Ciaran og Ciara Skrevet 15. november #142801 Del Skrevet 15. november SVK skrev (4 minutter siden): Takk! Hadde jeg vært rik så hadde jeg kjøpt oljemaleriene til Carl Barks. Vi Digger også Profilbildet ditt.🥰🥰😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 15. november #142802 Del Skrevet 15. november Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Vi Digger også Profilbildet ditt.🥰🥰😍😍🤩🤩 Takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 15. november #142803 Del Skrevet 15. november Cid skrev (8 minutter siden): Digger profilbildet ditt 😄 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Vi Digger også Profilbildet ditt.🥰🥰😍😍🤩🤩 Jeg elsket Donald-blader som barn. Og jeg leser fortsatt Donald-julehefter i jula. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. november #142804 Del Skrevet 15. november SVK skrev (11 minutter siden): Takk! Hadde jeg vært rik så hadde jeg kjøpt oljemaleriene til Carl Barks. Så at Don Rosa kom til Norge, fikk du møtt han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. november #142805 Del Skrevet 15. november SVK skrev (17 minutter siden): I følge Hoppe så heter hun Medici til etternavn. Hun giftet seg med Anton i denne katedralen: Når Hoppe er i Frankrike så er det ikke hun som er på besøk, Roma er på besøk hos Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 15. november #142806 Del Skrevet 15. november Cid skrev (1 minutt siden): Så at Don Rosa kom til Norge, fikk du møtt han? Fikk ikke møtt han. Han var i Oslo og Bergen. Men jeg har møtt han tidligere når han har vært i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. november #142807 Del Skrevet 15. november SVK skrev (12 minutter siden): Takk! SVK skrev (11 minutter siden): Jeg elsket Donald-blader som barn. Og jeg leser fortsatt Donald-julehefter i jula. Vi elsket også Donald-blader da vi var barn, og vi leser også fortsatt Donald-julehefter hver jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. november #142808 Del Skrevet 15. november Cid skrev (3 timer siden): Hva med noe annet? Nei, 100% er kun det eneste som godtas. SVK skrev (37 minutter siden): I følge Hoppe så er dette hennes nye landsted hvor hun har en diger leilighet i toppen et sted. DET er helt sant! Cid skrev (19 minutter siden): Når Hoppe er i Frankrike så er det ikke hun som er på besøk, Roma er på besøk hos Hoppe. Nu er De inne på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. november #142809 Del Skrevet 15. november Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Nei, 100% er kun det eneste som godtas. DET er helt sant! Nu er De inne på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. november #142810 Del Skrevet 15. november En gjemt side av meg popper frem i kveld og sier at jeg skal ha sjokk-kort hår nå og ORDET BRØLER at det skal DU IKKE! Ordet kjenner meg jo og vet at jeg er knyttet til identiteten i langt hår, så ikke vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 15. november #142811 Del Skrevet 15. november Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Jeg og Anton har vært mye i Italia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. november #142812 Del Skrevet 15. november Nå har hun brent alle hoppetauene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. november #142813 Del Skrevet 15. november Og adoptert bort Ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. november #142814 Del Skrevet 15. november SVK skrev (Akkurat nå): De dro ditt på bryllupsreise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 15. november #142815 Del Skrevet 15. november (endret) Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): En gjemt side av meg popper frem i kveld og sier at jeg skal ha sjokk-kort skjegg nå og ORDET BRØLER at det skal DU IKKE! Ordet kjenner meg jo og vet at jeg er knyttet til identiteten i langt skjegg, så ikke vet jeg. Endret 15. november av SVK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. november #142816 Del Skrevet 15. november Nå har hun kastet temu gave i boss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. november #142817 Del Skrevet 15. november Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. november #142818 Del Skrevet 15. november Veeeldig søt italiensk gondolgreie. Cid tar ellers feil.... og C&C har straks rett. Jeg er sulten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. november #142819 Del Skrevet 15. november Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Veeeldig søt italiensk gondolgreie. Cid tar ellers feil.... og C&C har straks rett. Jeg er sulten. Vi ønsker deg et godt måltid Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. november #142820 Del Skrevet 15. november Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Veeeldig søt italiensk gondolgreie. Cid tar ellers feil.... og C&C har straks rett. Jeg er sulten. Har rett jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå