Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Freyja Valkyrie skrev (10 minutter siden):

Hoppe er her

DE BESTE Fjell i Tynset (2024) - Tripadvisor

Vi synes at dette er et nydelig bilde.🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Freyja Valkyrie skrev (8 timer siden):

Hoppe er her

DE BESTE Fjell i Tynset (2024) - Tripadvisor

En nydelig utsikt som løfter mitt sinn. :rodmer:

Cid skrev (3 timer siden):

Tok dyrene seg en tur før de la seg?

Jepp, det gjorde de. 👺 🦨

Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden):

Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost snart.:spise::spise:

Veldig snart. To romslige brødskiver skjært for hånd denne gangen. Av og til er slike "blingser" det eneste rette å spise. Tømmerhuggerskiver. :spise: 

Cid skrev (2 timer siden):

Det er jammen med kaldt på Lønneberget :o

Merkelig "nabo" som ikke forstår at det der skal han ikke gjøre når han bor i blokk.  :fy: Noen ser "røykskyen" og tror at det brenner i nabolaget, de får hjertetrøbbel og dør av synet, for de ble så redde, stakkars. :( 

Cid skrev (2 timer siden):

Ja, for dette har vært i komminga et helt liv. :nigo: JIPPIiiiiiiiii! 

Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden):

Vi gjetter at Hoppe fortsatt sover.:gjesp::gjesp::sover::sover:

Neida, jeg var oppe grytidlig jeg, men gikk ikke på nett før nå. Man er da standhaftig. :fnise:  Godmorgen alle sammen.

SVK skrev (14 minutter siden):

Nå sitter Hoppe i arresten etter å ha forsøkt å smugle inn store mengder lakrispiper. 

,,,men siden det jo ikke er ulovlig, så var det bare kulissene til et fengsel...for jeg er uskyldig. :nigo: 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

,,,men siden det jo ikke er ulovlig, så var det bare kulissene til et fengsel...for jeg er uskyldig. :nigo: 

Det er lov å importere lakrispiper til eget bruk, men dette var snakk om så mange lakrispiper at tollerne ikke trodde på deg da du sa det var til eget bruk. De er sikre på at du er en lakrispipe-langer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (5 minutter siden):

Det er lov å importere lakrispiper til eget bruk, men dette var snakk om så mange lakrispiper at tollerne ikke
trodde på deg da du sa det var til eget bruk. De er sikre på at du er en lakrispipe-langer!

Jeg diskuterer med dem ennå, for denne kampen skal jeg vinne; det er ikke forbudt å være veldig glad i lakrispiper
og ha et høyt forbruk av lange lakrispiper. Du misforsto nok det der litt. :jolie: De kverulerer og jeg forstår at jobben
deres blir kalt for "Tull" i sverige. :fnise: 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (Akkurat nå):

Ordet: Hva betyr det når politiet sier at Hoppe er en gammel kjenning av politiet?

Det betyr at jeg var deres favoritt når det kom til å lufte, stelle og trene opp deres tull-hunder i sin tid. :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (41 minutter siden):

En nydelig utsikt som løfter mitt sinn. :rodmer:

Jepp, det gjorde de. 👺 🦨

Veldig snart. To romslige brødskiver skjært for hånd denne gangen. Av og til er slike "blingser" det eneste rette å spise. Tømmerhuggerskiver. :spise: 

Merkelig "nabo" som ikke forstår at det der skal han ikke gjøre når han bor i blokk.  :fy: Noen ser "røykskyen" og tror at det brenner i nabolaget, de får hjertetrøbbel og dør av synet, for de ble så redde, stakkars. :( 

Ja, for dette har vært i komminga et helt liv. :nigo: JIPPIiiiiiiiii! 

Neida, jeg var oppe grytidlig jeg, men gikk ikke på nett før nå. Man er da standhaftig. :fnise:  Godmorgen alle sammen.

Tenkte at hva om det ikke funket og det falt rykende varmt vann rett ned og kanskje traff noen? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå puster Hoppe lettet ut etter å ha slippet fengsel. Hun velger å bruke helgen til å slappe av i frierhuset. Hjem, kjære hjem sier Hoppe når hun kommer inn døra til frierhuset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 minutter siden):

Nå puster Hoppe lettet ut etter å ha slippet fengsel. Hun velger å bruke helgen til å slappe av i frierhuset. Hjem, kjære hjem sier Hoppe når hun kommer inn døra til frierhuset. 

Og så klær hun av seg foran dem.

:sexy:🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Tenkte at hva om det ikke funket og det falt rykende varmt vann rett ned og kanskje traff noen? :o

Han hadde nok blitt inspirert på nettet og ville vise at han også kunne gjøre det. Vann fryser når det er så kaldt. 

SVK skrev (1 time siden):

Nå puster Hoppe lettet ut etter å ha slippet fengsel. Hun velger å bruke helgen til å slappe av i feriehuset.
Hjem, kjære hjem sier Hoppe når hun kommer inn døra til huset sitt. 

Det er så sant som det er sagt...med litt omstrukturering. :nigo: 

Cid skrev (1 time siden):

Og så klær hun av seg foran dem.

:sexy:🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻

...og så løper de skrekkslagne til alle kanter og borte vekk blir de i all evighet. :nikke: 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Det er så sant som det er sagt...med litt omstrukturering. :nigo: 

...og så løper de skrekkslagne til alle kanter og borte vekk blir de i all evighet. :nikke: 

Usynlig skrift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...