Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #142221 Del Skrevet 5 timer siden Det der var bilde fra den gangen vi bare hadde 1,5 liters vannflaske på deling og det var ekstremt varmt den sommeren og vi svettet og kjempet om å få tak i vannet. Ikke gjør det til noe grisete nå, journalistLØMMEL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5 timer siden #142222 Del Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Det der var bilde fra den gangen vi bare hadde 1,5 liters vannflaske på deling og det var ekstremt varmt den sommeren og vi svettet og kjempet om å få tak i vannet. Ikke gjør det til noe grisete nå, journalistLØMMEL!!! Det var absolutt varmt. Det var derfor dere sang og danset til denne sangen: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #142223 Del Skrevet 4 timer siden Huff, for noen forvokste unger som tror at de er voksne når de gjør visse ting og overspiller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 4 timer siden #142224 Del Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Huff, for noen forvokste unger som tror at de er voksne når de gjør visse ting og overspiller! Jeg bare rapporterer hva jeg ser og hører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #142225 Del Skrevet 4 timer siden SVK skrev (4 minutter siden): Jeg bare rapporterer hva jeg ser og hører. Var du der altså? De så deg ikke sier de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 4 timer siden #142226 Del Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Var du der altså? De så deg ikke sier de. Dere var vel for opptatt med rumperistingen til å legge merke til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #142227 Del Skrevet 4 timer siden SVK skrev (1 time siden): 😉😉 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Ja, og selv om det var dere som sa det, så stemmer det 100%.... ganger 2! Det gikk ikke å sovne, så da sto jeg opp for godt like greit. Torsdag er dagen og den skal bli bra den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #142228 Del Skrevet 4 timer siden SVK skrev (2 minutter siden): Dere var vel for opptatt med rumperistingen til å legge merke til meg. Der var kun og bare rumperistere der, sier et vitne...så DA drev du vel på å minglet for harde livet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #142229 Del Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Var du der altså? De så deg ikke sier de. 😉😉 SVK skrev (3 minutter siden): Dere var vel for opptatt med rumperistingen til å legge merke til meg. 😉😉 SVK skrev (9 minutter siden): Jeg bare rapporterer hva jeg ser og hører. 😉😉 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Huff, for noen forvokste unger som tror at de er voksne når de gjør visse ting og overspiller! SVK skrev (18 minutter siden): Det var absolutt varmt. Det var derfor dere sang og danset til denne sangen: Hoppetaujenta skrev (38 minutter siden): Det der var bilde fra den gangen vi bare hadde 1,5 liters vannflaske på deling og det var ekstremt varmt den sommeren og vi svettet og kjempet om å få tak i vannet. Ikke gjør det til noe grisete nå, journalistLØMMEL!!! Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Der var kun og bare rumperistere der, sier et vitne...så DA drev du vel på å minglet for harde livet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #142230 Del Skrevet 4 timer siden Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 4 timer siden #142231 Del Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Der var kun og bare rumperistere der, sier et vitne...så DA drev du vel på å minglet for harde livet? Jeg var der kun pga min jobb som journalist i Lønnebladet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #142232 Del Skrevet 4 timer siden SVK skrev (Akkurat nå): Jeg var der kun pga min jobb som journalist i Lønnebladet. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #142233 Del Skrevet 4 timer siden SVK skrev (13 minutter siden): Dere var vel for opptatt med rumperistingen til å legge merke til meg. Sånn rumperisting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4 timer siden #142234 Del Skrevet 4 timer siden Dette er Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #142235 Del Skrevet 4 timer siden Ciaran og Ciara skrev (21 minutter siden): Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 På gjensyn, søte venner. SVK skrev (21 minutter siden): Jeg var der kun pga min jobb som journalist i Lønnebladet. Mhm...jada, det sier de alle sammen. BUSTED! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #142236 Del Skrevet 2 timer siden Nå har fbi raida Lønneberget, viser seg at Anton er en veldig farlig ettersøkt kriminell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #142237 Del Skrevet 2 timer siden Cid skrev (15 minutter siden): Nå har Cid raida Lønneberget, og han påstår at Anton er en veldig farlig ettersøkt kriminell! ...og Lønneberget ler godt av nok et forsøk på løgn som faller til bakken og den lever ikke lengre. ALLE vet at det ikke er sant. Anton er en hederskar. For å feire det skal jeg kjøpe inn noen bokser med Ben&Jerry i morgen = salg på MENY. Blir en første gang for alt. B&J har jeg ikke pleid å kjøpe grunnet prisen. HURRA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #142238 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): ...og Lønneberget ler godt av nok et forsøk på løgn som faller til bakken og den lever ikke lengre. ALLE vet at det ikke er sant. Anton er en hederskar. For å feire det skal jeg kjøpe inn noen bokser med Ben&Jerry i morgen = salg på MENY. Blir en første gang for alt. B&J har jeg ikke pleid å kjøpe grunnet prisen. HURRA! Er Kjell og kjeller naboene på saken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #142239 Del Skrevet 1 time siden Cid skrev (42 minutter siden): Er Kjell og kjeller naboene på saken? De er i Ullared ut uka. Tror jeg i alle fall. Kanskje bare later de som? Det er også mulig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1 time siden #142240 Del Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): De er i Ullared ut uka. Tror jeg i alle fall. Kanskje bare later de som? Det er også mulig... 🚪🛖🔐🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå