Cid Skrevet 7 timer siden #143301 Del Skrevet 7 timer siden Nå har hun fått seg en gris. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 7 timer siden #143302 Del Skrevet 7 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Men var vel ikke det han døde av? Ikke direkte, men han hadde slitt med veldig dårlig helse og mye sykdom pga narkotika og alkoholmisbruk. Mange av sykdommene hans var alkohol og narkotika-relaterte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7 timer siden #143303 Del Skrevet 7 timer siden Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #143304 Del Skrevet 6 timer siden Cid skrev (1 time siden): Mange kjendiser som gjør det 😕 Folk på forumet og alle andre steder også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5 timer siden #143305 Del Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Folk på forumet og alle andre steder også. Rusmidler er ingen spøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #143306 Del Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (23 minutter siden): Folk på forumet og alle andre steder også. Vet bare om 3 på kg som er død. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #143307 Del Skrevet 4 timer siden Lurer på hvordan KG hadde reagert om jeg døde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #143308 Del Skrevet 3 timer siden SVK skrev (1 time siden): Rusmidler er ingen spøk. Knallhard virkelighet for noen. Glad for at jeg kun rører vørterøl. Det holder for meg. Is derimot...ehh...det blir ny avholdenhet andre uka i det neste året. Alt som har søtt, salt eller fett i seg og kalles for godterier. 2025: Gåturer, frukt og grønt here I come. Jada, med et smil. Cid skrev (1 time siden): Vet bare om 3 på kg som er død. Det er nok flere her. Vi får ikke høre om alt som skjer i kulissene. Cid skrev (47 minutter siden): Lurer på hvordan KG hadde reagert om jeg døde. Jeg vil ikke tenke på det en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 3 timer siden #143309 Del Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Knallhard virkelighet for noen. Glad for at jeg kun rører vørterøl. Det holder for meg. Is derimot...ehh...det blir ny avholdenhet andre uka i det neste året. Alt som har søtt, salt eller fett i seg og kalles for godterier. 2025: Gåturer, frukt og grønt here I come. Jada, med et smil. Samme her. Drikker null alkohol. Men jeg burde nok roe ned på søtsakene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #143310 Del Skrevet 3 timer siden SVK skrev (12 minutter siden): Samme her. Drikker null alkohol. Men jeg burde nok roe ned på søtsakene. Hihi...Ordet funderte nå på om du skulle synge sovesanger for søtsakene så de roet seg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #143311 Del Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (21 minutter siden): Knallhard virkelighet for noen. Glad for at jeg kun rører vørterøl. Det holder for meg. Is derimot...ehh...det blir ny avholdenhet andre uka i det neste året. Alt som har søtt, salt eller fett i seg og kalles for godterier. 2025: Gåturer, frukt og grønt here I come. Jada, med et smil. Det er nok flere her. Vi får ikke høre om alt som skjer i kulissene. Jeg vil ikke tenke på det en gang. Ble Anton og Ordet triste av tanken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #143312 Del Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden): Knallhard virkelighet for noen. Glad for at jeg kun rører vørterøl. Det holder for meg. Is derimot...ehh...det blir ny avholdenhet andre uka i det neste året. Alt som har søtt, salt eller fett i seg og kalles for godterier. 2025: Gåturer, frukt og grønt here I come. Jada, med et smil. Det er nok flere her. Vi får ikke høre om alt som skjer i kulissene. Jeg vil ikke tenke på det en gang. Husker godt Citronella som døde, savner å se henne her på forumet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #143313 Del Skrevet 3 timer siden En ny frier gjør sitt inntog på Lønneberget, møter Hoppe endelig den rette nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #143314 Del Skrevet 3 timer siden Cid skrev (12 minutter siden): Ble Anton og Ordet triste av tanken? JA. Cid skrev (2 minutter siden): En ny frier gjør sitt inntog på Lønneberget, møter Hoppe endelig den rette nå? Nix. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #143315 Del Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): JA. Nix. Jeg skal heldigvis ikke dø da skal leve lenge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #143316 Del Skrevet 3 timer siden Cid skrev (4 timer siden): Nå har hun matet den lokale beveren. Cid skrev (4 timer siden): Nå har hun fått seg en gris. Så du disse klippene Hoppe? Jeg synes de var så søte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #143317 Del Skrevet 3 timer siden Cid skrev (10 minutter siden): Jeg skal heldigvis ikke dø da skal leve lenge. Det gleder oss alle sammen! Cid skrev (8 minutter siden): Så du disse klippene Hoppe? Jeg synes de var så søte Supersøte og de kan gjerne bo hos meg om de vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #143318 Del Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Det gleder oss alle sammen! Supersøte og de kan gjerne bo hos meg om de vil. Bare ikke spis dem da 🥺 🦫🐖🥩🥓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #143319 Del Skrevet 2 timer siden Neeei Anton slaktet dem nettopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #143320 Del Skrevet 2 timer siden Cid egner seg ikke som barnebokforfatter. Alle ungene og dyrene gråter hjerteskjærende nå og jeg må lage mye kakao til dem og trøste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå