Hoppetaujenta Skrevet 15. november #142761 Del Skrevet 15. november Cid skrev (4 timer siden): Så du videoene? Japp! Veldig søte og ganske likt slik det er i virkeligheten, men vi får si det som det er; når du er i godlune, så er det du som sitter og ler hjertelig fra dypt nede i magen, for Woffe liker å leke med deg og å få deg til å le...når du ikke har vært slem og må jaktes på. @Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. november #142762 Del Skrevet 15. november Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Japp! Veldig søte og ganske likt slik det er i virkeligheten, men vi får si det som det er; når du er i godlune, så er det du som sitter og ler hjertelig fra dypt nede i magen, for Woffe liker å leke med deg og å få deg til å le...når du ikke har vært slem og må jaktes på. @Cid 🛖🗝️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. november #142763 Del Skrevet 15. november Nå har hun kysset frierne på morgenkvisten 👱🏻♀️💋🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. november #142764 Del Skrevet 15. november Cid skrev (5 minutter siden): Nå har hun kysset frierne på morgenkvisten 👱🏻♀️💋🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻 Jeg har såvisst ikke rørt kvisten deres!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. november #142765 Del Skrevet 15. november Hoppetaujenta skrev (37 minutter siden): Jeg har såvisst ikke rørt kvisten deres!!! Einar Tørnkvist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 15. november #142766 Del Skrevet 15. november Ciaran og Ciara skrev (11 timer siden): Ja han har oss to som sikkerhetsvakter.💂♂️💂♀️😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. november #142767 Del Skrevet 15. november (endret) Jeg har gode nyheter å komme med, Anton og Hoppe har forlovet seg 😃 👨🏼💍👱🏻♀️💒 Endret 15. november av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. november #142768 Del Skrevet 15. november Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. november #142769 Del Skrevet 15. november Cid skrev (2 timer siden): Einar Tørnkvist. Nei, i alle fall ikke han. Cid skrev (2 timer siden): Jeg har gode nyheter å komme med: jeg skal aldri invitere friere til Hoppe mer og ALDRI gifte henne bort med noen som helst. Speiderhilsen og løfte på tro og ære herfra. Det tror jeg først når jeg ser det...eller ikke ser det som det jo blir i dette tilfellet. Cid skrev (2 timer siden): Sorry. En liten glipp der. Bildet er borte. Fint. Borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. november #142770 Del Skrevet 15. november Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. november #142771 Del Skrevet 15. november SVK skrev (3 timer siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Cid skrev (2 timer siden): Jeg har gode nyheter å komme med, Anton og Hoppe har forlovet seg 😃 👨🏼💍👱🏻♀️💒 Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Nei, i alle fall ikke han. Det tror jeg først når jeg ser det...eller ikke ser det som det jo blir i dette tilfellet. Fint. Borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. november #142772 Del Skrevet 15. november Nå har jeg fått montert et frier og gifteseg-filter, så fra nå av ser jeg det ikke og kan heller ikke svare på det. Jippi for en kjempeflott førjulsgave fra meg til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. november #142773 Del Skrevet 15. november Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Nei, i alle fall ikke han. Det tror jeg først når jeg ser det...eller ikke ser det som det jo blir i dette tilfellet. Fint. Borte. Liker ikke du Einar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. november #142774 Del Skrevet 15. november Cid skrev (46 minutter siden): Liker ikke du Einar? Ikke som frier nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. november #142775 Del Skrevet 15. november Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Ikke som frier nei. Som tjener da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. november #142776 Del Skrevet 15. november Cid skrev (3 minutter siden): Som tjener da? Nei, jeg liker en stillere type som butler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. november #142777 Del Skrevet 15. november Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nei, jeg liker en stillere type som butler. Kody? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. november #142778 Del Skrevet 15. november Nå har hun fått tilbud om å donere bein i kroppen mot en veldig høy sum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. november #142779 Del Skrevet 15. november Hun takker ja så klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. november #142780 Del Skrevet 15. november Cid skrev (5 minutter siden): Kody? Nei. Cid skrev (Akkurat nå): Nå har hun fått tilbud om å donere bein i kroppen mot en veldig høy sum. NEI! Cid skrev (Akkurat nå): Hun takker NEI!!!!! så klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå