Ciaran og Ciara Skrevet 30. oktober #141801 Del Skrevet 30. oktober Cid skrev (20 minutter siden): En gammel kjenning, Onkel Jes er tilbake på Lønneberget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. oktober #141802 Del Skrevet 31. oktober "Noen" vil meg ikke vel her inne og prakker på meg menn av alle slag. JEG VIL IKKE HA DET!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. oktober #141803 Del Skrevet 31. oktober Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): "Noen" vil meg ikke vel her inne og prakker på meg menn av alle slag. JEG VIL IKKE HA DET!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. oktober #141804 Del Skrevet 31. oktober Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): "Noen" vil meg ikke vel her inne og prakker på meg menn av alle slag. JEG VIL IKKE HA DET!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. oktober #141805 Del Skrevet 31. oktober Godt jeg eier dette monsteret av en slottslandsby som jeg kan gjemmme meg i. Ingen menn finner meg og CID minst av alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. oktober #141806 Del Skrevet 31. oktober Cid skrev (5 timer siden): I morgen så får hun besøk av en gammel venn. https://www.vg.no/nyheter/i/JQajA7/flomkjendis-arnstein-groven-97-knuste-vm-helt-i-kaaring-nesten-ikke-til-aa-tro Dette er jo bare en hyggelig gammel mann, hva er du redd for? Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): "Noen" vil meg ikke vel her inne og prakker på meg menn av alle slag. JEG VIL IKKE HA DET!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. oktober #141807 Del Skrevet 31. oktober Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Godt jeg eier dette monsteret av en slottslandsby som jeg kan gjemmme meg i. Ingen menn finner meg og CID minst av alle. Han her venter på deg der inne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. oktober #141808 Del Skrevet 31. oktober Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Godt jeg eier dette monsteret av en slottslandsby som jeg kan gjemmme meg i. Ingen menn finner meg og CID minst av alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. oktober #141809 Del Skrevet 31. oktober Cid skrev (1 minutt siden): Han her venter på deg der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. oktober #141810 Del Skrevet 31. oktober Nå har hun brukt et klyster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. oktober #141811 Del Skrevet 31. oktober Cid skrev (8 minutter siden): Dette er jo bare en hyggelig gammel mann, hva er du redd for? Jegvil selv bestemme hvilken mann jeg syns er hyggelig! Cid skrev (4 minutter siden): Nå har hun brukt et klyster. Cid da! Dessuten får jeg ikke opp bildet du postet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. oktober #141812 Del Skrevet 31. oktober Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Jegvil selv bestemme hvilken mann jeg syns er hyggelig! Cid da! Dessuten får jeg ikke opp bildet du postet. Greit å lese artikkelen før du sier sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. oktober #141813 Del Skrevet 31. oktober Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. oktober #141814 Del Skrevet 31. oktober Cid skrev (2 minutter siden): Greit å lese artikkelen før du sier sånt. Jeg har lest om ham før og vet at han ikke er vemmelig. Vil bare ikke ha han på besøk på morgenen. Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost i dag. Det skal jeg nok. Frokost er en god start på dagen og jeg går neppe til sengs igjen, så da blir det frokost "snart". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. oktober #141815 Del Skrevet 31. oktober Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg har lest om ham før og vet at han ikke er vemmelig. Vil bare ikke ha han på besøk på morgenen. Det skal jeg nok. Frokost er en god start på dagen og jeg går neppe til sengs igjen, så da blir det frokost "snart". Liker ikke du gamle folk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. oktober #141816 Del Skrevet 31. oktober Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Jeg har lest om ham før og vet at han ikke er vemmelig. Vil bare ikke ha han på besøk på morgenen. Det skal jeg nok. Frokost er en god start på dagen og jeg går neppe til sengs igjen, så da blir det frokost "snart". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. oktober #141817 Del Skrevet 31. oktober Cid skrev (3 minutter siden): Liker ikke du gamle folk? Folk som jeg kjenner og liker er ok, men jeg liker nok ikke alle gamle heller, akkurat som at jeg ikke liker alle unge. Det er enkeltmennesket det kommer an på og om en har kjemi. Dessuten er det tidlig på morgenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. oktober #141818 Del Skrevet 31. oktober Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Folk som jeg kjenner og liker er ok, men jeg liker nok ikke alle gamle heller, akkurat som at jeg ikke liker alle unge. Det er enkeltmennesket det kommer an på og om en har kjemi. Dessuten er det tidlig på morgenen. Liker du meg og Ordet da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. oktober #141819 Del Skrevet 31. oktober Cid skrev (4 minutter siden): Liker du meg og Ordet da? Ja, veldig mye...men dere er jo ikke akkurat "gamle folk" riktig ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. oktober #141820 Del Skrevet 31. oktober Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Ja, veldig mye...men dere er jo ikke akkurat "gamle folk" riktig ennå. Nei vi er unge, jeg er en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå