Baktus2024 Skrevet i går, 02:35 #142001 Del Skrevet i går, 02:35 halv time nå så lusker jeg meg til køys..prøve på et par timer med søvn..ha en fin mandag formiddag… pjofs. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 02:38 #142002 Del Skrevet i går, 02:38 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 02:43 #142003 Del Skrevet i går, 02:43 Straks forlater jeg skjermen og sier natta til Baktus og hold god vakt på forumet til C&C. NU løsner jeg fortøyningen fra det store nettet og setter kursen mot min seng. Søte drømmer til den ene og god våkennatt til de andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 02:53 #142004 Del Skrevet i går, 02:53 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Straks forlater jeg skjermen og sier natta til Baktus og hold god vakt på forumet til C&C. NU løsner jeg fortøyningen fra det store nettet og setter kursen mot min seng. Søte drømmer til den ene og god våkennatt til de andre. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt videre vår gode venn Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22 timer siden #142005 Del Skrevet 22 timer siden PLING! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19 timer siden #142006 Del Skrevet 19 timer siden Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Jeg er oppe, men er søvning. Drikker vann og skal forsøke søvn igjen snart. Dette begynner visst å bli en vane. Cid tar som vanlig veldig feil. Hei til Baktusbror og C&C. Så det skjedde ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18 timer siden #142007 Del Skrevet 18 timer siden Det Cid sier er for det meste feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17 timer siden #142008 Del Skrevet 17 timer siden Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17 timer siden #142009 Del Skrevet 17 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Det Cid sier er for det meste feil. Så bilen eksploderte ikke med Anton inni mens ordet er savnet etter et husras? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17 timer siden #142010 Del Skrevet 17 timer siden Vi gjetter at Hoppe skal spise lunsj nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 14 timer siden #142011 Del Skrevet 14 timer siden Nå har Hoppe omdøpt Ordet til Gucci Ferrari. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 14 timer siden #142012 Del Skrevet 14 timer siden Hoppe og Anton: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14 timer siden #142013 Del Skrevet 14 timer siden Cid skrev (3 timer siden): Så bilen eksploderte ikke med Anton inni mens ordet er savnet etter et husras? For et fryktelig bilde du klarer å male i mitt hode... Nå ble Anton lei seg. Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Vi gjetter at Hoppe skal spise lunsj nå. Gjorde det ja. To skiver med karbonader og løk. Veldig godt! SVK skrev (20 minutter siden): Nå har Hoppe omdøpt Ordet til Gullungen sin. SVK skrev (5 minutter siden): Hoppe og Anton: Neivettuhva! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13 timer siden #142014 Del Skrevet 13 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): For et fryktelig bilde du klarer å male i mitt hode... Nå ble Anton lei seg. Gjorde det ja. To skiver med karbonader og løk. Veldig godt! Neivettuhva! Kommer dere alle til å få mareritt i natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 13 timer siden #142015 Del Skrevet 13 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg er som vanlig litt gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13 timer siden #142016 Del Skrevet 13 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): Kommer dere alle til å få mareritt i natt? Ja. Nok en natt med dårlig søvn tror jeg. SVK skrev (1 minutt siden): Nei, SVK, jeg er og blir glad i mat og godsaker. Skjerpings!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13 timer siden #142017 Del Skrevet 13 timer siden SVK skrev (3 minutter siden): Kody som er faren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13 timer siden #142018 Del Skrevet 13 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ja. Nok en natt med dårlig søvn tror jeg. Nei, SVK, jeg er og blir glad i mat og godsaker. Skjerpings!!! Er Kjell og kjellernaboene her nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13 timer siden #142019 Del Skrevet 13 timer siden Nå har Anton kledd av seg foran Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 13 timer siden #142020 Del Skrevet 13 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Kody som er faren? Eneste som er sikkert er at Hoppe kommer til å lure seg unna å betale barnebidrag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå