Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

SVK skrev (3 timer siden):

Da Ordet så Hoppe kysse nissen:

:strix::strix:

Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Da har vi noe til felles.  :tannpuss: Hvorfor får vi ikke dekket tannbehandling i dette livet?
Tenner ER en del av kroppen og helsen. :opplyser: De forstår visst ikke det, politikerene. 

Der er vi 100% enige med deg Hoppe.:klappe::klappe:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Farvel og på gjensyn. :)  Jeg gjennomlufter mine rom og kjenner den friske duften av høstsol strømme inn her. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun kledd seg ut som politi og pågriper trumpeprompen for valgfusk! En årvåken Hoppe fant nemlig ut at Kamala hadde fått 90% av stemmene! Hoppe blir førstehoppe, så nå blir det girl power i det hvite hus :danse: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Nå har hun kledd seg ut som politi og pågriper trumpeprompen for valgfusk! En årvåken Hoppe fant nemlig ut at Kamala hadde fått 90% av stemmene! Hoppe blir førstehoppe, så nå blir det girl power i det hvite hus :danse: 

I fengsel så blir han knivstukket.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Så utrolig ekkelt, Cid. 😢

Synes ikke jeg, det var en skurk i en superhelt serie som ble angrepet, karma is a bitch lol. Savner Smallville.

Det er uansett ingenting sammenlignet med alt det voldelige i game of thrones 😛

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Farvel og på gjensyn. :)  Jeg gjennomlufter mine rom og kjenner den friske duften av høstsol strømme inn her. :D 

jukkapalme skrev (2 timer siden):

Cid skrev (1 time siden):

I fengsel så blir han knivstukket.

😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler hun seg heldig pga alle frierne sine, "hva skulle jeg gjort uten dem" bruker hun ofte å tenke.

🙋‍♀️❤️🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Nå føler hun seg uheldig igjen pga alle frierne som Cid har sendt etter henne, "hva skulle jeg gjort uten dem"
bruker hun aldri å tenke. ALDRI! :kjefte: 

:fy: 

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå.:spise::spise:

Neida, det er gjort for en times tid siden og nå er tennene tanntråd`et og så skal der pusses. :tannpuss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Neida, det er gjort for en times tid siden og nå er tennene tanntråd`et og så skal der pusses. :tannpuss:

:knegg: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Vi forstår, vi tenker at det kanskje ikke er så altfor lenge til du sier godnatt.😊😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (4 minutter siden):

👿 :knegg: 👿

:rope:       LØP! 

Cid skrev (3 minutter siden):

Cid er i slekt med Trump, han er bestegutten hans. Firmenning eller noe tror jeg. . 

Yess, endelig vet hele forumet det. Godt å få sannheten ut. Tror faktisk at @SVK også er det... :ninja: 

Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

Vi forstår, vi tenker at det kanskje ikke er så altfor lenge til du sier godnatt.😊😊

Stemmer nok snart det. :nigo:  Dere kjenner meg godt etter hvert og så kan det hende at jeg sier heisann ut på natta en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som hendte Hoppe i dag.

Hun var på butikken da hun møtte på en av frierne sine, de kom i prat med hverandre og bestemte seg for å ta en kaffe sammen.

Seinere den dagen når de kom tilbake til Lønneberget så hjalp han henne inn med matvarene, de endte opp med å ha et øyeblikk. Hoppe fikk litt panikk og løp inn på badet, frieren ventet og når hun kom ut igjen så kledde hun av seg foran frieren.

Sivilstatus: Kjæreste.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

:rope:       LØP! 

Yess, endelig vet hele forumet det. Godt å få sannheten ut. Tror faktisk at @SVK også er det... :ninja: 

Stemmer nok snart det. :nigo:  Dere kjenner meg godt etter hvert og så kan det hende at jeg sier heisann ut på natta en gang. 

🛖🚪🔐🏃‍♂️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Noe som hendte Hoppe i dag.

Hun var på butikken da hun møtte på en av frierne sine, de kom i prat med hverandre og bestemte seg for å ta en kaffe sammen.

Seinere den dagen når de kom tilbake til Lønneberget så hjalp han henne inn med matvarene, de endte opp med å ha et øyeblikk. Hoppe fikk litt panikk og løp inn på badet, frieren ventet og når hun kom ut igjen så kledde hun av seg foran frieren.

Sivilstatus: Kjæreste.

:fnise:

Dette var frieren forresten.

800px-Senator_Vance_official_portrait._1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...