Hoppetaujenta Skrevet fredag kl 20:39 #143201 Del Skrevet fredag kl 20:39 Takk. 💤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 20:45 #143202 Del Skrevet fredag kl 20:45 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Takk. 💤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet fredag kl 22:14 #143203 Del Skrevet fredag kl 22:14 Hoppe er her 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 22:25 #143204 Del Skrevet fredag kl 22:25 Freyja Valkyrie skrev (10 minutter siden): Hoppe er her Vi synes at dette er et nydelig bilde.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 03:14 #143205 Del Skrevet lørdag kl 03:14 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Nei. Gjorde det. Nå er det sengetid. Tok dyrene seg en tur før de la seg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 03:16 #143206 Del Skrevet lørdag kl 03:16 Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 04:07 #143207 Del Skrevet lørdag kl 04:07 Det er jammen med kaldt på Lønneberget 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 04:10 #143208 Del Skrevet lørdag kl 04:10 Heldige Anton. https://www.tv2.no/direkte/jpybz/siste-nytt/67410bfcbba3039d1409d5bf/nordmann-vant-over-50-millioner-kroner-skjelver-sa-faelt-na Nå kan han endelig nedbetale gjelden sin! Bare håper at ikke Hoppe får kloa i pengene først 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 04:20 #143209 Del Skrevet lørdag kl 04:20 Vi gjetter at Hoppe fortsatt sover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet lørdag kl 06:09 #143210 Del Skrevet lørdag kl 06:09 (endret) Nå ble Hoppe stoppet av tollerne som tok henne i å smugle et stort parti lakrispiper. Endret lørdag kl 06:15 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 06:22 #143211 Del Skrevet lørdag kl 06:22 (endret) Freyja Valkyrie skrev (8 timer siden): Hoppe er her En nydelig utsikt som løfter mitt sinn. Cid skrev (3 timer siden): Tok dyrene seg en tur før de la seg? Jepp, det gjorde de. 👺 🦨 Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost snart. Veldig snart. To romslige brødskiver skjært for hånd denne gangen. Av og til er slike "blingser" det eneste rette å spise. Tømmerhuggerskiver. Cid skrev (2 timer siden): Det er jammen med kaldt på Lønneberget Merkelig "nabo" som ikke forstår at det der skal han ikke gjøre når han bor i blokk. Noen ser "røykskyen" og tror at det brenner i nabolaget, de får hjertetrøbbel og dør av synet, for de ble så redde, stakkars. Cid skrev (2 timer siden): https://www.tv2.no/direkte/jpybz/siste-nytt/67410bfcbba3039d1409d5bf/norsk kg-kvinne-vant-over-50-millioner-kroner- det var sannelig på tide....sier hun ublygt. Ja, for dette har vært i komminga et helt liv. JIPPIiiiiiiiii! Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Vi gjetter at Hoppe fortsatt sover. Neida, jeg var oppe grytidlig jeg, men gikk ikke på nett før nå. Man er da standhaftig. Godmorgen alle sammen. SVK skrev (14 minutter siden): Nå sitter Hoppe i arresten etter å ha forsøkt å smugle inn store mengder lakrispiper. ,,,men siden det jo ikke er ulovlig, så var det bare kulissene til et fengsel...for jeg er uskyldig. Endret lørdag kl 06:23 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet lørdag kl 06:29 #143212 Del Skrevet lørdag kl 06:29 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): ,,,men siden det jo ikke er ulovlig, så var det bare kulissene til et fengsel...for jeg er uskyldig. Det er lov å importere lakrispiper til eget bruk, men dette var snakk om så mange lakrispiper at tollerne ikke trodde på deg da du sa det var til eget bruk. De er sikre på at du er en lakrispipe-langer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 06:35 #143213 Del Skrevet lørdag kl 06:35 (endret) SVK skrev (5 minutter siden): Det er lov å importere lakrispiper til eget bruk, men dette var snakk om så mange lakrispiper at tollerne ikke trodde på deg da du sa det var til eget bruk. De er sikre på at du er en lakrispipe-langer! Jeg diskuterer med dem ennå, for denne kampen skal jeg vinne; det er ikke forbudt å være veldig glad i lakrispiper og ha et høyt forbruk av lange lakrispiper. Du misforsto nok det der litt. De kverulerer og jeg forstår at jobben deres blir kalt for "Tull" i sverige. Endret lørdag kl 06:35 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet lørdag kl 06:35 #143214 Del Skrevet lørdag kl 06:35 Ordet: Hva betyr det når politiet sier at Hoppe er en gammel kjenning av politiet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 06:36 #143215 Del Skrevet lørdag kl 06:36 SVK skrev (Akkurat nå): Ordet: Hva betyr det når politiet sier at Hoppe er en gammel kjenning av politiet? Det betyr at jeg var deres favoritt når det kom til å lufte, stelle og trene opp deres tull-hunder i sin tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 07:05 #143216 Del Skrevet lørdag kl 07:05 Hoppetaujenta skrev (41 minutter siden): En nydelig utsikt som løfter mitt sinn. Jepp, det gjorde de. 👺 🦨 Veldig snart. To romslige brødskiver skjært for hånd denne gangen. Av og til er slike "blingser" det eneste rette å spise. Tømmerhuggerskiver. Merkelig "nabo" som ikke forstår at det der skal han ikke gjøre når han bor i blokk. Noen ser "røykskyen" og tror at det brenner i nabolaget, de får hjertetrøbbel og dør av synet, for de ble så redde, stakkars. Ja, for dette har vært i komminga et helt liv. JIPPIiiiiiiiii! Neida, jeg var oppe grytidlig jeg, men gikk ikke på nett før nå. Man er da standhaftig. Godmorgen alle sammen. ,,,men siden det jo ikke er ulovlig, så var det bare kulissene til et fengsel...for jeg er uskyldig. Tenkte at hva om det ikke funket og det falt rykende varmt vann rett ned og kanskje traff noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet lørdag kl 07:08 #143217 Del Skrevet lørdag kl 07:08 Nå puster Hoppe lettet ut etter å ha slippet fengsel. Hun velger å bruke helgen til å slappe av i frierhuset. Hjem, kjære hjem sier Hoppe når hun kommer inn døra til frierhuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 07:12 #143218 Del Skrevet lørdag kl 07:12 SVK skrev (2 minutter siden): Nå puster Hoppe lettet ut etter å ha slippet fengsel. Hun velger å bruke helgen til å slappe av i frierhuset. Hjem, kjære hjem sier Hoppe når hun kommer inn døra til frierhuset. Og så klær hun av seg foran dem. 🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 07:17 #143219 Del Skrevet lørdag kl 07:17 (endret) Cid skrev (1 time siden): Tenkte at hva om det ikke funket og det falt rykende varmt vann rett ned og kanskje traff noen? Han hadde nok blitt inspirert på nettet og ville vise at han også kunne gjøre det. Vann fryser når det er så kaldt. SVK skrev (1 time siden): Nå puster Hoppe lettet ut etter å ha slippet fengsel. Hun velger å bruke helgen til å slappe av i feriehuset. Hjem, kjære hjem sier Hoppe når hun kommer inn døra til huset sitt. Det er så sant som det er sagt...med litt omstrukturering. Cid skrev (1 time siden): Og så klær hun av seg foran dem. 🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻 ...og så løper de skrekkslagne til alle kanter og borte vekk blir de i all evighet. Endret lørdag kl 08:33 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 07:17 #143220 Del Skrevet lørdag kl 07:17 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det er så sant som det er sagt...med litt omstrukturering. ...og så løper de skrekkslagne til alle kanter og borte vekk blir de i all evighet. Usynlig skrift? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå