Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #143021 Del Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Sånn er det ikke lov å skrive. Vi er helt enige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 4 timer siden #143022 Del Skrevet 4 timer siden Nå slapper Hoppe av foran peisen mens svigerfar tar oppvasken og svigermor finner frem Hoppes favoritt-cognaq. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #143023 Del Skrevet 4 timer siden SVK skrev (2 minutter siden): Nå slapper Hoppe av foran peisen mens svigerfar tar oppvasken og svigermor finner frem Hoppes favoritt-cognaq. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #143024 Del Skrevet 4 timer siden SVK skrev (22 minutter siden): Nå slapper Hoppe av foran peisen mens svigerfar tar oppvasken og svigermor finner frem Hoppes favoritt-sjokoladecognaq. Åååå, de kan få kalle seg hva som helst og gjøre husarbeid for meg, så lenge de har med seg ti digre esker av den ufinnelige, gode sjokoladen og gir meg i førjulspresang. I love It massevis! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #143025 Del Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Åååå, de kan få kalle seg hva som helst og gjøre husarbeid for meg, så lenge de har med seg ti digre esker av den ufinnelige, gode sjokoladen og gir meg i førjulspresang. I love It massevis! Nam Nam, vi Liker også de der veldig godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #143026 Del Skrevet 3 timer siden Dere kan få dere også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #143027 Del Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Dere kan få dere også! Tusen Takk. nå ble vi glade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 3 timer siden #143028 Del Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (23 minutter siden): Åååå, de kan få kalle seg hva som helst og gjøre husarbeid for meg, så lenge de har med seg ti digre esker av den ufinnelige, gode sjokoladen og gir meg i førjulspresang. I love It massevis! Det er flott du koser deg Hoppe! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #143029 Del Skrevet 3 timer siden SVK skrev (5 minutter siden): Det er flott du koser deg Hoppe! Vi er helt enige.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3 timer siden #143030 Del Skrevet 3 timer siden Hoppe har vært gift med Anton 24 ganger siden 1992. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #143031 Del Skrevet 3 timer siden Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2 timer siden #143032 Del Skrevet 2 timer siden Ciaran og Ciara skrev (27 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Svigermor har laget ostesmørbrød: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #143033 Del Skrevet 2 timer siden SVK skrev (1 minutt siden): Svigermor har laget ostesmørbrød: Nam Nam, vi Elsker Ostesmørbrød.🧀🧀🧀🧀🥪🥪🥪🥪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2 timer siden #143034 Del Skrevet 2 timer siden Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Nam Nam, vi Elsker Ostesmørbrød.🧀🧀🧀🧀🥪🥪🥪🥪 Dere er favoritt-tvillingene til moren til Anton så selvsagt får dere også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2 timer siden #143035 Del Skrevet 2 timer siden Elsker ostesmørbrød jeg også. Det er godt, det er billig og det er enkelt å lage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #143036 Del Skrevet 2 timer siden SVK skrev (2 minutter siden): Dere er favoritt-tvillingene til moren til Anton så selvsagt får dere også! Vi sier Tusen Takk og Nam Nam. SVK skrev (2 minutter siden): Elsker ostesmørbrød jeg også. Det er godt, det er billig og det er enkelt å lage. Vi er helt enige, vi spiser ofte ostesmørbrød til kveldsmat/nattmat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #143037 Del Skrevet 2 timer siden SVK skrev (12 minutter siden): Elsker ostesmørbrød jeg også. Det er godt, det er billig og det er enkelt å lage. Det Anton lagde på deres første date (de gikk på 123 dater før de ble kjærester) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 2 timer siden #143038 Del Skrevet 2 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Det Anton lagde på deres første date (de gikk på 123 dater før de ble kjærester) Det stemmer ikke, de gikk på 69 dater 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #143039 Del Skrevet 2 timer siden Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 2 timer siden #143040 Del Skrevet 2 timer siden Hoppe om Fjordland: Kjempe godt nok. (Hun stjal slagordet til Toro) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå