Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #142241 Del Skrevet 6 timer siden Sikkert lurt det....for sikkerhets skyld. 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #142242 Del Skrevet 6 timer siden Å Herre Jemini....denne her lå i en hengekøye på min veranda og sa at Cid hadde sendt ham. VRÆÆÆÆL! BORT!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 6 timer siden #142243 Del Skrevet 6 timer siden (endret) Jeg husker ta tvillingene Ordet og Ordet lagde denne sangen sammen med Anton: Endret 5 timer siden av SVK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5 timer siden #142244 Del Skrevet 5 timer siden SVK skrev (37 minutter siden): Jeg husker ta tvillingene Ordet og Ordet lagde denne sangen sammen med Anton: Hoppe har jo klaget over at Ordet ikke har nok kjærester! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #142245 Del Skrevet 5 timer siden De er jo barn og vet ikke hva de synger om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5 timer siden #142246 Del Skrevet 5 timer siden (endret) Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): De er jo barn og vet ikke hva de synger om. Du hadde jo bryllup som tema allerede på 4-årsdagen din! Anton kan bekrefte at han og alle guttene i barnehagen måtte late som de var frierne dine i bursdagen din. Endret 5 timer siden av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #142247 Del Skrevet 5 timer siden SVK skrev (1 minutt siden): Du hadde jo bryllup som tema allerede på 4-årsdagen din! Anton kan bekrefte at han og alle guttene i barnehagen måtte late som de var frierne dine i bursdagen din. ...nei, nå får du filler`n meg gi deg tøysegutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #142248 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Å Herre Jemini....denne her lå i en hengekøye på min veranda og sa at Cid hadde sendt ham. VRÆÆÆÆL! BORT!!! Vært inne på Atle Antonsen sin onlyfans? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #142249 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): De er jo barn og vet ikke hva de synger om. De er 22. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #142250 Del Skrevet 2 timer siden Cid skrev (10 minutter siden): Vært inne på Atle Antonsen sin onlyfans? Aldri i verden. Cid skrev (10 minutter siden): De er 22. Jammen ikke da de sang som barn. Jeg likte faktisk deres bidrag (rytmen) i melodi grand prix. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #142251 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (37 minutter siden): Aldri i verden. Jammen ikke da de sang som barn. Jeg likte faktisk deres bidrag (rytmen) i melodi grand prix. Hvor fant du bildet da? Er du tiltrukket av dem nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #142252 Del Skrevet 2 timer siden Nå har hun sjekket opp en frier 🙋♀️🕺🏻💞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #142253 Del Skrevet 2 timer siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1 time siden #142254 Del Skrevet 1 time siden Shopping vanene til Hoppe er ikke billige… Så Anton har måtte søke på enda en ekstrajobb i tillegg til å jobbe i gruva og jobben som fylkesordfører i Lønneberget. https://www.tv2.no/underholdning/na-kan-du-fa-jobbe-pa-slottet/17159405/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 1 time siden #142255 Del Skrevet 1 time siden Anton har sagt at mens andre jenter lekte med dukkehus lekte Hoppe med frierhus da hun var barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #142256 Del Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): På gjensyn, søte venner. Mhm...jada, det sier de alle sammen. BUSTED! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #142257 Del Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Å Herre Jemini....denne her lå i en hengekøye på min veranda og sa at Cid hadde sendt ham. VRÆÆÆÆL! BORT!!! 😉😉 SVK skrev (5 timer siden): Jeg husker ta tvillingene Ordet og Ordet lagde denne sangen sammen med Anton: 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 45 minutter siden #142258 Del Skrevet 45 minutter siden Ordet har kledd seg ut og er sammen med katten sin og hva nå enn det andre kjæledyret er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24 minutter siden #142259 Del Skrevet 24 minutter siden SVK skrev (20 minutter siden): Ordet har kledd seg ut og er sammen med katten sin og hva nå enn det andre kjæledyret er. Vi synes at de er skikkelig søte.😻😻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 13 minutter siden #142260 Del Skrevet 13 minutter siden Ciaran og Ciara skrev (10 minutter siden): Vi synes at de er skikkelig søte.😻😻 Enig med dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå