Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Viste seg at Brad skjøt meg med vannpistol fylt med farsmelk og derfor lå jeg på bakken, pga sjokket over å ha fått farsmelken hans på meg lol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Baktus2024 skrev (8 timer siden):

mnja, jeg vet jo ikke det med sikkerhet, men jeg las dét her inne et sted.. jeg har ihvertfall ikke fått invitasjon, og det virker jo VELDIG rart :) 

Da kan jeg opplyse om at jeg aldri feirer den dagen min og det er veldig lenge siden jeg gjorde det, men om jeg
skulle ha gjort det, så er enkelte her inne selvskrevne i et hyggelig skravlekalas og bålmat i naturen. :nigo: 

Ciaran og Ciara skrev (1 time siden):

Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost i dag.:spise::spise:

Jo, det blir det straks. Kaffekopp og skriver; jeg blir aldri lei av det. Så får vi se hva pålegget blir etter hvert. :) 

Godmorgen til hver og en fra meg. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Da kan jeg opplyse om at jeg aldri feirer den dagen min og det er veldig lenge siden jeg gjorde det, men om jeg
skulle ha gjort det, så er enkelte her inne selvskrevne i et hyggelig skravlekalas og bålmat i naturen. :nigo: 

Jo, det blir det straks. Kaffekopp og skriver; jeg blir aldri lei av det. Så får vi se hva pålegget blir etter hvert. :) 

Det hadde vært koselig ja :) sitte ved et vann ute imskogen og skravlet oss gjennom kvelden og natten ved et bål..nå gleder jeg meg til sommer igjen…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 time siden):

Hoppe venter på postmannen: t4837.gif

Ehh...jeg får ikke ofte fysisk post lengre, så hadde ikke det blitt litt rart å ligge på lur og kaste seg over ham/henne? :ninja: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...jeg syns at forumet er likt seg selv fra uke til uke, men om jeg tok en pause på et halvt år...
ville jeg ha merket forskjell da? :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden):

Hmm...jeg syns at forumet er likt seg selv fra uke til uke, men om jeg tok en pause på et halvt år...
ville jeg ha merket forskjell da? :klo: 

Jeg håper det ikke blir store forskjeller i løpet av et halvt år. 

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Ehh...jeg får ikke ofte fysisk post lengre, så hadde ikke det blitt litt rart å ligge på lur og kaste seg over ham/henne? :ninja: 

Så du innrømmer at det ikke er pga posten du venter på postmannen. :lur:

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (5 minutter siden):

Så du innrømmer ikke at det ikke er pga posten du venter på postmannen. :lur:

Nei, det er det jo ikke, så det kan jeg ikke ikke innrømme. Håper det ble litt klarere nu. :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (4 minutter siden):

Skjønner. ;) 

Helt uten at jeg aner det, må jeg ha blitt god til å susse, så mye friere og andre som jeg har (visstnok) overfalt
og tatt meg grundig til rette på i disse årene. :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Ingen oppmerksomhet til skuddskadde Cid 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (1 minutt siden):

Ingen oppmerksomhet til skuddskadde Cid 😕 

Nei, det kan se slik ut. :vetikke:  Kanskje det blir for brutalt??? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Å få farsmelk på seg?

Alt sammen i Cids univers. Hoppe er ei sart tuppe som er på forumet for fred.  🐧<--- en slags engel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden):

Helt uten at jeg aner det, må jeg ha blitt god til å susse, så mye friere og andre som jeg har (visstnok) overfalt
og tatt meg grundig til rette på i disse årene. :klo: 

Postmannen kan bekrefte at det stemmer! t4886.gif

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...