Ciaran og Ciara Skrevet 10 timer siden #142141 Del Skrevet 10 timer siden Cid skrev (6 minutter siden): Nå har hun enda en samtale med KI Kjetil. https://www.tv2.no/direkte/516oo/usa-valget?tab=ki-kjetil 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 9 timer siden #142142 Del Skrevet 9 timer siden SVK skrev (2 timer siden): Hoppe bruker vel Gucci-tannkrem. Hoppe synger: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8 timer siden #142143 Del Skrevet 8 timer siden SVK skrev (25 minutter siden): Hoppe synger: Ja det tror vi også.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 7 timer siden #142144 Del Skrevet 7 timer siden Hoppe snorker av full kraft mens hun drømmer om enda en mer iskrem kjøpt på Antons kredittkort. 💳 Mens Anton må i gruva og jobbe: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6 timer siden #142145 Del Skrevet 6 timer siden SVK skrev (9 minutter siden): Hoppe snorker av full kraft mens hun drømmer om enda en mer iskrem kjøpt på Antons kredittkort. 💳 Mens Anton må i gruva og jobbe: Kollapser gruven? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6 timer siden #142146 Del Skrevet 6 timer siden SVK skrev (28 minutter siden): Hoppe snorker av full kraft mens hun drømmer om enda en mer iskrem kjøpt på Antons kredittkort. 💳 Mens Anton må i gruva og jobbe: Vi gjetter at du må passe deg nå, for nå er det like før hun sender Fru Kjevle og Herr Steikepanne ut på journalist jakt.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 2 timer siden #142147 Del Skrevet 2 timer siden (endret) Hun sover sikkert der hun drømmer søtt og vakkert , til baktus plutselig popper opp som en omen i drømmen hennes og dét hele blir et mareritt , dér hun våkner , løper ut og roper av all kraft…kom deg ut av drømmene mine baktus Endret 2 timer siden av Baktus2024 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #142148 Del Skrevet 2 timer siden Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #142149 Del Skrevet 1 time siden Ciaran og Ciara skrev (49 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost i dag. Joda, det skal jeg. Har planer om å begynne å bake brød igjen en gang i uka, eller deromkring. Har helt kommet ut av rutinen, men jeg fant noen brødvarianter som smakte godt fra butikk, så brød har det blitt uansett. Beste i verden syns jeg. Brød. Baktus2024 skrev (53 minutter siden): Hun sover sikkert der hun drømmer søtt og vakkert , til baktus plutselig popper opp som en omen i drømmen hennes og dét hele blir et mareritt , dér hun våkner , løper ut og roper av all kraft…kom deg ut av drømmene mine baktus Hun sov og måtte plutselig stå opp ja...var det deg som gikk rundt og imiterte en fryktelig Trump i seiersrus? Cid og SVK ønskes en sånn passe god dag siden de er noen ertekroker og har vært det i hele år. Julenissen har fått beskjed. Jeg bare sier det altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #142150 Del Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Joda, det skal jeg. Har planer om å begynne å bake brød igjen en gang i uka, eller deromkring. Har helt kommet ut av rutinen, men jeg fant noen brødvarianter som smakte godt fra butikk, så brød har det blitt uansett. Beste i verden syns jeg. Brød. Hun sov og måtte plutselig stå opp ja...var det deg som gikk rundt og imiterte en fryktelig Trump i seiersrus? Cid og SVK ønskes en sånn passe god dag siden de er noen ertekroker og har vært det i hele år. Julenissen har fått beskjed. Jeg bare sier det altså. Vi er helt enige med deg der Hoppe. Ingenting slår hjemmebakte Brød.🍞🍞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #142151 Del Skrevet 1 time siden Da får jeg dem som jeg vil og det betyr INGEN HELE KORN å se i det hele tatt. Er lei av slike som plutselig setter seg fast eller ødelegger gammel fylling, men gammel fylling kjenner sikkert ikke dere unge folk til? Prikkfrie, sterke tenner som dere helt sikkert har...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #142152 Del Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Da får jeg dem som jeg vil og det betyr INGEN HELE KORN å se i det hele tatt. Er lei av slike som plutselig setter seg fast eller ødelegger gammel fylling, men gammel fylling kjenner sikkert ikke dere unge folk til? Prikkfrie, sterke tenner som dere helt sikkert har...? Vi vet hva du mener, vi har et par gamle fyllinger begge to. Selv om vi bare er 21 år gamle nå snart.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 52 minutter siden #142153 Del Skrevet 52 minutter siden Ciaran og Ciara skrev (11 minutter siden): Vi vet hva du mener, vi har et par gamle fyllinger begge to. Selv om vi bare er 21 år gamle nå snart.😉😉 Da har vi noe til felles. Hvorfor får vi ikke dekket tannbehandling i dette livet? Tenner ER en del av kroppen og helsen. De forstår visst ikke det, politikerene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 10 minutter siden #142154 Del Skrevet 10 minutter siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Cid og SVK ønskes en sånn passe god dag siden de er noen ertekroker og har vært det i hele år. Julenissen har fått beskjed. Jeg bare sier det altså. Julenissen abonnerer på Lønnebladet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå