Hoppetaujenta Skrevet 14 timer siden #141821 Del Skrevet 14 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Nei vi er unge, jeg er en ung rampegutt! DER sa du noe ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13 timer siden #141822 Del Skrevet 13 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): DER sa du noe ja. Er Kjell og noen av dyra våkne nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13 timer siden #141823 Del Skrevet 13 timer siden Yupp, de har spist frokost og gjør seg klar til å streife rundt på jakt etter...ferskt kjøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13 timer siden #141824 Del Skrevet 13 timer siden Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Yupp, de har spist frokost og gjør seg klar til å streife rundt på jakt etter...ferskt kjøtt. 🚪🔐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13 timer siden #141825 Del Skrevet 13 timer siden Nå har hun kledd av seg foran Anton på morgenkvisten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13 timer siden #141826 Del Skrevet 13 timer siden Anton våknet til at hun sto der i morgenkåpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13 timer siden #141827 Del Skrevet 13 timer siden Cid skrev (27 minutter siden): Nå har hun kledd av seg foran Anton på morgenkvisten. Nå må du bestemme deg; har jeg kledd av meg, eller står jeg der i morgenkåpe og krøllspenner i håret? Cid skrev (26 minutter siden): Anton våknet til at hun sto der i morgenkåpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12 timer siden #141828 Del Skrevet 12 timer siden Hoppetaujenta skrev (23 minutter siden): Nå må du bestemme deg; har jeg kledd av meg, eller står jeg der i morgenkåpe og krøllspenner i håret? Er jeg omringet rundt bua nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11 timer siden #141829 Del Skrevet 11 timer siden Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 10 timer siden #141830 Del Skrevet 10 timer siden Hoppe har kjøpt denne kalenderen med Antons kredittkort: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10 timer siden #141831 Del Skrevet 10 timer siden Cid skrev (2 timer siden): Er jeg omringet rundt bua nå? Helt og fullt! 👿 Ciaran og Ciara skrev (26 minutter siden): Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Hei på dere, hadebra og velkommen tilbake senere. SVK skrev (3 minutter siden): Hoppe har kjøpt denne kalenderen med Antons kredittkort: Kunstnerisk og overraskende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 9 timer siden #141832 Del Skrevet 9 timer siden Nå kommer siste nytt Hoppe sier hun er avhengig av iskrem og spiser is flere ganger om dagen. Hoppe forteller videre at hun skal kle seg ut som verdens skumleste iskrem i dag på Halloween. (hva det enn måtte bety) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9 timer siden #141833 Del Skrevet 9 timer siden Jeg er veldig glad i blekksprut som kan forandre seg til å gå i flukt med hva som helst. Forstår ikke hvordan de klarer det, men jeg ville gjerne hatt muligheten jeg også. ÅhhhH!!!!! Jeg skal være blekksprut fikk jeg nå grønt løs fra øverste kreative hold her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 8 timer siden #141834 Del Skrevet 8 timer siden Hoppe sin hage i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden #141835 Del Skrevet 8 timer siden Hoppe skal gå knask eller knep med Ordet i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7 timer siden #141836 Del Skrevet 7 timer siden Freyja Valkyrie skrev (1 time siden): Hoppe sin hage i dag Nei til begge deler, for jeg er litt anti hele sulamitten. Cid skrev (1 time siden): Hoppe skal gå knask eller knep med Ordet i kveld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 7 timer siden #141837 Del Skrevet 7 timer siden ja, ja jeg skal uansett gå rundt på kirkegården utkledd som fanden selv, når mørket faller på ....... Spoiler Nei da, det var bare spøk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #141838 Del Skrevet 5 timer siden I know! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #141839 Del Skrevet 2 timer siden Anton har kjøpt en giftering 💍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2 timer siden #141840 Del Skrevet 2 timer siden Hoppe solgte den gamle for å finansiere Fjordland avhengigheten hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå