Ciaran og Ciara Skrevet i går, 17:49 #143101 Del Skrevet i går, 17:49 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Fyss. Sånn provoserende rumpegym liker vi anstendige pikene ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 17:59 #143102 Del Skrevet i går, 17:59 Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Fyss. Sånn provoserende rumpegym liker vi anstendige pikene ikke! Hva med nyrestein? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 18:03 #143103 Del Skrevet i går, 18:03 Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 18:03 #143104 Del Skrevet i går, 18:03 Cid skrev (3 minutter siden): Hva med nyrestein? Jeg spiser ikke nyrestein med melk og sukker på til frokost heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 18:07 #143105 Del Skrevet i går, 18:07 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Jeg spiser ikke nyrestein med melk og sukker på til frokost heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 18:09 #143106 Del Skrevet i går, 18:09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 18:11 #143107 Del Skrevet i går, 18:11 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Vi Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 18:17 #143108 Del Skrevet i går, 18:17 ...og snur oss i ring? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 18:24 #143109 Del Skrevet i går, 18:24 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): ...og snur oss i ring? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 18:42 #143110 Del Skrevet i går, 18:42 ...og akkurat nå fikk hun lyst til å drikke en kopp med julebrus (hemmelig lokalt merke er det aller beste) og så er det tid for teve og litt netflix...og så er det sengetid senest klokka ti. Kos dere godtfolk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 18:45 #143111 Del Skrevet i går, 18:45 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): ...og akkurat nå fikk hun lyst til å drikke en kopp med julebrus (hemmelig lokalt merke er det aller beste) og så er det tid for teve og litt netflix...og så er det sengetid senest klokka ti. Kos dere godtfolk. Vi ønsker deg en fin og god kveld videre Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 18:49 #143112 Del Skrevet i går, 18:49 Takker for det. Jeg skal gjøre som dere befaler. So long. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 18:55 #143113 Del Skrevet i går, 18:55 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Takker for det. Jeg skal gjøre som dere befaler. So long. Vi ønsker deg en Finkveld og en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23 timer siden #143114 Del Skrevet 23 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jeg spiser ikke nyrestein med melk og sukker på til frokost heller. Nyrestein er noe man har inni kroppen som gjør vondt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23 timer siden #143115 Del Skrevet 23 timer siden Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23 timer siden #143116 Del Skrevet 23 timer siden Nå sjekker hun verdens minste hus sammen med Levi. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23 timer siden #143117 Del Skrevet 23 timer siden Der skal hun og Anton bo til de blir gamle 👵🏻👴🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23 timer siden #143118 Del Skrevet 23 timer siden Jeg har fått meg ny jobb for å bidra med husleia på Lønneberget. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23 timer siden #143119 Del Skrevet 23 timer siden Vi gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22 timer siden #143120 Del Skrevet 22 timer siden Nå har hun laget Dumle muffins. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå