl 05:41 En frier er igjen 🕺🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 05:43 #143610 Del Skrevet lørdag kl 05:43 Han skal til deg for du er så søt, sier han... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 05:44 #143611 Del Skrevet lørdag kl 05:44 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Han skal til deg for du er så søt, sier han... 🚪🔑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 05:45 #143612 Del Skrevet lørdag kl 05:45 Takker for at du legger ut nøkkel og adresse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 05:46 #143613 Del Skrevet lørdag kl 05:46 NÅ skal hun spise frokost og våkne litt foran teven sin litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 05:50 #143614 Del Skrevet lørdag kl 05:50 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Takker for at du legger ut nøkkel og adresse. 🆘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet lørdag kl 06:00 #143615 Del Skrevet lørdag kl 06:00 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Hun Elisabet har vært gift veldig mange ganger og var glad i "gutter" og fest...tror jeg. Det samme sa Elizabeth Taylor om deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 07:35 #143616 Del Skrevet lørdag kl 07:35 (endret) Nå heier hun på Giske sammen Nidaros Sosialdemokratisk Forum. Endret lørdag kl 07:49 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 07:39 #143617 Del Skrevet lørdag kl 07:39 SVK skrev (1 time siden): Det samme sa Elizabeth Taylor om deg. Helt til hun fikk barn med prinsen sin Anton. 👱🏻♀️👨🏼🧒🏻👦🏾 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 07:40 #143618 Del Skrevet lørdag kl 07:40 Cid skrev (Akkurat nå): Helt til hun fikk barn med prinsen sin Anton. 👱🏻♀️👨🏼🧒🏻👦🏾 Ene fikk hun med Durek, derav hudfargen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 10:00 #143619 Del Skrevet lørdag kl 10:00 SVK skrev (3 timer siden): Det samme sa Elizabeth Taylor om deg. Det må være noe galt med oversetteren her og det er jo deg det, for hun har aldri snakket sånn om meg før. Dessuten fester jeg ikke og holder meg LANGT unna herrebesøk på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet lørdag kl 10:02 #143620 Del Skrevet lørdag kl 10:02 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det må være noe galt med oversetteren her og det er jo deg det, for hun har aldri snakket sånn om meg før. Dessuten fester jeg ikke og holder meg LANGT unna herrebesøk på den måten. Du har jo et eget frierhus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå