SVK Skrevet 11 timer siden #142081 Del Skrevet 11 timer siden (endret) Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Jeg elsker å poste bilder fra bryllupet mitt: Endret 11 timer siden av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11 timer siden #142082 Del Skrevet 11 timer siden SVK skrev (2 minutter siden): Advokatfirmaet Lønn, Lønn og Berg. 👨⚖️ Det lønner seg 💰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11 timer siden #142083 Del Skrevet 11 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Vi gir oss ende over, for de snakker fortere enn jeg kan skrive jo! Ikke lurt for da stikker stumpen opp og man er sårbar for klåing o: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11 timer siden #142084 Del Skrevet 11 timer siden SVK skrev (1 minutt siden): Senere den dagen så kledde hun av seg foran Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11 timer siden #142085 Del Skrevet 11 timer siden '*Hoppen har emigrert til gråtekonenes landsby* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11 timer siden #142086 Del Skrevet 11 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): '*Hoppen har emigrert til gråtekonenes landsby* Der møter du på noen av frierne 🕺🏻🕺🏻🕺🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11 timer siden #142087 Del Skrevet 11 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): Der møter du på noen av frierne 🕺🏻🕺🏻🕺🏻 Nei, der er det bare damer og de er like ufrielige som meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11 timer siden #142088 Del Skrevet 11 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei, der er det bare damer og de er like ufrielige som meg. Er Kjell og naboene fortsatt på Lønneberget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11 timer siden #142089 Del Skrevet 11 timer siden Nei, de ble lei av å jakte på slem fyr og spleiset på en stor trailerbuss med senger, for de ville bruke ei ukes tid på Ullared. Tror de skulle handle hele lageret av Grønnsåpe OG KLORIN! Lurer på hva de skal med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #142090 Del Skrevet 10 timer siden 🛖🚪🔐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #142091 Del Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Nei, men han er veldig skuffet. Akkurat nå spiser han "Tricolor-is" som trøst, sammen med sin gode venninne Hoppe. Det var vel litt sterkt sagt tror jeg. Han sier at han lurer på hvordan det kommer til å gå med lille Cid, for akkurat nå kommer han i klasse med en liten kar som engang var litt rampete og het Marius...og se hvordan det har gått. 😢 Jeg tror jeg må få tak i en god forumadvokat som kan hjelpe meg med noens baksnakking. Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): God tur videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #142092 Del Skrevet 5 timer siden Så ble jeg passe ismett i kveld. Takk til den store isguden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #142093 Del Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Så ble jeg passe ismett i kveld. Takk til den store isguden. Vi takker også både Isguden og Isgudinnen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #142094 Del Skrevet 5 timer siden Ja...Tusen Takk til dere begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 5 timer siden #142095 Del Skrevet 5 timer siden Det er vel Antons kredittkort dere burde takke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #142096 Del Skrevet 5 timer siden SVK skrev (2 minutter siden): Det er vel Antons kredittkort dere burde takke. Det tror vi også.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #142097 Del Skrevet 5 timer siden SVK skrev (3 minutter siden): Det er vel Antons kredittkort dere burde takke. Fælt som dere maser om hans kredittkort som i virkeligheten IKKE EKSISTERER; han har IKKE sånn kort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #142098 Del Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Ja...Tusen Takk til dere begge to! Vi blir iskremavhengige når vi først begynner å spise iskrem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #142099 Del Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Fælt som dere maser om hans kredittkort som i virkeligheten IKKE EKSISTERER; han har IKKE sånn kort! Vi synes at han er fornuftig som holder seg unna sånne kort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden #142100 Del Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Fælt som dere maser om hans kredittkort som i virkeligheten IKKE EKSISTERER; han har IKKE sånn kort! Bor han med urfolk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå