Hoppetaujenta Skrevet 13 timer siden #142161 Del Skrevet 13 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): Noe som hendte Hoppe i dag. Hun var på butikken da hun møtte på en av frierne sine, de kom i prat med hverandre og bestemte seg for å ta en kaffe sammen. Seinere den dagen når de kom tilbake til Lønneberget så hjalp han henne inn med matvarene, de endte opp med å ha et øyeblikk. Hoppe fikk litt panikk og løp inn på badet, frieren ventet og når hun kom ut igjen så kledde hun av seg foran frieren. Sivilstatus: Kjæreste. "Virru ha BANK og rundjuling eller...hæ...Hæ...HÆ!?!?!?!?!?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13 timer siden #142162 Del Skrevet 13 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): "Virru ha BANK og rundjuling eller...hæ...Hæ...HÆ!?!?!?!?!?" 🔑🚪🏨🚕 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13 timer siden #142163 Del Skrevet 13 timer siden Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): LØP! Yess, endelig vet hele forumet det. Godt å få sannheten ut. Tror faktisk at @SVK også er det... Stemmer nok snart det. Dere kjenner meg godt etter hvert og så kan det hende at jeg sier heisann ut på natta en gang. Ja det var det vi tenkte, at du pleier å komme innom her med en nattahilsen i løpet av kvelden.😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13 timer siden #142164 Del Skrevet 13 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): 🔑🚪🏨🚕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13 timer siden #142165 Del Skrevet 13 timer siden Nå har jeg fått diplomatisk immunitet av Anton 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13 timer siden #142166 Del Skrevet 13 timer siden Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12 timer siden #142167 Del Skrevet 12 timer siden Cid skrev (15 minutter siden): 🔑🚪🏨🚕 Takk for at du gir fra deg nøkkel og ALT dyrene trenger for å finne og sette tennene ideg. Ciaran og Ciara skrev (12 minutter siden): Ja det var det vi tenkte, at du pleier å komme innom her med en nattahilsen i løpet av kvelden.😊😊 ...i løpet av natta... Cid skrev (10 minutter siden): Nå har jeg fått diplomatisk og svært rusten immunitet av AI-Anton 😄 Skjønner at du ler, for dette er jo noe som aldri virker. Sånn er det. Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Vi gjetter at Hoppe ser på tv.📺📺 og på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Neida, jeg ser på dere! ...og hører på musikk i øretelefoner. Koselig det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12 timer siden #142168 Del Skrevet 12 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Takk for at du gir fra deg nøkkel og ALT dyrene trenger for å finne og sette tennene ideg. ...i løpet av natta... Skjønner at du ler, for dette er jo noe som aldri virker. Sånn er det. Neida, jeg ser på dere! ...og hører på musikk i øretelefoner. Koselig det. Vi er enige med deg, det er mye koseligere enn tv og YouTube det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12 timer siden #142169 Del Skrevet 12 timer siden Dere ser vel også på dere innimellom, så da er vi helt enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12 timer siden #142170 Del Skrevet 12 timer siden Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Dere ser vel også på dere innimellom, så da er vi helt enige. Ja vi ser på oss selv når vi pusser tennene foran speilet på badet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12 timer siden #142171 Del Skrevet 12 timer siden ...og en vakker deg/kveld/natt så passer det sli8k at vi står der på samme tid og da.... løfter jeg hånda og vinker til dere! Så da vet dere at det er meg. Det er et løfte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12 timer siden #142172 Del Skrevet 12 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): ...og en vakker deg/kveld/natt så passer det sli8k at vi står der på samme tid og da.... løfter jeg hånda og vinker til dere! Så da vet dere at det er meg. Det er et løfte. Vi ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12 timer siden #142173 Del Skrevet 12 timer siden Takker for det og det samme til dere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12 timer siden #142174 Del Skrevet 12 timer siden Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Takker for det og det samme til dere. Tusen Takk, vi satser på å få en fin våkennatt på begge forumer nå i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11 timer siden #142175 Del Skrevet 11 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Takk for at du gir fra deg nøkkel og ALT dyrene trenger for å finne og sette tennene ideg. ...i løpet av natta... Skjønner at du ler, for dette er jo noe som aldri virker. Sånn er det. Neida, jeg ser på dere! ...og hører på musikk i øretelefoner. Koselig det. HJEEEELP! 🆘🆘🆘🆘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11 timer siden #142176 Del Skrevet 11 timer siden Cid skrev (28 minutter siden): HJEEEELP! 🆘🆘🆘🆘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 10 timer siden #142177 Del Skrevet 10 timer siden Da Hoppe valgte klærne til Anton: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10 timer siden #142178 Del Skrevet 10 timer siden SVK skrev (2 minutter siden): Da Hoppe valgte klærne til Anton: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 10 timer siden #142179 Del Skrevet 10 timer siden (endret) Ciaran og Ciara skrev (13 minutter siden): Hadde det vært opp til Hoppe så hadde postmannen også måttet gå i tilsvarende antrekk! Endret 10 timer siden av SVK 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10 timer siden #142180 Del Skrevet 10 timer siden SVK skrev (23 minutter siden): Hadde det vært opp til Hoppe så hadde postmannen også måttet gå i tilsvarende antrekk! Ha Ha, vi gjetter at du må se opp for Fru Kjevle og Herr Steikepanne, når Hoppe leser dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå