Cid Skrevet 14. november #142701 Del Skrevet 14. november Hoppe er visst klar for kjærligheten igjen https://www.tv2.no/underholdning/masse-rare-meldinger/17178680/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. november #142702 Del Skrevet 14. november Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Åhh...her var det mye tøys på en gang. Godmorgen fra meg. SVK skrev (11 minutter siden): God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. november #142703 Del Skrevet 14. november Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. november #142704 Del Skrevet 14. november God dag der dere skal. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 14. november #142705 Del Skrevet 14. november SVK skrev (2 timer siden): Nå har Ordet brukt en time på badet for å fikse håret. Han har lært av Hoppe. Ordet: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. november #142706 Del Skrevet 14. november Hoppetaujenta skrev (1 time siden): God dag der dere skal. Så du spørsmålet mitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. november #142707 Del Skrevet 14. november Nå krangler @KnekkeBørre og Anton. https://www.tv2.no/video/nyheter/munnhuggeri-krangler-foran-kameraene/JYFgp0r3rw-20271783 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 14. november #142708 Del Skrevet 14. november Hoppe tror at Anton bor i denne lampen: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. november #142709 Del Skrevet 14. november SVK skrev (Akkurat nå): Hoppe tror at Anton bor i denne lampen: Men egentlig så bor det en ond demon som dreper alle som rører den inni o: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. november #142710 Del Skrevet 14. november Anton rørte den og fikk ansiktet sitt revet av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. november #142711 Del Skrevet 14. november Cid skrev (2 timer siden): Så du spørsmålet mitt? Nei, tydeligvis ikke. Repeat? Cid skrev (1 time siden): Nå krangler @KnekkeBørre og Anton. https://www.tv2.no/video/nyheter/munnhuggeri-krangler-foran-kameraene/JYFgp0r3rw-20271783 Nei, Anton liker ikke krangel. Da kan det ikke være andre enn...DEG? SVK skrev (58 minutter siden): Hoppe tror at Anton bor i denne lampen: Meget vakker. 😍 Cid skrev (57 minutter siden): Men egentlig så bor jeg der. Jeg visste at du hadde ny kåk, men at den var så stilig...nei, det viste jeg ikke. 👍 Cid skrev (57 minutter siden): Anton rørte den og fikk ansiktet sitt revet av. For drøyt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. november #142712 Del Skrevet 14. november Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Nei, tydeligvis ikke. Repeat? Nei, Anton liker ikke krangel. Da kan det ikke være andre enn...DEG? Meget vakker. 😍 Jeg visste at du hadde ny kåk, men at den var så stilig...nei, det viste jeg ikke. 👍 For drøyt igjen. Anton er jo udødelig så uansett hvor ille han blir skadet så gjenoppstår han dagen etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. november #142713 Del Skrevet 14. november Å ønske ham så vondt stadig vekk er jo ikke noe hyggelig, så det spørs om du får pakker til jul, for du liker veldig godt å være slem. 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. november #142714 Del Skrevet 14. november Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Å ønske ham så vondt stadig vekk er jo ikke noe hyggelig, så det spørs om du får pakker til jul, for du liker veldig godt å være slem. 😢 Neeei! Jeg bare tulla 😢🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. november #142715 Del Skrevet 14. november Cid skrev (7 minutter siden): Neeei! Jeg bare tulla 😢🥺 Det er ikke tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. november #142716 Del Skrevet 14. november Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det er ikke tull. Jo jeg er jo en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. november #142717 Del Skrevet 14. november Cid skrev (1 minutt siden): Jo jeg er jo en Nei, nå har nissen holdt et øye med deg i hele år og det lover ikke godt. Tror faktisk at denne pakke-straffen går flere år inn i fremtiden også. NULL pakker på slemme-Cid >>> 👿 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. november #142718 Del Skrevet 14. november Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Nei, nå har nissen holdt et øye med deg i hele år og det lover ikke godt. Tror faktisk at denne pakke-straffen går flere år inn i fremtiden også. NULL pakker på slemme-Cid >>> 👿 NEEEEEEI! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. november #142719 Del Skrevet 14. november Nå ble Cid så slem at han kuttet bremsen på bilen til Hoppe og Anton slik at de kjørte inni et tre… 🌲🚗👱🏻♀️👨🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. november #142720 Del Skrevet 14. november Nå blir de fraktet med luftambulanse til Rikshospitalet. 🏥🚁👨🏼👱🏻♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå