Cid Skrevet 7 timer siden #143141 Del Skrevet 7 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det er bra det å ha litt faste ting til faste dager. Jeg burde innføre noe slikt hos meg også. Egg for eksampel. Jeg er veldig glad i det, men har det ikke så ofte. Jeg trenger en kokk. Jeg tenkte tanken. Kongehuset vil ikke svare. Som vanlig. Hvor kan man være onkel til sin fars sønn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7 timer siden #143142 Del Skrevet 7 timer siden Hoppe har begynt å følge Marius Høyby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7 timer siden #143143 Del Skrevet 7 timer siden Hun kledde av seg foran han en gang 👱🏼♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7 timer siden #143144 Del Skrevet 7 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Det er bra det å ha litt faste ting til faste dager. Jeg burde innføre noe slikt hos meg også. Egg for eksampel. Jeg er veldig glad i det, men har det ikke så ofte. Jeg trenger en kokk. Jeg tenkte tanken. Kongehuset vil ikke svare. Som vanlig. Cid skrev (5 minutter siden): Blir det ikke broren til Harald da? 😉😉 Cid skrev (1 minutt siden): Hvor kan man være onkel til sin fars sønn? 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7 timer siden #143145 Del Skrevet 7 timer siden Her vokste Hoppe opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7 timer siden #143146 Del Skrevet 7 timer siden Vi ser at det er eventyrstund her inne nå.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7 timer siden #143147 Del Skrevet 7 timer siden Cid skrev (7 minutter siden): Hvor kan man være onkel til sin fars sønn? Bestefar...skulle det visst være, men jeg forstår det ikke fremdeles. Cid skrev (6 minutter siden): Hoppe har begynt å følge Marius Høyby. Det er ingenting å følge. Cid skrev (6 minutter siden): Hun kledde av seg foran han en gang 👱🏼♂️ Aldri i verden! Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Vi ser at det er eventyrstund her inne nå.😉😉 Det er alltid det på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7 timer siden #143148 Del Skrevet 7 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Bestefar...skulle det visst være, men jeg forstår det ikke fremdeles. Det er ingenting å følge. Aldri i verden! Det er alltid det på KG. Våknet dyrene nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7 timer siden #143149 Del Skrevet 7 timer siden Ja, det er morgen og de skal ha første frokosten sin. *sniffsniff* Jeg skal strekke meg en times tid til tror jeg. 🥱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7 timer siden #143150 Del Skrevet 7 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): Våknet dyrene nå? 😉😉 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Bestefar...skulle det visst være, men jeg forstår det ikke fremdeles. Det er ingenting å følge. Aldri i verden! Det er alltid det på KG. Vi tenker også at det alltid er eventyrstund her i tråden.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7 timer siden #143151 Del Skrevet 7 timer siden ...og vi er noen eventyrlige vesener alle sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7 timer siden #143152 Del Skrevet 7 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja, det er morgen og de skal ha første frokosten sin. *sniffsniff* Jeg skal strekke meg en times tid til tror jeg. 🥱 Vi ønsker deg en god lur videre Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7 timer siden #143153 Del Skrevet 7 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): ...og vi er noen eventyrlige vesener alle sammen. Det er vi 100% enige i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7 timer siden #143154 Del Skrevet 7 timer siden Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Ja, det er morgen og de skal ha første frokosten sin. *sniffsniff* Jeg skal strekke meg en times tid til tror jeg. 🥱 Hva mente du med at det ikke er noe å følge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #143155 Del Skrevet 6 timer siden Cid skrev (1 time siden): Her vokste Hoppe opp. Hun vurderer å flytte tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #143156 Del Skrevet 5 timer siden Cid skrev (1 time siden): Hva mente du med at det ikke er noe å følge? Han derre Marius? Det skjer jo ingenting av betydning i hans liv. Han poserer på alle måter, klær, surfing, motorsykkel og alle slike ting som han liker å bli sett med. Egentlig forsøker han hardt å være noe han ikke er...og joda, jeg har vært der og sett hva han legger ut. Cid skrev (19 minutter siden): Hun vurderer å flytte tilbake. Haha...nei, det gjør hun alldeles ikke. Tøyse-Cid! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #143157 Del Skrevet 3 timer siden Vi logger av nå, for vi skal noen ærender. Vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #143158 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Han derre Marius? Det skjer jo ingenting av betydning i hans liv. Han poserer på alle måter, klær, surfing, motorsykkel og alle slike ting som han liker å bli sett med. Egentlig forsøker han hardt å være noe han ikke er...og joda, jeg har vært der og sett hva han legger ut. Haha...nei, det gjør hun alldeles ikke. Tøyse-Cid! Jeg håper han blir straffet for handlingene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #143159 Del Skrevet 2 timer siden Nå tilkaller hun frierne sine igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå