Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #142061 Del Skrevet 5 timer siden SVK skrev (7 minutter siden): Spreder av det gale budskap. DER sa du det! Stein-hakke-gale-budskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #142062 Del Skrevet 4 timer siden Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #142063 Del Skrevet 4 timer siden God tur videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 3 timer siden #142064 Del Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): DER sa du det! Stein-hakke-gale-budskap! Akkurat sånn det skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #142065 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Dette var så vakkert at jeg gjerne tar det til frokost her og nå! Det stemmer 100% og ikke skal jeg slike ting heller. Ellers tar Cid og SVK meget ofte feil, C&C har litt rett og selv er jeg allerede i gang med dagens hoppgaver. 🌞 Var det med ræv sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #142066 Del Skrevet 2 timer siden Cid skrev (7 minutter siden): Var det med ræv sant? At jeg sa huff for en ræv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #142067 Del Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): At jeg sa huff for en ræv? Åpnet Anton en flaske med grønnsåpe nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #142068 Del Skrevet 2 timer siden Ja, så satte han den ned og sparket den ved et uhell og ut fosset det grønnsåpe og han blir enda mindre vennlig innstilt i rampen Cid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #142069 Del Skrevet 2 timer siden 🚪🔐🛖🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #142070 Del Skrevet 2 timer siden Han lurer dessuten på om det finnes håp for Cid. Han har begynt å tvile. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #142071 Del Skrevet 2 timer siden Hater han meg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2 timer siden #142072 Del Skrevet 2 timer siden Cid skrev (6 minutter siden): Hater han meg nå? Du er sønnen hans så han elsker deg uansett hvor sint han er på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 2 timer siden #142073 Del Skrevet 2 timer siden (endret) Det blir som med Hoppe og Anton. Anton klarer ikke å bli sur på Hoppe uansett hvor mye hun bruker kredittkortet hans til å kjøpe Gucci-vesker. Anton visste at Hoppe elsket luksus da han giftet seg med henne. Endret 1 time siden av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #142074 Del Skrevet 2 timer siden (endret) Cid skrev (28 minutter siden): Hater han meg nå? Nei, men han er veldig skuffet. Akkurat nå spiser han "Tricolor-is" som trøst, sammen med sin gode venninne Hoppe. SVK skrev (21 minutter siden): Du er sønnen hans så han elsker deg uansett hvor sint han er på deg. Det var vel litt sterkt sagt tror jeg. Han sier at han lurer på hvordan det kommer til å gå med lille Cid, for akkurat nå kommer han i klasse med en liten kar som engang var litt rampete og het Marius...og se hvordan det har gått. 😢 SVK skrev (14 minutter siden): Det blir som med Hoppe og Anton. Anton klarer ikke å bli surt på Hoppe uansett hvor mye hun bruker kredittkortet hans til å kjøpe Gucci-vesker. Anton visste at Hoppe elsket luksus da han giftet seg med henne. Jeg tror jeg må få tak i en god forumadvokat som kan hjelpe meg med noens baksnakking. Endret 1 time siden av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 1 time siden #142075 Del Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det var vel litt sterkt sagt tror jeg. Han sier at han lurer på hvordan det kommer til å gå med lille Cid, for akkurat nå kommer han i klasse med en liten kar som engang var litt rampete og het Marius...og se hvordan det har gått. 😢 Du tenker at siden du og Mette Marit er så like så vil Cid ende opp som Marius? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1 time siden #142076 Del Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nei, men han er veldig skuffet. Akkurat nå spiser han "Tricolor-is" som trøst, sammen med sin gode venninne Hoppe. Det var vel litt sterkt sagt tror jeg. Han sier at han lurer på hvordan det kommer til å gå med lille Cid, for akkurat nå kommer han i klasse med en liten kar som engang var litt rampete og het Marius...og se hvordan det har gått. 😢 Jeg tror jeg må få tak i en god forumadvokat som kan hjelpe meg med noens baksnakking. Dere har misforstått, jeg er en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1 time siden #142077 Del Skrevet 1 time siden SVK skrev (1 minutt siden): Du tenker at siden du og Mette Marit er så like så vil Cid ende opp som Marius? Ordet er Marius faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 1 time siden #142078 Del Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg tror jeg må få tak i en god forumadvokat som kan hjelpe meg med noens baksnakking. Advokatfirmaet Lønn, Lønn og Berg. 👨⚖️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #142079 Del Skrevet 1 time siden Nå må Store Vriene Kjempe gi seg med de assenussiasjonene sine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #142080 Del Skrevet 1 time siden Vi gir oss ende over, for de snakker fortere enn jeg kan skrive jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå