KnekkeBørre Skrevet fredag kl 21:30 #142341 Del Skrevet fredag kl 21:30 Cid skrev (Akkurat nå): Bra du har store hender da 😙🙌 Mine hender er veldig medium. Men takk for boosten, kompis 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet fredag kl 21:31 #142342 Del Skrevet fredag kl 21:31 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): He’s got the whoooleee world on his…. Ass And he doesn’t give a 💩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet fredag kl 21:31 #142343 Del Skrevet fredag kl 21:31 KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Mine hender er veldig medium. Men takk for boosten, kompis 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 21:33 #142344 Del Skrevet fredag kl 21:33 KnekkeBørre skrev (3 minutter siden): Mine hender er veldig medium. Men takk for boosten, kompis 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet fredag kl 21:35 #142345 Del Skrevet fredag kl 21:35 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Jeg skal legge meg og har fri til 07.00 mandag. Bare så det er sagt! Du er da aldri "off duty", champ. Er ikke den hippokratiske ed verdt papyrusen den er skriblet ned på eller?, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet fredag kl 21:36 #142346 Del Skrevet fredag kl 21:36 KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Du er da aldri "off duty", champ. Er ikke den hippokratiske ed verdt papyrusen den er skriblet ned på eller?, Joooo! Det er sånn jeg overlever bror. Skrev 21 journalnotater i dag. La meg leve med julefilmer og mokkabønner 48 timer nå😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 21:40 #142347 Del Skrevet fredag kl 21:40 Vi gjetter at Hoppe snart skal sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet fredag kl 21:44 #142348 Del Skrevet fredag kl 21:44 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Joooo! Det er sånn jeg overlever bror. Skrev 21 journalnotater i dag. La meg leve med julefilmer og mokkabønner 48 timer nå😔 Ok. Du fortjener en pause. Null tvil om it.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 21:49 #142349 Del Skrevet fredag kl 21:49 KnekkeBørre skrev (4 minutter siden): Ok. Du fortjener en pause. Null tvil om it.. Vi håper at du har en fin og god fredagskveld vår gode venn @KnekkeBørre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet fredag kl 21:52 #142350 Del Skrevet fredag kl 21:52 KnekkeBørre skrev (8 minutter siden): Ok. Du fortjener en pause. Null tvil om it.. bra, vi kan være venner igjen 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 21:56 #142351 Del Skrevet fredag kl 21:56 Vi gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet fredag kl 22:07 #142352 Del Skrevet fredag kl 22:07 Ciaran og Ciara skrev (14 minutter siden): Vi håper at du har en fin og god fredagskveld vår gode venn @KnekkeBørre Likeså håper jeg fredagskvelden bringer Tvillingene lykke, godhet og fin-isme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet fredag kl 22:13 #142353 Del Skrevet fredag kl 22:13 Frøkenfryden skrev (14 minutter siden): bra, vi kan være venner igjen I helgene - og din fritid, kan vi godt være buddies. Men når du stempler inn på mandag, blir jeg evig vanskelig igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 22:32 #142354 Del Skrevet fredag kl 22:32 KnekkeBørre skrev (24 minutter siden): Likeså håper jeg fredagskvelden bringer Tvillingene lykke, godhet og fin-isme Vi Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 00:47 #142355 Del Skrevet lørdag kl 00:47 Hoppe og Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 00:54 #142356 Del Skrevet lørdag kl 00:54 Vi ser at fantasien lever her inne i natt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 05:41 #142357 Del Skrevet lørdag kl 05:41 Åhh...her var det syv tusen fine innlegg som berørte meg innerst i sjelen og et par andre forbudte (!) plasser også, men DER går grensa! Jeg mener....riktig god morgen til alle sammen og jeg håper at "klissefilmtuppa" får hvilt godt ut i all klebrig julesnødrysset av det fake slaget på teve. Jeg skal forsøke å huske det i dag jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet lørdag kl 05:44 #142358 Del Skrevet lørdag kl 05:44 KnekkeBørre skrev (7 timer siden): I helgene - og din fritid, kan vi godt være buddies. Men når du stempler inn på mandag, blir jeg evig vanskelig igjen... Det går bra, da får jeg jo betalt😂 Mmm .. kaffe og stearinlys og tv mens det er mørkt ute nå. Mann sin shepherds pumpkin pie i kveld. Ut på tur. Fryden helge-heles☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet lørdag kl 05:45 #142359 Del Skrevet lørdag kl 05:45 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Åhh...her var det syv tusen fine innlegg som berørte meg innerst i sjelen og et par andre forbudte (!) plasser også, men DER går grensa! Jeg mener....riktig god morgen til alle sammen og jeg håper at "klissefilmtuppa" får hvilt godt ut i all klebrig julesnødrysset av det fake slaget på teve. Jeg skal forsøke å huske det i dag jeg også. Et hvitt laken ser litt ut som sne uten briller😂 Takk💙 God hoppehelg😘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 05:49 #142360 Del Skrevet lørdag kl 05:49 Takker for det. Jeg hører på Glenn Miller og er i storform. I alle fall er mine føtter og tær under pc-bordet det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå