SVK Skrevet 5. november #142121 Del Skrevet 5. november Hoppe bruker vel Gucci-tannkrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november #142122 Del Skrevet 5. november Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nei, jeg liker ikke slike motevesker som er "fine" p.g.a. navnet og en fryktelig pris. NEITAKK! Nå logger jeg av og ser teve litt, så kan dere krangle med dere selv her inne. Du ga han ordentlig juling engang når han kjøpte en Gucci eske på Temu, han sliter fortsatt med sterk migrene etter angrepet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november #142123 Del Skrevet 5. november SVK skrev (Akkurat nå): Hoppe bruker vel Gucci-tannkrem. Hun bruker farsmelk 🥛🪥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november #142124 Del Skrevet 5. november Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Cid kan vaske munnen sin! Kjøper du grønnsåpe for Anton? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. november #142125 Del Skrevet 5. november Vi ser at det tulles og tøyses på spreng her inne nå.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5. november #142126 Del Skrevet 5. november Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Vi ser at det tulles og tøyses på spreng her inne nå.😉😉 Akkurat sånn det skal være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november #142127 Del Skrevet 5. november Nå ammer hun Ordet 🤱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. november #142128 Del Skrevet 5. november SVK skrev (8 minutter siden): Akkurat sånn det skal være! Ja det er vi helt enige i, for det er det at det tulles og tøyses her inne som gjør at denne tråden er den beste tråden på KG. Det synes vi.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5. november #142129 Del Skrevet 5. november Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Ja det er vi helt enige i, for det er det at det tulles og tøyses her inne som gjør at denne tråden er den beste tråden på KG. Det synes vi.👨🦰👩🦰👍👍 Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november #142130 Del Skrevet 5. november SVK skrev (1 minutt siden): Enig! Tråden er grunnen til at jeg kom tilbake for 3 år siden, Hoppe er KG for meg 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 5. november #142131 Del Skrevet 5. november På dassen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. november #142132 Del Skrevet 5. november SVK skrev (5 minutter siden): Enig! 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november #142133 Del Skrevet 5. november Lur Venn skrev (3 minutter siden): På dassen Fordi jeg ved et uhell hadde avføringsmiddel oppi maten hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. november #142134 Del Skrevet 5. november Vi gjetter at Hoppe har spist en god kveldsmat i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5. november #142135 Del Skrevet 5. november Cid skrev (9 minutter siden): Tråden er grunnen til at jeg kom tilbake for 3 år siden, Hoppe er KG for meg 😄 Bra du kom tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5. november #142136 Del Skrevet 5. november Cid skrev (10 minutter siden): Tråden er grunnen til at jeg kom tilbake for 3 år siden, Hoppe er KG for meg 😄 Er enig i at Hoppe er KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5. november #142137 Del Skrevet 5. november Lur Venn skrev (8 minutter siden): På dassen Hvordan vet du det? 🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november #142138 Del Skrevet 5. november SVK skrev (Akkurat nå): Hvordan vet du det? 🧐 Han er dodraugen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. november #142139 Del Skrevet 5. november Cid skrev (12 minutter siden): Tråden er grunnen til at jeg kom tilbake for 3 år siden, Hoppe er KG for meg 😄 SVK skrev (2 minutter siden): Er enig i at Hoppe er KG! Det er vi også helt enige i. Hoppe er KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november #142140 Del Skrevet 5. november Nå har hun enda en samtale med KI Kjetil. https://www.tv2.no/direkte/516oo/usa-valget?tab=ki-kjetil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå