Cid Skrevet tirsdag kl 17:33 #142641 Del Skrevet tirsdag kl 17:33 Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Ja, veldig. En kjenner det rister av gråt innimellom der. Majestutisk, mente jeg. Hilsen Ordet. Å jasså? Det er jo en bil, så ok. Er dyrene aggressive? Mente Kalif. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 17:34 #142642 Del Skrevet tirsdag kl 17:34 ...og nå skal jeg atter en gang ha brødmåltid og kaffe, men denne gang kokt skinke, jarlsberg og italiensk salat på. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 17:35 #142643 Del Skrevet tirsdag kl 17:35 Cid skrev (2 minutter siden): Er dyrene aggressive? Mente Kalif. Det er de og ja, jeg trodde nok at det var en skriveleif. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet tirsdag kl 17:41 #142644 Del Skrevet tirsdag kl 17:41 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Det er de og ja, jeg trodde nok at det var en skriveleif. Sinte på hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet tirsdag kl 17:42 #142645 Del Skrevet tirsdag kl 17:42 (endret) Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg har alltid hatt lyst til å bli stjernereporter for Lønnebladet akkurat som SVK! Vi har sett Hoppe lese Lønnebladet i smug! Hilsen Ordet. Endret tirsdag kl 18:28 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 17:48 #142646 Del Skrevet tirsdag kl 17:48 Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): ...og nå skal jeg atter en gang ha brødmåltid og kaffe, men denne gang kokt skinke, jarlsberg og italiensk salat på. ❤️ Nam Nam sier vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet tirsdag kl 18:29 #142647 Del Skrevet tirsdag kl 18:29 (endret) Cid skrev (2 timer siden): Hun vil bli karif. Hoppe har alltid hatt lyst til å bli kalif i stedet for kalifen. Hoppe gifter seg med alle frierne slik hun kan bygge allianser. Endret tirsdag kl 18:31 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 18:33 #142648 Del Skrevet tirsdag kl 18:33 Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet tirsdag kl 18:38 #142649 Del Skrevet tirsdag kl 18:38 Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Det må ha vært god kveldsmat for jeg hørte Hoppes kjemperap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 18:51 #142650 Del Skrevet tirsdag kl 18:51 SVK skrev (12 minutter siden): Det må ha vært god kveldsmat for jeg hørte Hoppes kjemperap! Vi tenker at du har rett der.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet tirsdag kl 18:53 #142651 Del Skrevet tirsdag kl 18:53 Nå prøver hun å forføre Anton med en parringsdans: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 18:56 #142652 Del Skrevet tirsdag kl 18:56 SVK skrev (2 minutter siden): Nå prøver hun å forføre Anton med en parringsdans: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 18:57 #142653 Del Skrevet tirsdag kl 18:57 Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet tirsdag kl 18:58 #142654 Del Skrevet tirsdag kl 18:58 SVK skrev (29 minutter siden): Hoppe har alltid hatt lyst til å bli kalif i stedet for kalifen. Hoppe gifter seg med alle frierne slik hun kan bygge allianser. Slik hun gjorde i farmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet tirsdag kl 18:59 #142655 Del Skrevet tirsdag kl 18:59 SVK skrev (5 minutter siden): Nå prøver hun å forføre Anton med en parringsdans: De skal parre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 18:59 #142656 Del Skrevet tirsdag kl 18:59 Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet tirsdag kl 19:48 #142657 Del Skrevet tirsdag kl 19:48 Nå har hun besøk av sine to gode homofile venner Gok og Carson. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 19:58 #142658 Del Skrevet tirsdag kl 19:58 Vi ser at Woffe har fått noen å jage bort i kveld.🐶🐶🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 21:32 #142659 Del Skrevet tirsdag kl 21:32 Cid skrev (3 timer siden): Sinte på hvem? ALT OG ALLE! SVK skrev (2 timer siden): Nå prøver hun å ...... Åhhhh! DEN der var kjempesøt! Cid skrev (2 timer siden): De skal parre? Nei, vi skal knurre. UTEN L`er! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 21:47 #142660 Del Skrevet tirsdag kl 21:47 Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): ALT OG ALLE! Åhhhh! DEN der var kjempesøt! Nei, vi skal knurre. UTEN L`er! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå