Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Cid skrev (2 minutter siden):

Noe som hendte Hoppe i dag.

Hun var på butikken da hun møtte på en av frierne sine, de kom i prat med hverandre og bestemte seg for å ta en kaffe sammen.

Seinere den dagen når de kom tilbake til Lønneberget så hjalp han henne inn med matvarene, de endte opp med å ha et øyeblikk. Hoppe fikk litt panikk og løp inn på badet, frieren ventet og når hun kom ut igjen så kledde hun av seg foran frieren.

Sivilstatus: Kjæreste.

:fnise:

:rope: "Virru ha BANK og rundjuling eller...hæ...Hæ...HÆ!?!?!?!?!?" :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

:rope: "Virru ha BANK og rundjuling eller...hæ...Hæ...HÆ!?!?!?!?!?" :kjefte:

🔑🚪🏨🚕

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden):

:rope:       LØP! 

Yess, endelig vet hele forumet det. Godt å få sannheten ut. Tror faktisk at @SVK også er det... :ninja: 

Stemmer nok snart det. :nigo:  Dere kjenner meg godt etter hvert og så kan det hende at jeg sier heisann ut på natta en gang. 

Ja det var det vi tenkte, at du pleier å komme innom her med en nattahilsen i løpet av kvelden.😊😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (15 minutter siden):

🔑🚪🏨🚕

Takk for at du gir fra deg nøkkel og ALT dyrene trenger for å finne og sette tennene ideg. :fnise: 

Ciaran og Ciara skrev (12 minutter siden):

Ja det var det vi tenkte, at du pleier å komme innom her med en nattahilsen i løpet av kvelden.😊😊

...i løpet av natta... ;) 

Cid skrev (10 minutter siden):

Nå har jeg fått diplomatisk og svært rusten immunitet av AI-Anton 😄

Skjønner at du ler, for dette er jo noe som aldri virker. Sånn er det. :fnise: 

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻

Neida, jeg ser på dere! :fnise:  ...og hører på musikk i øretelefoner. Koselig det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Takk for at du gir fra deg nøkkel og ALT dyrene trenger for å finne og sette tennene ideg. :fnise: 

Neida, jeg ser på dere! :fnise:  ...og hører på musikk i øretelefoner. Koselig det.

Vi er enige med deg, det er mye koseligere enn tv og YouTube det.:fnise::fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Dere ser vel også på dere innimellom, så da er vi helt enige. :D 

Ja vi ser på oss selv når vi pusser tennene foran speilet på badet.:tannpuss::tannpuss::fnise::fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og en vakker deg/kveld/natt så passer det sli8k at vi står der på samme tid og da....
løfter jeg hånda og vinker til dere! :farvel: Så da vet dere at det er meg. Det er et løfte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

...og en vakker deg/kveld/natt så passer det sli8k at vi står der på samme tid og da....
løfter jeg hånda og vinker til dere! :farvel: Så da vet dere at det er meg. Det er et løfte. 

Vi ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta:gjesp::gjesp::sover::sover::klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

Takker for det og det samme til dere.  :hoppe: :hoppe: 

Tusen Takk, vi satser på å få en fin våkennatt på begge forumer nå i natt.:strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

HJEEEELP!

🆘🆘🆘🆘

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ciaran og Ciara skrev (13 minutter siden):

:fnise::fnise:

Hadde det vært opp til Hoppe så hadde postmannen også måttet gå i tilsvarende antrekk! :hoho:

Endret av SVK
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (23 minutter siden):

Hadde det vært opp til Hoppe så hadde postmannen også måttet gå i tilsvarende antrekk! :hoho:

Ha Ha, vi gjetter at du må se opp for Fru Kjevle og Herr Steikepanne, når Hoppe leser dette.:fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...