Freyja Valkyrie Skrevet fredag kl 22:03 #143581 Del Skrevet fredag kl 22:03 Hoppe spiser spaghetti på boks, til kveldsmat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet fredag kl 22:05 #143582 Del Skrevet fredag kl 22:05 Cid skrev (1 minutt siden): Fra filmen med Elisabeth Taylor? Jepp. Jeg har aldri sett den. Men har hørt om den og sett bilder derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 22:20 #143583 Del Skrevet fredag kl 22:20 Freyja Valkyrie skrev (15 minutter siden): Hoppe spiser spaghetti på boks, til kveldsmat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet fredag kl 23:35 #143584 Del Skrevet fredag kl 23:35 SVK skrev (1 time siden): Jepp. Jeg har aldri sett den. Men har hørt om den og sett bilder derfra. Hun var en fin dame da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 23:40 #143585 Del Skrevet fredag kl 23:40 Vi gjetter at Hoppe sover nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet fredag kl 23:50 #143586 Del Skrevet fredag kl 23:50 Cid skrev (15 minutter siden): Hun var en fin dame da. Absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 23:53 #143587 Del Skrevet fredag kl 23:53 Vi gjetter at Hoppe skal gratulere favorittvillingene hennes med 21årsdagen, når hun våkner.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet lørdag kl 00:21 #143588 Del Skrevet lørdag kl 00:21 Ciaran og Ciara skrev (26 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe skal gratulere favorittvillingene hennes med 21årsdagen, når hun våkner.😉😉 Gratulerer med dagen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 00:27 #143589 Del Skrevet lørdag kl 00:27 SVK skrev (3 minutter siden): Gratulerer med dagen! Tusen Takk, vi kan bekrefte at det blir både doble QP menyer og kake på oss i morgen.🍔🍔🍟🍟🥤🥤🎂🎂🥳🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 04:13 #143590 Del Skrevet lørdag kl 04:13 SVK skrev (8 timer siden): Anton og Hoppe: Hehe...nei, det er ingen av oss, men Tom Sellec var en stor sjarmørstjerne i sine yngre år. SVK skrev (8 timer siden): Dette er riktig. SVK skrev (8 timer siden): Hoppe kalles ikke for Fru Rolex Ferrari for ingenting. Pffft....det har hun aldri blitt kalt, bortsett fra hos deg. Cid skrev (8 timer siden): Hun er fisefin. DEt betyr jo noe veldig positivt i din fiseverden, så takk skal du ha. Cid skrev (8 timer siden): Anton jobber i gruvene nå ⛏️🪨👨🏼 Nei, han holder til over bakken. SVK skrev (8 timer siden): I følge Ordet gir Anton de beste klemmene. Så koselig å høre....jeg skal be ham om å finne tvillingene og gi dem en hopplevelse som de aldri kommer til å glemme. SVK skrev (8 timer siden): Dette er Hoppe: Åneida, det er ikke meg. Jeg er tiltrukket av det enkle og omgir meg ikke med gods, gull og...huttemegtu; slaver. Freyja Valkyrie skrev (5 timer siden): Hoppe spiser spaghetti på boks, til kveldsmat. Ehh...nei...det er ikke min greie. Huff. SVK skrev (5 timer siden): Jepp. Jeg har aldri sett den. Men har hørt om den og sett bilder derfra. Aldri sett jeg heller. Hun Elisabet har vært gift veldig mange ganger og var glad i "gutter" og fest...tror jeg. Cid skrev (4 timer siden): Hun var en fin dame da. Koster mye å holde en slik gulldame fornøyd. Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden): Vi gjetter at Hoppe sover nå. Litt våken akkurat nå....og jeg vil få gratulere på det hjerteligste våre to sjarmtroll av noen tvillinger med dagen. De lyser opp og deltar mildt og snilt som eksempler til etterfølgelse for oss alle på vei gjennom temaene på et forum. Jeg har via omveier funnet et feiringsbilde fra noen år tilbake og se hvor hyggelige de ser ut, med alle gjestene rundt seg. Gratulerer med dagen begge to! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 04:20 #143591 Del Skrevet lørdag kl 04:20 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Hehe...nei, det er ingen av oss, men Tom Sellec var en stor sjarmørstjerne i sine yngre år. Dette er riktig. Pffft....det har hun aldri blitt kalt, bortsett fra hos deg. DEt betyr jo noe veldig positivt i din fiseverden, så takk skal du ha. Nei, han holder til over bakken. Så koselig å høre....jeg skal be ham om å finne tvillingene og gi dem en hopplevelse som de aldri kommer til å glemme. Åneida, det er ikke meg. Jeg er tiltrukket av det enkle og omgir meg ikke med gods, gull og...huttemegtu; slaver. Ehh...nei...det er ikke min greie. Huff. Aldri sett jeg heller. Hun Elisabet har vært gift veldig mange ganger og var glad i "gutter" og fest...tror jeg. Koster mye å holde en slik gulldame fornøyd. Litt våken akkurat nå....og jeg vil få gratulere på det hjerteligste våre to sjarmtroll av noen tvillinger med dagen. De lyser opp og deltar mildt og snilt som eksempler til etterfølgelse for oss alle på vei gjennom temaene på et forum. Jeg har via omveier funnet et feiringsbilde fra noen år tilbake og se hvor hyggelige de ser ut, med alle gjestene rundt seg. Gratulerer med dagen begge to! Tusen Takk, nå ble vi veldig glade og varme i hjertene våre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 04:23 #143592 Del Skrevet lørdag kl 04:23 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Tusen Takk, nå ble vi veldig glade og varme i hjertene våre. Jeg er glad i dere begge to, så varme i hjertet fortjener dere i massevis...hele året. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 04:28 #143593 Del Skrevet lørdag kl 04:28 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Jeg er glad i dere begge to, så varme i hjertet fortjener dere i massevis...hele året. Tusen Takk, vi er veldig glade i deg også Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 04:29 #143594 Del Skrevet lørdag kl 04:29 Quisling på Lønneberget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 04:30 #143595 Del Skrevet lørdag kl 04:30 Takk....forumfamilien min. Planer for dagen? Noen ønsker? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 04:31 #143596 Del Skrevet lørdag kl 04:31 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Takk....forumfamilien min. Planer for dagen? Noen ønsker? Frierne vil date deg 🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 04:31 #143597 Del Skrevet lørdag kl 04:31 Cid skrev (Akkurat nå): Lønneberget er nå helt fri for uønskede elementer. Det var godt å høre. Stoler på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 04:34 #143598 Del Skrevet lørdag kl 04:34 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Takk....forumfamilien min. Planer for dagen? Noen ønsker? Cid skrev (2 minutter siden): Frierne vil date deg 🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻 😉😉 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Det var godt å høre. Stoler på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 04:41 #143599 Del Skrevet lørdag kl 04:41 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Det var godt å høre. Stoler på deg. Våkna dyrene nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 04:42 #143600 Del Skrevet lørdag kl 04:42 Cid skrev (11 minutter siden): Quisling på Lønneberget. Han er inne hos Hoppe nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå