Ciaran og Ciara Skrevet 1. november #141841 Del Skrevet 1. november Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Veldig rart at de onde lederne faktisk ikke er tatt knekken på av noen som følte seg kallet...og som fikk det til. Cassidy Tvillingene har også tenkt det vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. november #141842 Del Skrevet 1. november ...men det kunne jo ha skjedd for verdenskjente og småkjente artister, skuespillere og alle som sto på en scene med uoversiktelige masser av folk. En smågal person med pistol er nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. november #141843 Del Skrevet 1. november Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): ...men det kunne jo ha skjedd for verdenskjente og småkjente artister, skuespillere og alle som sto på en scene med uoversiktelige masser av folk. En smågal person med pistol er nok. Cassidy Tvillingene synes at det er en skummel og farlig verden vi lever i.😱😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. november #141844 Del Skrevet 1. november Mhm...så farlig at jeg straks skal legge meg igjen. Natta x2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. november #141845 Del Skrevet 1. november Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Mhm...så farlig at jeg straks skal legge meg igjen. Natta x2 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt videre Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. november #141846 Del Skrevet 1. november Nå har hun besøk av anden Sugar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. november #141847 Del Skrevet 1. november Den ropte på meg og jeg kom løpende og gakket i vei jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. november #141848 Del Skrevet 1. november Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Den ropte på meg og jeg kom løpende og gakket i vei jeg også. Oppdaget kanalen i stad og der var en annen and med som heter Munchkin. Men så oppdaget jeg denne videoen som bekreftet at hun er død 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 1. november #141849 Del Skrevet 1. november Nå er Hoppe her 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. november #141850 Del Skrevet 1. november Freyja Valkyrie skrev (1 time siden): Nå er Hoppe her Cid skrev (2 timer siden): Oppdaget kanalen i stad og der var en annen and med som heter Munchkin. Men så oppdaget jeg denne videoen som bekreftet at hun er død Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Den ropte på meg og jeg kom løpende og gakket i vei jeg også. Cid skrev (3 timer siden): Nå har hun besøk av anden Sugar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. november #141851 Del Skrevet 1. november Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 1. november #141852 Del Skrevet 1. november Cid skrev (4 timer siden): Nå har hun besøk av anden Sugar. De tar en liten dans sammen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. november #141853 Del Skrevet 1. november SVK skrev (3 minutter siden): De tar en liten dans sammen: Og bestiller flybillet til Andeby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 1. november #141854 Del Skrevet 1. november Hoppe feirer 50 års dagen til Hello Kitty 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. november #141855 Del Skrevet 1. november Cid skrev (5 timer siden): Oppdaget kanalen i stad og der var en annen and med som heter Munchkin. Men så oppdaget jeg denne videoen som bekreftet at hun er død Jeg ble trist av å se den og tenkte på mine dyr som har gått videre nå. Freyja Valkyrie skrev (4 timer siden): Nå er Hoppe her En flott plass. Hvor er det? Freyja Valkyrie skrev (1 time siden): Hoppe feirer 50 års dagen til Hello Kitty ...det var da veldig mye rosa der...eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. november #141856 Del Skrevet 1. november Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Jeg ble trist av å se den og tenkte på mine dyr som har gått videre nå. En flott plass. Hvor er det? ...det var da veldig mye rosa der...eller? Ble vel veldig triste dyra når de fikk vite det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. november #141857 Del Skrevet 1. november Cid skrev (4 minutter siden): Ble vel veldig triste dyra når de fikk vite det Ja. De hadde en liten sørgestund og sa noen trøstens ord til meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. november #141858 Del Skrevet 1. november Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Ja. De hadde en liten sørgestund og sa noen trøstens ord til meg. De orker vel ikke noe jakt i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. november #141859 Del Skrevet 1. november Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Jeg ble trist av å se den og tenkte på mine dyr som har gått videre nå. En flott plass. Hvor er det? ...det var da veldig mye rosa der...eller? Freyja Valkyrie skrev (5 timer siden): Hoppe feirer 50 års dagen til Hello Kitty SVK skrev (6 timer siden): De tar en liten dans sammen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. november #141860 Del Skrevet 1. november Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Ja. De hadde en liten sørgestund og sa noen trøstens ord til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå