Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

SVK skrev (25 minutter siden):

Hoppe synger:

Ja det tror vi også.😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppe snorker av full kraft mens hun drømmer om enda en mer iskrem kjøpt på Antons kredittkort. :sover: :dobbelis: 💳

Mens Anton må i gruva og jobbe:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (9 minutter siden):

Hoppe snorker av full kraft mens hun drømmer om enda en mer iskrem kjøpt på Antons kredittkort. :sover: :dobbelis: 💳

Kollapser gruven?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (28 minutter siden):

Vi gjetter at du må passe deg nå, for nå er det like før hun sender Fru Kjevle og Herr Steikepanne ut på journalist jakt.😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun sover sikkert :) der hun drømmer søtt og vakkert , til baktus plutselig popper opp som en omen i drømmen hennes og dét hele blir et mareritt , dér hun våkner , løper ut og roper av all kraft…kom deg ut av drømmene mine baktus :) 

Endret av Baktus2024
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (49 minutter siden):

Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost i dag.:spise::spise:

Joda, det skal jeg. :)  Har planer om å begynne å bake brød igjen en gang i uka, eller deromkring. Har helt kommet ut av rutinen, men jeg fant noen brødvarianter som smakte godt fra butikk, så brød har det blitt uansett. Beste i verden syns jeg. Brød. :spise: 

Baktus2024 skrev (53 minutter siden):

Hun sover sikkert :) der hun drømmer søtt og vakkert , til baktus plutselig popper opp som en omen i drømmen hennes og dét hele blir et mareritt , dér hun våkner , løper ut og roper av all kraft…kom deg ut av drømmene mine baktus :) 

Hun sov og måtte plutselig stå opp ja...var det deg som gikk rundt og imiterte en fryktelig Trump i seiersrus? :grine:

Cid og SVK ønskes en sånn passe god dag siden de er noen ertekroker og har vært det i hele år. 
Julenissen har fått beskjed. Jeg bare sier det altså. :jolie: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Joda, det skal jeg. :)  Har planer om å begynne å bake brød igjen en gang i uka, eller deromkring. Har helt kommet ut av rutinen, men jeg fant noen brødvarianter som smakte godt fra butikk, så brød har det blitt uansett. Beste i verden syns jeg. Brød. :spise: 

Hun sov og måtte plutselig stå opp ja...var det deg som gikk rundt og imiterte en fryktelig Trump i seiersrus? :grine:

Cid og SVK ønskes en sånn passe god dag siden de er noen ertekroker og har vært det i hele år. 

Vi er helt enige med deg der Hoppe. Ingenting slår hjemmebakte Brød.🍞🍞:spise::spise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nikke:  Da får jeg dem som jeg vil og det betyr INGEN HELE KORN å se i det hele tatt. :) 
Er lei av slike som plutselig setter seg fast eller ødelegger gammel fylling, men gammel fylling
kjenner sikkert ikke dere unge folk til? :lur: Prikkfrie, sterke tenner som dere helt sikkert har...? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden):

:nikke:  Da får jeg dem som jeg vil og det betyr INGEN HELE KORN å se i det hele tatt. :) 
Er lei av slike som plutselig setter seg fast eller ødelegger gammel fylling, men gammel fylling
kjenner sikkert ikke dere unge folk til? :lur: Prikkfrie, sterke tenner som dere helt sikkert har...? 

Vi vet hva du mener, vi har et par gamle fyllinger begge to. Selv om vi bare er 21 år gamle nå snart.😉😉

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (11 minutter siden):

Vi vet hva du mener, vi har et par gamle fyllinger begge to. Selv om vi bare er 21 år gamle nå snart.😉😉

Da har vi noe til felles.  :tannpuss: Hvorfor får vi ikke dekket tannbehandling i dette livet?
Tenner ER en del av kroppen og helsen. :opplyser: De forstår visst ikke det, politikerene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Julenissen abonnerer på Lønnebladet. :skriver:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...