Frøkenfryden Skrevet 9. november #142361 Del Skrevet 9. november Hyggelig å være oppe og hoppe tidlig. Litt TV nå, så smørbrød med avokadomos og reker og rødløk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. november #142362 Del Skrevet 9. november Kosere kan man nesten ikke ha det og vi deler morgenen sammen på en litt langdistansemåte. Jeg knasker SMASH og har det superdupert! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 9. november #142363 Del Skrevet 9. november Frøkenfryden skrev (11 timer siden): Joooo! Det er sånn jeg overlever bror. Skrev 21 journalnotater i dag. La meg leve med julefilmer og mokkabønner 48 timer nå😔 Har dere psykologer en egen dag dere setter av til å skrive journalnotater? Siden du skrev 21 journalnotater? Jeg tenkte at dere skrev dem etter hver time slik at dere fortsatt husket hva dere skulle skrive. Du ha absolutt fortjent julefilmer og mokkabønner! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 9. november #142364 Del Skrevet 9. november Nå har forhandlet med presten i Lønneberget om at hun skal få gifte seg 10 ganger for prisen av 9 bryllup. Hoppe trodde Anton skulle bli glad siden kredittkortet hans da slapp å betale for ett av bryllupene. Men Anton dånte da han hørte hva Hoppe hadde gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 9. november #142365 Del Skrevet 9. november Anton , Hoppe og Woffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. november #142366 Del Skrevet 9. november SVK skrev (5 minutter siden): Har dere psykologer en egen dag dere setter av til å skrive journalnotater? Siden du skrev 21 journalnotater? Jeg tenkte at dere skrev dem etter hver time slik at dere fortsatt husket hva dere skulle skrive. Du ha absolutt fortjent julefilmer og mokkabønner! Skriver mye gjennom dagen, og absolutt alt ferdig der jeg tenker det er viktig. ☺️ Men ofte lange ting å skrive som tar mye mer tid. Autismeutredning f eks. Datatest-program for oppmerksomhetsmåling er sju sider med grafer og tall jeg må summere fornuftig osv. Veldig mye forskjellig i offentlig helsevesen☺️ Og lengre oppsummeringsrapporter. Så det må settes av litt tid i tillegg til det viktigste mellom slagene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. november #142367 Del Skrevet 9. november SVK skrev (9 minutter siden): Har dere psykologer en egen dag dere setter av til å skrive journalnotater? Siden du skrev 21 journalnotater? Jeg tenkte at dere skrev dem etter hver time slik at dere fortsatt husket hva dere skulle skrive. Du ha absolutt fortjent julefilmer og mokkabønner! Og takk♥️ Skal kose meg i helga. Tiner en liten lekker konfektkule nå. Og skal ut på tur for å kjøpe stearinlys i glade farger Ha en fin helg @SVK☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 9. november #142368 Del Skrevet 9. november Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Skriver mye gjennom dagen, og absolutt alt ferdig der jeg tenker det er viktig. ☺️ Men ofte lange ting å skrive som tar mye mer tid. Autismeutredning f eks. Datatest-program for oppmerksomhetsmåling er sju sider med grafer og tall jeg må summere fornuftig osv. Veldig mye forskjellig i offentlig helsevesen☺️ Og lengre oppsummeringsrapporter. Så det må settes av litt tid i tillegg til det viktigste mellom slagene. Tusen takk for svar! Jeg var ikke klar over at det var så mye skriving i psykolog-yrket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 9. november #142369 Del Skrevet 9. november Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Og takk♥️ Skal kose meg i helga. Tiner en liten lekker konfektkule nå. Og skal ut på tur for å kjøpe stearinlys i glade farger Ha en fin helg @SVK☺️ Velfortjent! Ha en fin helg du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. november #142370 Del Skrevet 9. november SVK skrev (39 minutter siden): Nå har forhandlet med presten i Lønneberget om at hun skal få gifte seg 10 ganger for prisen av 9 bryllup. Hoppe trodde Anton skulle bli glad siden kredittkortet hans da slapp å betale for ett av bryllupene. Men Anton dånte da han hørte hva Hoppe hadde gjort. Om du noen gang skulle havne i narkose, så kommer du (og Cid) til å skravle noe forskrekkelig om ei Hoppe og viderverdighetene hennes. SVK skrev (34 minutter siden): Anton , Hoppe og Woffe: Okei da, jeg likte huset i bakgrunnen så da får det bli slik for en gangs skyld. SVK skrev (29 minutter siden): Tusen takk for svar! Jeg var ikke klar over at det var så mye skriving i psykolog-yrket. Jeg tror at de samler sammen info og skal forfatte diskrèt bok i eget navn når de har samlet nok en gang... *Hoppen hvisker til @SVK* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 9. november #142371 Del Skrevet 9. november Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Om du noen gang skulle havne i narkose, så kommer du (og Cid) til å skravle noe forskrekkelig om ei Hoppe og viderverdighetene hennes. Du har nok rett. Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Okei da, jeg likte huset i bakgrunnen så da får det bli slik for en gangs skyld. Bildet er fra: https://www.dn.no/d2/arkitektur/arkitektur/oslo/bolig/velkommen-til-madserud-alle-en-av-landets-mest-eksklusive-gater/7-1-wh_laplmjw?utm_source=front&utm_campaign=lsrjgr Artikkelen er bak betalingsmur så om du ikke har Dagens Næringsliv så får du nok ikke lest den. Men artikkelen handler om Madserud Alle som er en av de få hele gatene i Oslo som har bevart samtlige av de gamle byggene. Hvor det ikke har vært fortetning av hager, hvor det ikke har blitt bygget tilbygg som ikke passer inn og hvor det ikke har blitt bygget blokker. Dette er av den gamle typen hus hvor det er 3 stuer og hvor det kan være egen inngang til tjenerne(de har nok ikke boende tjenere idag, men det var boende tjenere da husene ble bygget). Artikkelen bygger på boken :«Madserud allé – historien, husene, arkitekturen», skrevet av Morten Ole Mørch og Peder Valle, med bidrag fra Sten Sture Larre. Boken koster 600 kroner, men er sikkert tilgjengelig gratis på biblioteket. Tenkte å si ifra i tilfelle du ønsket å se bilder av gamle herskapsboliger i Oslo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. november #142372 Del Skrevet 9. november Nå har hun sjekket opp Durek, en gift mann o: 👨🏿🦲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 9. november #142373 Del Skrevet 9. november Et annet bilde fra en av boligene i Dagens Næringsliv, men som ikke er fra Madserud Alle: https://www.dn.no/d2/arkitektur/arkitekt/arkitekturhistorie/bjart-mohr/villa-bjart-mohr-er-utropt-til-en-av-norges-fineste/7-1-kafnhew7i 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 9. november #142374 Del Skrevet 9. november Cid skrev (9 minutter siden): Nå har hun sjekket opp Durek, en gift mann o: 👨🏿🦲 Hvorfor klarer ikke Hoppe å la gifte menn få være i fred??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 9. november #142375 Del Skrevet 9. november Hoppetaujenta skrev (52 minutter siden): Jeg tror at de samler sammen info og skal forfatte diskrèt bok i eget navn når de har samlet nok en gang... *Hoppen hvisker til @SVK* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. november #142376 Del Skrevet 9. november SVK skrev (Akkurat nå): Hvorfor klarer ikke Hoppe å la gifte menn få være i fred??? Er en sykdom… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. november #142377 Del Skrevet 9. november Hun sjekket opp Saddam med i sin tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. november #142378 Del Skrevet 9. november Bin Laden med 👳🏽♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. november #142379 Del Skrevet 9. november SVK skrev (55 minutter siden): Du har nok rett. Bildet er fra: https://www.dn.no/d2/arkitektur/arkitektur/oslo/bolig/velkommen-til-madserud-alle-en-av-landets-mest-eksklusive-gater/7-1-wh_laplmjw?utm_source=front&utm_campaign=lsrjgr Artikkelen er bak betalingsmur så om du ikke har Dagens Næringsliv så får du nok ikke lest den. Men artikkelen handler om Madserud Alle som er en av de få hele gatene i Oslo som har bevart samtlige av de gamle byggene. Hvor det ikke har vært fortetning av hager, hvor det ikke har blitt bygget tilbygg som ikke passer inn og hvor det ikke har blitt bygget blokker. Dette er av den gamle typen hus hvor det er 3 stuer og hvor det kan være egen inngang til tjenerne(de har nok ikke boende tjenere idag, men det var boende tjenere da husene ble bygget). Artikkelen bygger på boken :«Madserud allé – historien, husene, arkitekturen», skrevet av Morten Ole Mørch og Peder Valle, med bidrag fra Sten Sture Larre. Boken koster 600 kroner, men er sikkert tilgjengelig gratis på biblioteket. Tenkte å si ifra i tilfelle du ønsket å se bilder av gamle herskapsboliger i Oslo. Jeg har nok ikke inngang der nei, men jøjjemeg for noen fine bygg. Sånne passer for meg. Cid skrev (24 minutter siden): Nå har jeg sjekket opp Durek, en gift mann...for han er så spennende at jeg får ikke nok av ham. Ja, jeg så at du hadde bestilt healing av ham og spesielt ønsket en bef....en healing og renselse av grønskekledde, lukkede områder på din kropp. Åjodda, jeg vet! Jeg vet! SVK skrev (18 minutter siden): Et annet bilde fra en av boligene i Dagens Næringsliv, men som ikke er fra Madserud Alle: https://www.dn.no/d2/arkitektur/arkitekt/arkitekturhistorie/bjart-mohr/villa-bjart-mohr-er-utropt-til-en-av-norges-fineste/7-1-kafnhew7i En edens hage utenfor sin bolig = Takk! SVK skrev (14 minutter siden): Hvorfor klarer ikke Hoppe å la gifte menn få være i fred??? SVK skrev (14 minutter siden): Yupp. Cid skrev (14 minutter siden): Er en sykdom… ...som du privat kjenner godt til ja. Jeg vet det også. Cid skrev (13 minutter siden): Jeg sjekket opp Saddam med i min veldig unge tid. Ja, jeg forstår at du brøt deg ut av ditt barndomshjem bare for å finne helten din Saddam...i supermannkostyme. Cid skrev (13 minutter siden): Bin Laden med 👳🏽♂️ Er det din mor og du er hans sønn? DET visste jeg ikke. Før nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. november #142380 Del Skrevet 9. november (endret) Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Jeg har nok ikke inngang der nei, men jøjjemeg for noen fine bygg. Sånne passer for meg. Ja, jeg så at du hadde bestilt healing av ham og spesielt ønsket en bef....en healing og renselse av grønskekledde, lukkede områder på din kropp. Åjodda, jeg vet! Jeg vet! En edens hage utenfor sin bolig = Takk! Yupp. ...som du privat kjenner godt til ja. Jeg vet det også. Ja, jeg forstår at du brøt deg ut av ditt barndomshjem bare for å finne helten din Saddam...i supermannkostyme. Er det din mor og du er hans sønn? DET visste jeg ikke. Før nå. Nei det er du som strippet for Bin Laden i din tid som eskortepike 💃👳🏽♂️ Endret 9. november av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå